هشدار مقامات نظامی صهیونیست درباره نزدیک شدن زمان جنگ با لبنان

  4020509049

رسانه‌های صهیونیستی در گزارش‌هایی درباره نزدیک شدن زمان جنگ احتمالی با حزب‌الله لبنان هشدار دادند.

به گزارش مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز دوشنبه در گزارشی احتمال درگیری نظامی میان لبنان و رژیم صهیونیستی را بسیار بالا توصیف کرد.

در گزارش روزنامه یدیعوت آحارونوت آمده است: مقامات ارشد ارتش اسرائیل معتقدند که احتمال درگیری نظامی با لبنان در شرایط کنونی به همان سطح پیش از جنگ در سال ۲۰۰۶ رسیده است.

بنابر اعلام این روزنامه مقامات نظامی صهیونیست با رصد شرایط و تحولات اخیر درباره این موضوع هشدار داده و وضعیت را خطرناک ارزیابی کرده اند.

این در شرایطی است که در ماه‌های اخیر رژیم صهیونیستی به دلیل پرونده اصلاحات قضائی مدنظر نتانیاهو نخست وزیر این رژیم، درگیر مشکلات و بحران‌های متعددی بوده است.

یکی از مهمترین این بحران‌ها خودداری و تمرد نظامیان صهیونیست از ادامه خدمت نظامی به دلیل اعتراض به اصلاحات نتانیاهو بوده است که به اعتقاد تحلیلگران صهیونیست، ارتش این رژیم را تضعیف کرده است.

در همین رابطه وبگاه صهیونیستی واللا در گزارشی از دست بسته باقی ماندن فرماندهان ارتش و سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی در قبال وضعیت فعلی به شدت انتقاد کرده است.

واللا در این گزارش صریحاً با نام بردن از هرتزی هالیوی رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، نداو آرگمن فرمانده شاباک و دیوید برنیاع رئیس موساد، از آنها در قبال سکوت در برابر تمرد نظامیان صهیونیست به شدت انتقاد کرده و نوشته است که این فرماندهان نظامی در برابر این رخدادها دست بسته ایستاده اند، در شرایطی که این رخداد به تضعیف بیشتر ارتش در شرایط کنونی منجر می‌شود.