سالاری: تعطیلی سریالی کنسرت‌های موسیقی صحت ندارد

  4020324138

سالاری درباره خبرهای منتشر شده درباره تعطیلی سریالی کنسرت‌های موسیقی در کشور گفت: این شیطنت است و چنین اخباری صحت ندارد.

به گزارش فارس محمود سالاری معاون هنری وزیر فرهنگ در واکنش به خبر تعطیلی سریالی کنسرت‌ها در تهران این خبر را تکذیب کرد و از رسانه‌ها و عموم مردم و همچنین هنرمندان خواست که مراقب باشیم تا فضای مجازی ما را به بیراهه نبرد. 

سالاری در گفت‌وگو با رسانه‌ها در باب خبرهای منتشر شده درباره تعطیلی سریالی کنسرت‌های موسیقی در کشور گفت: «این شیطنت است و چنین اخباری صحت ندارد،کدام جریان سریالی؟ وزارت کشور اعلام کرده که سالن این نهاد نقص فنی دارد، سایر سالن‌ها فعال هستند و کنسرت‌های موسیقی در آنها برگزار می‌شود؛ موج‌هایی در فضای مجازی ایجاد می‌شوند که حقیقت ندارند.»

با اینکه در کشور هر روزه فعالیت‌های هنری متعددی در حال برگزاری است ولی رسانه‌های معاند تلاش می‌کنند که فضای فرهنگی کشور را به گونه‌ای نشان دهند که انگار فعالیت‌های هنری تعطیل است. برای آشکار شدن این دروغ های مجازی کافی است سری به سالن‌های تئاتر، گالری‌های هنری وکنسرت‌های موسیقی بزنید تا شاهد برگزاری هرروزه اجراهای هنری باشید. 

معاون هنری گفت: «سال گذشته حدود ۴ هزار و ۳۰۰ کنسرت موسیقی در کل کشور برگزار شد و طبیعی است که در این تعداد بعضی از کنسرت‌ها به دلیل نقص فنی سالن یا هر دلیل دیگری دچار اختلال شده باشند اما این به معنای این نیست که روند کلی برگزاری کنسرت‌ها دچار اختلال شده یا روند برگزاری آنها توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دچار مانع شده است.»

چندی پیش محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی نیز در واکنش به شایعه ممنوع الکاری و لغو برخی از کنسرت‌های موسیقی متنی منتشر کرد که بازتاب بسیاری در فضای هنری کشور داشت. معتمدی در این متن کوتاه نوشت: «خبر ممنوع الکار شدن تعدادی از هنرمندان موسیقی کذب و شایعه است. اینگونه شایعه سازی‌ها موجب بدتر شدن اوضاع نابسامان موسیقی کشور می‌شود.»