انهدام باند سرقت خودرو در شهر کرج

  4020111022

جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: اعضای باند سرقت خودرو و لوازم خودرو در شهر کرج دستگیر و در تحقیقات تکمیلی ۳۱ فقره سرقت کشف شد.

سرهنگ محمد نادربیگی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده سرقت خودرو به پایگاه یکم پلیس آگاهی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پایگاه قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که مالباخته خودرو خود را به صورت روشن در کنار خیابان رها کرده بود که سرنشین یک دستگاه خودرو تیبا در یک آن خودرو را سوار و فرار کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در ادامه با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی هویت دو نفر از سارقان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی این افراد در شهر کرج دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به سوابق متعدد متهمان در امر سرقت، گفت: در تحقیقات تکمیلی متهمان به ۳۱ فقره سرقت خودرو و لوازم خودرو با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کردند.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به دستگیری یک مالخر اموال مسروقه در خصوص این پرونده و کشف مقادیر زیادی اموال مسروقه از مخفیگاه وی، گفت: در ادامه مخفیگاه همدستان متهمان نیز شناسایی و آنها نیز دستگیر شدند.

وی به شهروندان توصیه کرد با رعایت نکات پیشگیری از سرقت، سارقان را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارند.