تا عید لاغر شوید! میوه های لاغر کننده و چربی سوز قدرتمند

گزارش بازرگانی،   4011112055 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

داشتن اندام ایده‌آل و زیبا، چیزی است که همه افراد به آن علاقه مند هستند. به ویژه با نزدیک شدن به ایام عید نوروز، کاهش وزن و دستیابی به اندام دلخواه، بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا می‌کند. خبر خوب این که شما می‌توانید با انواع میوه‌های لاغر کننده به کاهش وزن خود کمک کرده و در عین حال هیچ صدمه‌ای از فرایند لاغری متحمل نشوید. در این جا قصد داریم برخی از بهترین میوه‌هایی که فوق العاده خوشمزه بوده و اثرگذاری عالی نیز در کاهش وزن و رسیدن به اندام ایده آل دارند را مرور کنیم.

با ما همراه باشید.

معرفی انواع میوه‌های لاغر کننده

از جمله میوه‌های اثربخش در کاهش وزن، می‌توان به این موارد اشاره داشت:

شاتوت، کلید طلایی درمان چاقی

خواص شاتوت در لاغری، بسیار قابل توجه بوده و می‌توان آن را یکی از کلیدهای طلایی درمان چاقی به شمار آورد. راتین، ماده‌ای معجزه آسا در میوه شاتوت است که به افزایش متابولسیم کمک کرده و کاهش وزن را تسهیل می‌کند. همین طور مصرف شاتوت، موجب فعال شدن چربی‌های قهوه‌ای در بدن شده و سوخت ساز را بهبود می‌بخشد.

به علاوه آنتی اکسیدان‌های موجود در میوه شاتوت، به تقویت سیستم ایمنی بدن نیز کمک کرده و به طور کلی این یک میوه عالی برای سلامت بدن به حساب می‌آید.

سیب، لاغری سریع و منظم

سیب دارای مقادیر مناسبی فیبر بوده و میل کردن آن در رژیم غذایی روزانه، باعث کاهش وزن خواهد شد. همان طور که می‌دانید فیبر به کند شدن فرایند هضم منجر شده و باعث می‌شود تا احساس سیری زودرس در فرد ایجاد شود. به این ترتیب فرد کالری کمتری دریافت کرده و روند کاهش وزن شروع خواهد شد. به طور کلی خواص سیب بسیار زیاد بوده و وجود پکتین در آن، به عنوان یک ماده موثر و حافظ سلامتی، به اثبات رسیده است. همین طور این میوه، به تنظیم سیستم گوارشی کمک زیادی کرده و مشکلات رژیم‌های سنگین را به همراه ندارد.

آناناس، میوه جادویی کاهش وزن

خواص آناناس برای کاهش وزن و رسیدن به اندام دلخواه، به اثبات رسیده و اگر از متخصصان تغذیه در مورد الگوهای صحیح رسیدن به اندام ایده آل و لاغری بپرسید، حتما آناناس را به شما توصیه خواهند کرد. آنزیم بروملین در آناناس، به چربی سوزی سرعت بخشیده و باعث کم شدن چربی‌های ناحیه شکم و پهلو می‌شود. از این روی در افرادی که با مشکل چربی‌های انباشته شکم و پهلو روبرو هستند، مصرف آناناس کمک می‌کند تا خیلی زودرتر، کاهش وزن را تجربه کرده و به فرم اندام زیبا دست یابند.

کیوی، چربی سوز قوی

کیوی یکی از میوه‌های بسیار قوی در چربی سوزی بوده و با داشتن ویتامین‌های مختلفی چون ویتامین C، E، K، فولات، پتاسیم و ...، به ارتقای سطح سلامتی بدن نیز کمک می‌کند. همان طور که می‌دانید رژیم‌های غذایی لاغری، ممکن است به فقر ویتامین‌ها و مواد معدنی لازم برای بدن منجر شوند و حتما اهمیت دارد که با وارد کردن میوه‌هایی چون کیوی به رژیم خود، این ویتامین‌ها و ریزمغذی‌ها را تامین کنید. به علاوه کیوی باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و در برابر بیماری‌های ویروسی و عفونی، مقاومت خوبی ایجاد می‌کند.

خیار، چربی سوز شکمی

اگر چربی‌های انباشته در قسمت شکم دارید، خیار یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما به حساب می‌آید. این میوه کالری بسیار کمی داشته و بیشتر حجم آن را آب تشکیل داده است. از این روی با اضافه کردن خیار به تغذیه روزانه خود، می‌توانید چربی سوزی شکمی را آغاز کرده و در طول زمان، به کاهش وزن دلخواه خود برسید.

گریپ فروت، لاغرکننده شکم

یکی دیگر از میوه‌هایی که به لاغری شکم کمک می‌کند، گریپ فروت است. این میوه زمستانی در این فصل از سال، به وفور یافت شده و به راحتی می‌توانید با جای دادن آن در وعده صبحانه خود، چربی سوزی عالی را تجربه کنید. در نظر داشته باشید که اهمیت زیادی دارد برای رسیدن به لاغری دلخواه، حتما گریپ فروت را در وعده صبحانه میل کنید.

پرتقال، منبع غنی از فلاونوئیدها

 

پرتقال یکی از میوه‌های بسیار مفید برای لاغری و منبعی غنی از فلاونوئیدها است. این میوه به لاغری عمومی بدن کمک کرده و خواص ضدالتهابی دارد. همین طور در افراد چاق و دارای اضافه وزن که به این واسطه، سطح کلسترول بالایی دارند، مصرف پرتقال باعث کاهش و تنظیم کلسترول خون خواهد شد. از این روی توصیه می‌کنیم که حتما این میوه را در رژیم غذایی روزانه خود قرار دهید. به علاوه به یاد داشته باشد که لیمو ترش نیز به همین اندازه در کاهش وزن موثر خواهد بود.

به جز این موارد طالبی، انار، انگور، موز و ... نیز در کاهش وزن و رسیدن به اندام دلخواه، اثربخشی مناسبی دارند.

نتیجه گیری

همان طور که در بالا مشاهده کردید، برخی از میوه‌های زمستانی و پاییزی، برای لاغری فوق العاده بوده و و می‌توان از آن‌ها برای رسیدن به اندام دلخواه کمک گرفت. شما چه موارد دیگری را به انواع میوه‌های لاغر کننده که در بالا معرفی کردیم، اضافه می‌کنید و چه تجربه‌ای در این خصوص دارید؟ پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب را برای دوستان و آشنایان خود نیز که علاقه مند به کاهش وزن هستند، ارسال کنید.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۸۸۸۱۵۱۰۰:۵۰:۵۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
روزی دو عدد سیب وتاشب ۵تا بیشتر خوبه
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین