عرضه محصولات لبنی با ۲۰ درصد تخفیف در میادین میوه و تره‌بار

  4011119079

 مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از عرضه محصولات لبنی با تخفیف در ۲۵ غرفه در میادین میوه و تره‌بار خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ایوب فصاحت در حاشیه اجرای طرح ویژه حمایت از مصرف‌کنندگان عرضه محصولات لبنی در غرف منتخب میادین میوه و تره‌بار اظهار کرد: در تعامل سازمان مدیریت میادین و تره‌بار شهرداری تهران با انجمن صنایع لبنی ایران و اتحادیه مربوط به این مجموعه، طرح ویژه حمایت از مصرف‌کنندگان مربوط به محصولات لبنی از آذرماه امسال کلید خورده است.

وی با اشاره به اینکه مدت زمان اجرای طرح ویژه حمایت از مصرف‌کنندگان در ارتباط با عرضه محصولات لبنی در غرف منتخب میادین به مدت یک سال اجرا خواهد شد، تصریح کرد: این طرح از آذرماه آغاز و تا آذر سال آینده ادامه خواهد داشت.

فصاحت با اشاره به در نظر گرفتن 25 غرفه از غرف میادین میوه و تره‌بار شهر تهران جهت عرضه محصولات لبنی با تخفیف، اظهار کرد: 25 غرف در نقاط مختلف برای این مسئله در نظر گرفته شده است که از این تعداد 18 غرفه در اختیار انجمن صنایع لبنی ایران و مابقی در اختیار اتحادیه این مجموعه خواهد بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، ادامه داد: در غرف اشاره شده 4 محصول لبنی پرمصرف با 5 درصد تخفیف و سایر محصولات با 20 درصد تخفیف عرضه خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پس از اتمام این طرح در سال آینده مجددا این طرح اجرا خواهد شد گفت: قاعدتا پس از بررسی‌های نهایی مجددا این طرح را ادامه خواهیم داد تا شرایط مناسبی را در ارتباط با افزایش سرانه لبنی در شهر تهران داشته باشیم.

فصاحت افزود: شیر بطری کم چرب، شیر نایلونی کم چرب، پنیر یو اف 400 گرمی نسبتا چرب و ماست دبه‌ای کم چرب قیمت مشروط تثبیتی با 5 درصد و بقیه اقلام لبنی با 20 درصد تخفیف در میادین عرضه می‌شوند.

مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در پایان با اشاره به اینکه پهنه‌های مختلفی از سطح شهر تهران برای عرضه محصولات لبنی با تخفیف اشاره شده در نظر گرفته شده است، گفت: این میادین در شمال، جنوب، غرب و شرق تهران قرار دارد و می‌توان به میدان کارون،‌ بازار میادین کردستان، کاج و ... اشاره کرد.