عرب صادق: نام جمهوری اسلامی ذکر جلاله است که سرود ملی آن را زمزمه می‌کند

  4010905057 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، زندگی و امید را که عوامل و مزدوران طراحان و آمران از جامعه ربوده بودند، به خیابان‌ها برگرداند و با پیروزی خود، مرگ آنها را رقم زد و بار دیگر دیدیم که سرود ملی ایران ذکر جلاله و یادآور رشادت‌ها در تاریخ ایران است.

مهدی عرب‌صادق در گفتگو با ایرنا، با اشاره به پیروزی ارزشمند تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: در اوج تلاش مذبوحانه همه دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و جنگ روانی و رسانه‌ای صهیونیست سعودی آمریکایی در نفرت پراکنی، تولید خشونت و حذف نشاط و امید از جامعه، خلق چنین فضایی که جامعه را غرق در غرور ملی می‌کند، یک تبریک جانانه دارد.

معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی اضافه کرد: حماسه‌سازان ورزشی تیم ملی فوتبال کشورمان، در صحنه‌ای زیبا، پرچم‌ جمهوری اسلامی ایران را برافراشتند و عزت ایرانی را یادآور شدند. تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، زندگی و امید را که عوامل و مزدوران طراحان و آمران از جامعه ربوده بودند، به خیابان‌ها برگرداند و با پیروزی خود، مرگ آنها را رقم زد. بار دیگر دیدیم که سرود ملی جمهوری اسلامی ایران ذکر جلاله و یادآور رشادت‌های سترگ دلیر مردنان تاریخ پرشور و شعور ملت ایران است.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان از شادی ملی و امید مردم حراست کنند، ادامه داد: این امیدواری را می توان زمینه آشتی ملی، وحدت سرزمینی و ایجاد همدلی و ترمیم شکاف‌های اجتماعی که دشمن ایجاد کرده قرار داد تا وطن فروشان، منافقین و معاندان ملت ایران نتوانند، اغتشاش و آشوب را به جای مطالبات و اعتراضات مردمی جا بزنند.

عرب‌صادق افزود: ورزش و مسابقات ملی و به‌ویژه ورزش فوتبال جامعه‌پذیری سیاسی و حس میهن‌پرستی مردم را تقویت می‌کند و اوج اعتلای این ارزش‌های سیاسی و وفاق ملی در شروع مسابقات و سرود ملی کشورها، اهتزاز پرچم‌ها و پایان وحدت‌آفرین پیروزی یا حتی باخت پس از مسابقات است.

معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به جعرافیایی سیاسی جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور مؤثر تیم ملی فوتبال کشورمان در مهمترین رویداد ورزشی جهان باطل کننده طراحی تجزیه‌طلبانه و براندازانه غرب و بدخواهان ملت ایران است و امروز وطن‌فروشان و اربابان صهیونیستی سعودی آمریکایی از جوشش شادی درونی مردم پس از پیروزی بازی امروز مقابل تیم فوتلال ولز خونشان به جوش آمده و بر صورت خود چنگ می‌اندازند و باشد که در این عصبانیت‌ها مثل گذشتگان خود بمیرند و ایران تجزیه شده و مردم متفرق را نبینند.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین بازی خود در رقابت های گروهی جام جهانی موفق شد با ۲ گل تیم فوتبال ولز را شکست دهد و امیدواری ها برای صعود را افزایش دهد.