به گزارش فارس، براساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا با توجه به روند افزایشی آلودگی هوا فردا یکشنبه ٢٧ آذرماه فعالیت مدارس تمام مقاطع تحصیلی دو نوبت صبح و عصر در شهرستانهای اهواز،باوی،کارون و ماهشهر به صورت غیرحضوری خواهد بود.
فعالیت کلیه ادارات و دستگاههای اجرایی،مراکز امدادی،درمانی، بهداشتی،اورژانس ۱۱۵،بخشهای دارای نوبت کاری و عملیاتی، خدمات شهری شهرداریها، بیمارستانها و آتش نشانیها در ساعت اداری برقرار خواهد بود.