۸۴ دانش‌آموز در البرز مسموم شده‌اند/حال همه خوب است

  4011210139 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: حال عمومی تمامی دانش آموزان  دچار مسمومیت مساعد است و به تدریج در حال ترخیص هستند.


به گزارش ایسنا، دکتر شهرام صیادی روز چهارشنبه ۱۰ اسفند در خصوص آخرین وضعیت دانش آموزان دچار مسمومیت در فردیس گفت: طی تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵ از دو مدرسه دخترانه در فردیس مبنی بر مسمومیت دانش آموزان ، فورا ۹ دستگاه آمبولانس و دو اتوبوس آمبولانس و دو موتور لانس به محل اعزام شدند و پس درمان اولیه دانش آموزان به مراکز درمانی منتقل شدند و امور درمانی انجام شد.

وی ادامه داد: روند درمانی برای  ۵۱ دانش آموز  در بیمارستان کوثر و ۳۰ دانش آموز در بیمارستان شهید حاج قاسم سلیمانی فردیس و سه دانش آموز  که خود  جداگانه به بیمارستان امام علی (ع) مراجعه کرده بودند، انجام شد .

دکتر صیادی تصریح کرد: حال عمومی و وضعیت همه دانش آموزان مساعد است و مورد بد حال وجود ندارد و به تدریج دانش آموزان در حال ترخیص هستند.