خبری که تایید شد!

  4020418089 ۱۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

  سازمان استخدامی در حالی رای دیوان را شایعه اعلام کرده بود که نماینده سازمان استخدامی در جلسه نهایی دیوان عدالت اداری که منجر به صدور رای ابطال حکم میثم لطیفی شد، حضور داشته و کاملا در جریان رای قطعی دیوان عدالت قرار داشت!

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دیوان عدالت اداری امروز به صورت رسمی رای "ابطال حکم معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور" را اعلام کرد.

طبق اعلام این رأی که به امضای رئیس دیوان عدالت اداری رسیده، انتصاب "میثم لطیفی" به ریاست سازمان اداری و استخدامی کشور به‌دلیل عضویت وی در دانشگاه امام صادق(ع) به‌عنوان یک نهاد غیردولتی و غیرانتفاعی، غیرقانونی است و از این‌رو حکم انتصاب وی که از سوی سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در شهریورماه سال 1400 صادر شده بود، ابطال می‌شود.

اما علامت سؤال بزرگی که درباره این رای و ابطال حکم آقای میثم لطیفی وجود دارد این است که طی روزهای اخیر و پیش از انتشار رسمی رای اخیر دیوان عدالت اداری، روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور با صدور اطلاعیه‌ای رسمی به تاریخ 15 تیرماه جاری، صدور چنین رایی را "شایعه" خوانده بود!

ماجرا وقتی جالب می‌شود که بدانیم سازمان استخدامی در حالی رای دیوان را شایعه اعلام کرده بود که نماینده سازمان استخدامی در جلسه نهایی دیوان عدالت اداری که منجر به صدور رای ابطال حکم میثم لطیفی شد، حضور داشته و کاملا در جریان رای قطعی دیوان عدالت قرار داشت اما با این حال اقدام به صدور اطلاعیه رسمی و تکذیب صدور چنین رایی کرده است!

متاسفانه اتخاذ چنین رویه ناصوابی از سوی برخی سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی، عملاً منجر به لطمه آبرویی به عملکرد حرفه‌ای رسانه‌های کشور می‌شود و باید این نکته را متذکر شد که خود رسانه‌ نیز باید برای حفظ شان رسانه‌ای و جایگاه و اعتبار حرفه‌ای خود نزد مخاطبانشان، نسبت به درج چنین واکنش‌های تهی از واقعیت، حساسیت بیشتری را به خرج دهند.