بهزاد نبوی: عدم آمادگی خود را برای ریاست جبهه اصلاحات اعلام کردم

  4020323117 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

بهزاد نبوی از چهره‌های جریان اصلاحات گفت که برای ریاست جبهه اصلاحات که دوره جدید آن به‌زودی آغاز می شود، اعلام کرده که آمادگی پذیرش این مسوولیت را ندارد.

به گزارش ایرنا، بهزاد نبوی عصر سه‌شنبه در حاشیه جلسه مجمع عمومی مجمع وزیران ادوار جمهوری اسلامی که در فرهنگستان علوم برگزار شد، در پاسخ به ایرنا این موضوع را بیان داشت.

نبوی پیش از این ریاست جبهه اصلاحات را بر عهده داشت که اسفندماه سال گذشته از مسئولیت استعفا کرد. اعضای حقیقی این جریان سیاسی به تازگی انتخاب شده‌اند و قرار است به‌زودی نخستین جلسه دور جدید آن برگزار شود.

این در حالیست که برخی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب بر این باورند که تنها بهزاد نبوی می‌تواند ریاست جبهه اصلاحات را بر عهده بگیرد زیرا مورد قبول همه اعضای این جبهه است.

به گزارش ایرنا، مجمع وزیران ادوار جمهوری اسلامی ایران عنوان تشکلی مردم نهاد است که در اسفندماه ۱۳۹۵ با اهدافی چون شناسایی موانع توسعه کشور و ارائه راهکار برای رفع آن، استفاده از ظرفیت‌های انسانی و مدیریتی برای حل مشکلات و معضلات اجتماعی، فرهنگی و مدیریتی و همچنین هم‌افزایی و هم‌اندیشی نخبگان مدیریتی و علمی در زمینه ارائه راهکارها برای تحقق الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت تشکیل شد.

مجمع وزیران ادوار برای تحقق اهداف خود هفت کمیسیون تخصصی (آموزشی، علمی و فناوری، اقتصادی، انرژی، امور زیربنایی صنعت و محیط زیست، اداری فرهنگی و اجتماعی، حقوقی و قضائی و سیاسی امنیتی و دفاعی) و یک کمیسیون راهبردی پیش‌بینی کرده است.

سیدرضا صالحی امیری، سید محمد حسینی، بیژن زنگنه، محمدرضا عارف، علی اکبر صالحی، علی سلاجقه، عبدالله جاسبی، انسیه خزعلی، محمدرضا میرتاج‌الدینی، محسن منصوری، علی صوفی، محمد علی آبادی، محسن مهرعلیزاده، سیدمصطفی هاشمی طبا، محمد شریعتمداری، سرتیپ حاتمی، معصومه ابتکار، غلامرضا شافعی، شهیندخت مولاوردی، مسعود زریبافان، محسن رفیق‌دوست، سید عبدالواحد موسوی لاری، فاطمه واعظ جوادی، محمدعلی ابطحی، مرتضی حاجی، داود دانش جعفری و بهزاد نبوی از جمله حاضران در این نشست بودند.