بررسی طرح نحوه استفاده ماموران پلیس از سلاح به کجا رسید؟

  4020406109

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره طرح نحوه استفاده ماموران پلیس از سلاح گفت: به دلیل وجود ابهام و اشکال در برخی از مواد طرح، این طرح برای بررسی بیشتر و دقیق‌تر و رفع اشکالات به کمیته دفاعی کمیسیون عودت داده شد.

شهریار حیدری نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی  و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به جزئیات طرح نحوه استفاده ماموران فراجا از سلاح گفت: این طرح در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مورد بررسی قرار گرفت و تعدادی از مواد آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی افزود: به دلیل وجود ابهام و اشکال در برخی از مواد طرح نحوه استفاده ماموران فراجا از سلاح، این طرح برای بررسی بیشتر و دقیق‌تر و رفع اشکالات به کمیته دفاعی کمیسیون عودت داده شد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی  و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: مسائل آموزشی و تجهیز ماموران انتظامی از مسائلی است که در طرح مذکور به آن توجه شده است.

حیدری خاطرنشان کرد: همچنین در این طرح نحوه استفاده ماموران پلیس در برابر اشرار و کسانی که مخل آسایش عمومی مردم هستند، مشخص شده، مضافا اینکه رعایت حقوق شهروندی در این باره نیز در طرح مدنظر قرار گرفته است.