حذف نماینده بسکتبال ایران از سوپر لیگ غرب آسیا

  4020324008

تیم بسکتبال شهرداری گرگان با وجود پیروزی در بازی آخر خود، از صعود به دور بعد سوپر لیگ غرب آسیا باز ماند.

به گزارش ایسنا، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در آخرین بازی خود از مرحله نهایی سوپر لیگ غرب آسیا، در یک بازی تشریفاتی به مصاف شباب الاهلی امارات رفت که با نتیجه ۸۵ - ۷۵ به پیروزی رسید.

در این دیدار شاگردان مهران حاتمی کوارترهای اول، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۱-۱۷، ۲۲-۲۰ و ۲۵-۱۸ با پیروزی پشت سر گذاشتند و تنها در کوارتر دوم ۱۷-۲۰ شکست خوردند تا در مجموع با ۱۰ امتیاز برتری به پیروزی برسند.

در پایان این بازی، محمد جمشیدی با کسب ۳۵ امتیاز، چهار ریباند، ۱۰ پاس گل و سه توپ ربایی، ضمن ثبت دبل دبل، با تاثیرگذاری ۳۸ بهترین بازیکن زمین شد تا شب درخشانی را داشته باشد.

شهرداری گرگان که در دو بازی نخست خود مقابل کویت کلاب و بی‌سی آستانه قزاقستان ۹۵ - ۸۵ و ۸۷ - ۸۱ شکست خورده بود، با وجود پیروزی در این دیدار چهار امتیازی شد و در رتبه سوم گروه خود قرار گرفت تا از صعود به دور بعد مسابقات ناکام باشد.

در این گروه بی‌سی آستانه قزاقستان با سه برد و کسب شش امتیاز صدرنشین شد، کویت گلاب با دو برد، یک باخت و پنج امتیاز دوم شد، شهرداری گرگان با دو باخت، یک برد و چهار امتیاز سوم شد و شباب الاهلی میزبان هم با سه باخت و سه امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفت.

به این ترتیب شاگردان مهران حاتمی با دو باخت و یک پیروزی به کار خود در سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا پایان دادند.