پاسخ عجیب توئیتر به خبرنگاران درباره محدودیت‌های جدید

  4020412060

ایلان ماسک با وضع محدودیت‌های اخیرش در زمینه مشاهده توئیت‌ها، سوالات زیادی را به‌وجود آورده که بسیاری از خبرنگاران به دنبال جواب آن هستند؛ اما همگی با یک پاسخ عجیب مواجه می‌شوند.

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، ایلان ماسک روز شنبه اعلام کرد که توئیتر تعداد توئیت‌های روزانه که حساب‌های مختلف می‌توانند ببینند را محدود می‌کند. بعد از این اعلام توئیتر، هزاران کاربر از ناتوانی در بازیابی توئیت‌ها، از دست دادن تایم لاین و ناپدید شدن فالوورها شکایت کردند.

خبرگزاری سی ان ان برای اظهار نظر در این مورد با توئیتر تماس گرفت، اما این پلتفرم با یک ایموجی خودکار مدفوع پاسخ داد.

کاربران توئیتر در ماه مارس(اسفند-فروردین) هم با اختلالات گسترده خدمات مشابهی مواجه شدند که یکی از بزرگترین قطعی‌ها بود.

این اولین بار نیست که توئیتر در پاسخ به اصحاب رسانه از ایموجی مدفوع استفاده می کند. پیش از این نیز ایلان ماسک در پاسخ به پاراگ آگراوال مدیر عامل سابق اجرایی توئیتر، در مورد تعداد ربات‌های موجود در این پلتفرم از ایموجی مدفوع استفاده کرد.

تیم ارتباطی توئیتر از ماه نوامبر(آبان) گذشته و زمانیکه ماسک دست به اخراج‌های گسترده زده عملا سکوت کرده است.  این بدان معناست که به سؤالات روزنامه نگاران در مورد هیچ یک از تحولاتی که از آن زمان تاکنون رخ داده پاسخی نداده است (از اخراج و استعفای دسته جمعی گرفته تا تغییرات عمده در تجربه کاربری و اکنون هم اعمال محدودیت‌های مشاهده پست)

او از 28 اسفند 1401 اعلام کرده بود که در آینده به طور خودکار با یک ایموجی مدفوع به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهد داد