ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان در پردیس چیست؟

  4011209092 ۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس توضیحاتی را درباره مسمومیت دانش‌آموزان در این شهرستان مطرح کرد.

محمد فروتن مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس در گفت‌وگو با تسنیم ، درباره مسمومیت دانش آموزان دبیرستان دخترانه خیام اظهار کرد: صبح امروز حوالی ساعت 11 دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه خیام شهر پردیس دچار مسمومیت با گاز شدند و پس از پخش بوی گاز در مدرسه بلافاصله دانش‌آموزان مدرسه را ترک کردند.

وی افزود: حدود 35 نفر از دانش‌آموزان دچار مسمومیت شدند و در بیمارستان بستری هستند که عده‌ای از آنها ترخیص شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس درباره اینکه آیا این مسمومیت با گاز CO هست، متذکر شد: هنوز علت حادثه مشخص نشده و نمی‌دانیم عامل مسمومیت چیست اما آنگونه که دانش‌آموزان می‌گویند هنگام مسمومیت بوی تندی شبیه بوی فاضلاب در فضا پیچیده است.

فروتن درباره ادامه فعالیت مدرسه در روزهای آینده عنوان کرد: در این رابطه از طریق عوامل مردسه به خانواده دانش‌آموزان اطلاع‌رسانی خواهد شد.