ستاد راهبری محلات تهران تشکیل شد

  4020219046

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از تشکیل جلسه ستاد راهبری محلات تهران پس از مدتی وقفه خبر داد و ابراز امیدواری کرد با تشکیل این ستاد، مشکلات سراهای محله در تهران کاهش یابد.

علیرضا نادعلی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: صبح امروز جلسه ستاد راهبری محلات تهران با حضور همه اعضا تشکیل شد و بحث های خوبی در خصوص رئیس ستاد مطرح شد.

وی با بیان اینکه ستاد راهبری محلات تهران ۶ ماه است که راه اندازی شده اما هنوز در خصوص تعیین رییس به نتیجه نرسیده بود، اظهار داشت: در جلسه امروز، چهار نفر از اعضای درباره یک بند آیین نامه ستاد که انتخاب رئیس ستاد باید از بین دو عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران حاضر در این ستاد باشند، نکاتی داشتند.

وی افزود: طبعا نظر این افراد با انجام این بند آیین نامه مخالف است و نسبت به اینکه رئیس ستاد باید از بین دو فرد که از کمیسیون فرهنگی و اجتماعی هستند انتخاب شود، نکاتی دارند که موجب شد بحث ادامه پیدا کند.

نادعلی تاکید کرد: تشکیل جلسات ستاد، تعیین رئیس و رفع مشکلات سراهای محلات ضروری است و امیدواریم با تشکیل مستمر این جلسه و ادامه روحیه سازنده اعضا که در این جلسه مشاهده شد محلات از مشکلاتی که اکنون گریبان‌گیر آنها است رها شوند و سامان یابند.

به گزارش ایرنا، تشکیل ستاد راهبری محلات شهر تهران با رای اعضای شورای شهر تصویب شد؛ در این ستاد دو عضو از کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا، علوی و نادعلی، شربیانی از کمیسیون شهرسازی و معماری، قائمی از کمیسیون حمل و نقل و ترافیک، نجفی از کمیسیون خدمات شهری، امانی از کمیسیون برنامه و بودجه و سروری از کمیسیون نظارت و حقوقی شورا عضویت دارند.