رونالدو نه، بنزما ستاره فوتبال عربستان است!

  4020512073

کریم بنزما، ستاره فرانسوی الاتحاد، نقش پررنگی در صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی جام ملک سلمان داشت تا به ستاره مرحله گروهی این رقابت‌ها تبدیل شود.

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما در رقابت‌های جام باشگاه‌های عربی روی چهار گل از پنج گل تیمش تاثیرگذار بود. او موفق شد سه گل به ثمر برساند و یک پاس گل بدهد تا در صدر لیست جدول برترین گلزنان این مسابقات قرار بگیرد.

بنزما تنها بازیکن حاضر در جام ملک سلمان است که تا کنون در تمام مسابقات گلزنی کرده است. او در ابتدا در بازی برابر اسپرانس که با نتیجه 2-1 به پایان رسید، گل دوم تیمش را به ثمر رساند و در بازی صفاقسی تونس نیز تک گل را وارد دروازه حریف کرد.

ستاره سابق رئال مادرید در تقابل با الشرطه نیز در نیمه دوم وارد زمین شد و از روی نقطه پنالتی گل دوم الاتحاد را به ثمر رساند. این اولین پنالتی بنزما با پیراهن الاتحاد و چهلمین گل او از روی نقطه پنالتی در طول دوران حرفه‌ای بود. البته بنزما تاکنون 48 بار پشت ضربه پنالتی ایستاده اما 8 بار موفق نشده ضربه خود را تبدیل به گل کند.

الاتحاد روز شنبه در مرحله حذفی جام ملک سلمان در ال‌کلاسیکوی فوتبال عربستان برابر الاتحاد قرار می‌گیرد، برای کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها حساب ویژه‌ای روی گلزن بزرگ فرانسوی خود باز می‌کند.