بهترین سایت خرید پروفیل و نرده استیل کدام‌اند؟

گزارش بازرگانی، 178313،   4020304017

پروفیل استیل یکی از موادی است که در طیف وسیعی از مشاغل صنعتی و غیر صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از دلایل مهم کاربرد فراوان پروفیل و نرده استیل در مشاغل مختلف قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن است. اما خرید پروفیل استیل برای مقاصد مختلف و تشخیص این موضوع که کدام پروفیل مناسب است یکی از کارهای دشوار محسوب می‌شود. خرید بهترین نوع ورق یا نرده استیل مستلزم این است که بتوان استانداردهای پروفیل را به خوبی تشخیص داد. یکی از راه‌های خرید پروفیل و اطلاع از قیمت نرده استیل، مراجعه به بهترین سایت‌های فروش استیل به صورت آنلاین است.

سایت خرید پروفیل و نرده استیل

پروفیل استیل چیست؟

پروفیل استیل یکی از انواع محصولات پرکاربرد فولادی محسوب می‌شود که به دلیل وجود کروم و نیکل در ترکیب خود از یک لایه مقاوم در برابر زنگ‌زدگی برخوردار هستند. در صورت مطالعه مقالات استنلس استیل بدون شک اطلاع دارید که این پروفیل‌ها در صنایع ساختمانی بیشترین کاربرد را دارند. پروفیل‌های استیل دارای مقطع دایره‌ای و مربعی هستند که باعث استحکام بیشتر آن‌ها می‌شود. این پروفیل‌ها در نتیجه فرایند نورد، کشیدن یا فشار سطحی تولید می‌شوند. این پروفیل‌ها در انواع مختلفی مانند پروفیل استیل دکوراتیو، پروفیل استیل طلایی، پروفیل استیل براق، پروفیل استیل مات و پروفیل استیل صنعتی تولید می‌شوند که می‌توان با توجه به نیاز نسبت به استعلام قیمت نرده استیل اقدام کرد.

ویژگی‌های پروفیل استیل

یکی از ویژگی‌هایی که در زمان خرید پروفیل استیل باید به آن توجه شود این است که این پروفیل‌ها در گروه محصولات فولادی ضد زنگ قرار می‌گیرند؛ هر چند ممکن است تمام استانداردهای پروفیل از خاصیت 100% ضد زنگ برخوردار نباشند اما از مقاومت بسیار بالایی در برابر اکسید شدن برخوردار هستند که به دلیل وجود نیکل و کروم در ترکیب آن‌ها است. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های پروفیل و نرده استیل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت بالا در برابر خوردگی و سایش
  • مقاومت بالا در برابر حرارت
  • امکان استفاده در محیط‌های باز به دلیل برخورداری از خاصیت ضدزنگ
  • برخورداری از قابلیت استفاده مجدد و بازیافت
  • عمر و دوام بالا و طولانی
  • قابلیت تولید در اشکال و طرح‌های مختلف

قبل از خرید انواع پروفیل و نرده استیل، باید به قیمت و هزینه نهایی آن هم توجه داشته باشید. دلایل افزایش قیمت استیل در بازار ایران کاملا مشخص است و به عنوان مثال، نوسانات قیمت ارز می‌تواند اثر زیادی روی بازار استیل ایران داشته باشد. با این حال، نباید از بررسی ویژگی‌ها و مشخصات پروفیل‌های استیل در هنگام خرید، غافل شد. 

انواع پروفیل استیل

کاربردهای پروفیل استیل

استفاده از پروفیل و نرده استیل تنها به مشاغل صنعتی محدود نشده و در مشاغل دیگر نیز از آن استفاده می‌شود. بیشترین میزان خرید پروفیل استیل توسط فعالان صنعت ساختمان انجام می‌شود. در صنایع ساختمانی از پروفیل استیل برای تولید انواع دستگیره و نرده استفاده می‌شود. یکی از دلایل کاربرد وسیع استیل در صنایع ساختمانی مناسب و مقرون به صرفه بودن قیمت نرده استیل است. ظاهر جذاب و شیک پروفیل استیل یکی دیگر از دلایلی است که باعث کاربرد بالای آن در صنایع ساختمانی شده است.

پروفیل استیل دکوراتیو یکی از پرکاربردترین انواع پروفیل استیل در صنایع ساختمانی است که برای اهداف تزئین و دکوراسیون مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع از پروفیل‌های استیل در رنگ‌های متنوعی مانند نقره‌ای، نوک مدادی، رزگلد، طلایی و غیره وجود دارد که می‌توان از آن‌ها برای ایجاد طرح‌های گوناگون استفاده کرد. از پروفیل‌هایی که در مقاطع کوچک و متوسط تولید می‌شوند معمولا برای ساخت دستگیره‌های فلزی درب و پنجره، کناره‌های راه‌پله و نرده‌کشی استفاده می‌شود.

آشنایی با انواع استاندارد پروفیل استیل

یکی از نکاتی که در زمان خرید پروفیل استیل باید مورد توجه قرار بگیرد، توجه به استاندارد آن است. هر کدام از استانداردهای پروفیل استیل مدل‌های مختلفی دارند که ترکیبات سازنده آن‌ها با یکدیگر تفاوت دارد و برای اهداف متفاوتی به کار گرفته می‌شوند. استانداردهای پروفیل 200 و 300 معمولا برای مصارف صنعتی و غیر صنعتی مورد استفاده قرار می‌گرند. پروفیل‌های دکوراتیو که در ساختمان‌ها استفاده می‌شوند دارای استاندارد 316، 310، 304، 321 و 201 هستند. امکان تشخیص کد یا استاندارد پروفیل استیل به وسیله چشم غیر مسلح امکان‌پذیر نیست و با توجه به اهمیت تشخیص استاندارد به منظور استفاده از استیل در محیط‌های باز و بسته، می‌توان با خرید سایت‌های معتبر، پروفیل با استاندارد مورد نیاز را تهیه کرد.

یکی از راه‌های مهم در تشخیص استاندارد پروفیل، قیمت نرده استیل است. زیرا پروفیل‌ها با استانداردهای مختلف تفاوت بارزی از نظر ظاهری با یکدیگر ندارند؛ به عنوان مثال پروفیل استیل 201 که به عنوان استیل ضد زنگ شناخته می‌شود از لحاظ فیزیکی و ظاهری با پروفیل 304 تفاوتی ندارد اما از استیل 304 به دلیل ترکیب نیکل و کروم کمتر نمی‌توان در فضای باز استفاده کرد. اما مهم‌ترین تفاوت آن‌ها در قیمت خرید است که با مراجعه به فروشگاهای معتبر اینترنتی می‌توان قیمت نرده استیل و انواع استاندارد پروفیل را مشاهده کرد.

خرید اینترنتی انواع پروفیل و نرده استیل

خرید اینترنتی انواع پروفیل و نرده استیل

یکی از مجموعه‌های معتبر که می‌توان برای خرید پروفیل استیل به صورت اینترنتی به آن مراجعه کرد، مجموعه استیل رخ است که برند ثبت شده شرکت گام استیل صنعت قشم است. این شرکت در زمینه تأمین،‌ بازرگانی و خدمات تخصصی استیل یا فولاد ضد زنگ، فعالیت خود را از سال 1386 آغاز کرده است. این شرکت ابتدا کار خود را در زمینه بازرگانی انواع لوله و پروفیل استیل ضد زنگ آغاز کرد و به تدریج فعالیت خود را در حوزه خدمات فلزی و ساخت قطعات و معرفی محصولات خاص توسعه داد.

مجموعه استیل رخ که هدف خود را ایفای نقش پررنگ و محوری با تسلط بالا در بازار استیل ایران تعیین کرده است، همواره تلاش کرده که با توجه به رشد سازمان هم‌راستا با فناوری‌های روز، جایگاه برند خود را در بازار ایران ارتقا دهد. این مجموعه در سال 1400 استراتژی‌های خود را بازنگری کرد تا بتواند با تمرکز بیشتر در زمینه تأمین استیل و خدمات مربوطه کسب و کار خود را توسعه دهد. این مجموعه به توسعه تدریجی و بهبود مستمر معتقد بوده و همواره در این راستا برنامه‌ریزی کرده و عمل می‌کند. سایت استیل رخ یکی از بهترین سایت‌ها به منظور خرید انواع پروفیل استیل و اطلاع از آخرین قیمت نرده استیل و سایر محصولات فلزی به شمار می‌آید که خریداران می‌توانند از آخرین و به‌روزترین قیمت فلزات مطلع شده و برای خرید آن اقدام کنند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. من عجله ندارم!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  8. دور باطلی که تمامی ندارد!

  9. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  14. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  15. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  16. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  17. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  18. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  19. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  20. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  21. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  22. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  23. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

آخرین عناوین