محدودیت ترافیکی در جاده کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال

  4020222040

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: به منظور تخلیه بار ترافیکی تردد در محور کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال به سمت مازندران ممنوع است.

علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری ‌‌‌و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، از ممنوعیت تردد در جاده کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال خبر داد و گفت: این ممنوعیت تردد از لحظاتی پیش لحاظ شد.

وی با بیان اینکه ممنوعیت تردد به منظور تخلیه بار ترافیکی تحقق یافته است، اظهار کرد: اجرای طرح ممنوعیت تردد به دلیل تخلیه بار ترافیکی از مرزن آباد به سمت کرج است.

زندی‌فر با بیان اینکه نیروهای پلیس راه در مسیر مستقر هستند، یادآور شد: ممنوعیت تردد تا پایان تخلیه بار ترافیکی ادامه دارد.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز اکنون اجرای ممنوعیت تردد درمحل از محدوده شهرستانک به سمت مازندران اعمال می‌شود.

وی اضافه کرد: تردد از میدان امیرکبیر تا آسارا کیلومتر ۴۰ به صورت ۲ طرفه خواهد بود که در صورت ترافیک سنگین محدودیت ترافیکی در این محدوده نیز اجرا خواهدشد.

این مقام مسؤول اظهار کرد: اکنون ترافیک در خط جنوبی جاده کرج - چالوس از میدان امیرکبیر تا محدوده نساء به صورت مقطعی سنگین و نیمه سنگین است.