مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی: محاسبه وزن جعبه با شیرینی مصداق کم فروشی و جرم است

  4020506022 ۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی بیان کرد: به قنادیها و شیرینی فروشی ها تذکر داده شده است که در صورت عدم خالص فروشی و محاسبه وزن جعبه و سینی با هزینه شیرینی، مرتکب جرم شده و پرونده آنان به مراجع ذیصلاح برای برخورد قانونی ارسال می شود.

به گزارش خبرگزاری موج، محسن صیادی؛ مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی متذکر شد: محاسبه وزن جعبه با شیرینی و فروش به مشتری از سوی قنادی‌ها مصداق کم فروشی و جرم است و با متخلفان در این زمینه برخورد می‌شود.

صیادی ادامه داد: به قنادیها و شیرینی فروشی ها تذکر داده شده است که در صورت عدم خالص فروشی و محاسبه وزن جعبه و سینی با هزینه شیرینی، مرتکب جرم شده و پرونده آنان به مراجع ذیصلاح برای برخورد قانونی ارسال می شود.

 مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی تاکید کرد: نظارتها در حوزه خالص فروشی قنادان این استان در هفته جاری تشدید شده و با توجه به اینکه به آنان تذکرهای کافی داده شده، برخورد جدی تری با متخلفین انجام می گیرد.

صیادی در خاتمه اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۲۵ مورد بازرسی از سطح شیرینی فروشی های مشهد انجام گرفته است که منجر به تنظیم ۴۲ فقره فرم تخلف به مبلغ ۲ میلیارد و ۱۴۲ میلیون ریال شده است.