اظهار نظر عجیب دروازه‌بان پیکان در مورد پنالتی پرسپولیس

  4020216116

دروازه بان تیم فوتبال پیکان گفت که در زمین به داور گفته است پنالتی را درست گرفته تا روحیه اش حفظ شود.

به گزارش مهر، روز دوم از هفته بیست و هشتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز بین تیم های پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که این دیدار با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. مهدی ترابی در دقیقه ۸۰ از روی نقطه پنالتی گل سرخپوشان را به ثمر رساند.

رشید مظاهری در مورد این بازی گفت: ما با بازیکنان جوانی که در اختیار داشتیم برابر پرسپولیس خوب بازی کردیم و بعید می دانم تیمی باشد که بتواند در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس اینگونه بازی کند.

وی در مورد اتفاقات حاشیه ای که برای میزبانی این دیدار رخ داده بود گفت: اگر بازی در ورزشگاه آزادی نبود قطعا نتیجه دیگری رقم می خورد. البته مسائلی در باشگاه پیکان رقم خورد که نمی خواهم در موردش صحبت کنم.

دروازه بان تیم فوتبال پیکان در مورد پنالتی که برای پرسپولیس گرفته شد گفت: در زمین به آقای بنیادی فر گفتم پنالتی را درست گرفته است. می خواستم به او روحیه بدهم اما واقعیت این است که آنچه من دیدم پنالتی نبود!

وی در مورد شعارهایی که هواداران پرسپولیس علیه او دادند نیز گفت: دلخوری از آنها ندارم. من دروازه بانی هستم که از زمین افتادن و وقت تلف کردن خوشم نمی آید چرا که فکر می کنم زمین افتادن یک گلر روحیه تیمش را تضعیف می کند.