اجرای ۷۲ طرح بزرگ بهداشت و درمان در کشور

  4011206111 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: ۷۲ پروژه بزرگ بهداشت و درمان در کشور در حال مراحل اجرایی و پایان کار است که در این راستا با بهره‌برداری از آن هفت هزار تخت بیمارستانی به ناوگان بهداشت و درمانی کشور افزوده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پاکدشت، بهروز رحیمی عصر امروز در حاشیه افتتاح کلینیک ویژه بیمارستان فوق تخصصی شهدای پاکدشت با اشاره به اهمیت اجرای طرح تعالی و اعتلای سلامت اظهار داشت: پروژه‌های بهداشتی و درمانی بزرگی در استان تهران مانند پروژه درمانی پردیس، شهدای تجریش، الغدیر، زعیم، اسلامشهر و مهدی کلینیک در حال تکمیل و افتتاح هستند که حال حوزه بهداشت و درمان استان تهران را خوب خواهند کرد.

وی افزود: در ابر پروژه شهدای تجریش 3 هزار تخت بیمارستانی در قالب طرح‌های استان تهران تحویل می‌شود ولی پروژه بیمارستان زعیم پاکدشت لذت بیشتری دارد زیرا این پروژه در حوزه دیالیز برای مردم و همیاری و کمک مردم ساخته شده و نشان از اعتماد و اعتقاد مردم در پیشرفت و رشد دارد.

معاون توسعه وزارت بهداشت در ادامه گفت: تمام تلاش دولت مردمی خدمت بی‌منت و با کرامت به مردم است و تمام برنامه‌ریزی وزارت بهداشت برای جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری و بازگرداندن نظام سلامت به ساختار بهداشت و درمان است.

رحیمی در ادامه به دیگر پروژه‌های درمانی کشور و استان تهران اشاره کرد و ابراز داشت: 2 هزار پروژه بهداشتی در کشور اکنون در دست ساخت است که تا هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانیداستقرار بیمارستان سیار 100 تختخوابی نیروی زمینی سپاه در بشاگرد
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در پایان خاطرنشان کرد: 72 پروژه بزرگ بهداشت و درمان در کشور اکنون در حال بهره‌برداری است که هفت هزار تخت بیمارستانی را به ناوگان بهداشت و درمانی برای خدمت رسانی بهتر به مردم اضافه می‌کند.