انهدام باند سارقان لندکروز در تهران/ دزدان شیک پوش بازداشت شدند

گروه اجتماعی الف،   4010525112

  رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقان کامیونت، باند سارقان لندکروزر، دزدان شیک‌پوش و انهدام بزرگترین باند سرقت طلای تهران در چندین عملیات جداگانه خبر داد.

انهدام باند سارقان لندکروز در تهران/ دزدان شیک پوش بازداشت شدند

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی با اشاره به مهمترین پرونده‌های پلیس آگاهی در روزهای اخیر گفت: سرقت‌ از دو راننده کامیونت با شیوه و شگرد بیهوشی در مرکز تهران سبب شد تا رسیدگی به این پرونده در دستورکار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گیرد. تحقیقات ابتدایی مشخص کرد که متهم با اجاره آپارتمان مبله و به بهانه اثاث‌کشی طی تماس با شرکت باربری درخواست کامیونت کرده و با چرب‌زبانی راننده را به داخل منزل کشانده و با خوراندن آبمیوه مسموم با قرص‌های خواب آور به مال‌باختگان، کامیونت و تلفن همراه و پول نقد آن‌ها را به سرقت برده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: اهمیت موضوع سبب شد تا کارآگاهان بلافاصله وارد عمل شوند و به بازبینی لحظه به لحظه دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه وقوع جرم بپردازند. در ادامه کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی توانستند چهره سارق حرفه‌ای را شناسایی کنند.

گودرزی اظهارکرد: همین موضوع کافی بود تا کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی رصدهای اطلاعاتی گسترده را آغاز و با اقدامات پلیسی هویت و مخفیگاه متهم را در جنوب تهران شناسایی کنند. پس از دریافت اطلاعات مهم، کارآگاهان با هماهنگی‌های قضائی راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی اضافه کرد: متهم پس از انتقال به پایگاه هشتم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود با شگرد بیهوشی معترف شد و ماموران نیز اموال مسروقه را در مخفیگاه وی کشف کردند.

ولیپور گودرزی گفت: با توجه به شناسایی دو مالباخته، متهم با هماهنگی مرجع قضائی برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت. همچنین تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد.

اتباع سارق که اموال دزدی را به افغانستان می‌بردند، دستگیر شدند  
رییس پلیس آگاهی پایتخت در ادامه با اشاره به اطلاع ماموران از منتقل شدن اموال مسروقه به کشور افغانستان گفت: سرقت‌های متوالی موبایل قاپی در سطح خیابان‌های تهران سبب شد تا رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گیرد.  تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص کرد که اکثر تلفن‌های همراه مسروقه با جاسازی در جعبه‌های میوه به کشور افغانستان منتقل شده‌است.

ولیپور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان پس از رصد گسترده هویت و مخفیگاه سه متهم اصلی این پرونده پیچیده را در جنوب تهران شناسایی کردند و در ادامه پس از هماهنگی  با مرجع قضایی راهی مخفیگاه سارقان که از اتباع کشور افغانستان بودند، شده و در یک عملیات غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: متهمان به اداره هجدهم پلیس آگاهی منتقل شدند و در تحقیقات ابتدایی به جرم موبایل‌قاپی و انتقال اموال مسروقه به کشور افغانستان اعتراف کردند. همچنین با هماهنگی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان قرار گرفتند و تحقیقات درباره این پرونده نیز ادامه دارد.

باند سرقت لندکروز در تهران منهدم شد  
رییس پلیس پایتخت با اشاره به انهدام باند سرقت لندکروز در تهران گفت: سرقت‌های سریالی لندکروز از شهروندان با یک شیوه و شگرد خاص، سبب شد تا تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به این پرونده رسیدگی کنند. پس از تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد که سارقان پس از شناسایی لندکروز در سایت دیوار با مالباختگان قرار گذاشتند و با استفاده از سلاح سرد از نوع قمه خودروی مورد نظر را به سرقت برده و متواری شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: حساسیت موضوع سبب شد تا کارآگاهان رصدهای اطلاعاتی را آغاز کرده و با تحقیقات شبانه روزی مخفیگاه متهمان را شناسایی کنند. پس از دریافت این اطلاعات و پس از هماهنگی با مرجع قضایی کارآگاهان راهی مخفیگاه متهمان شدند و در یک عملیات ضربتی دو سارق حرفه‌ای را دستگیر کردند.

ولی‌پور اضافه کرد: از خانه متهمان چهار دستگاه خودروی سرقتی لندکروز کشف شد. همچنین متهمان پس از انتقال به اداره پنجم پلیس آگاهی در تحقیقات به جرم خود مبنی بر سرقت لندکروز از شهروندان معترف شدند.

وی اظهار کرد: با هماهنگی مرجع قضایی، متهمان برای کشف ابعاد دیگر پرونده در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات نیز در این زمینه ادامه دارد.

دستگیری سارقان شیک‌پوش در تهران
ولیپور گودرزی با اشاره به دستگیری سارقان کت‌ و شلواری گفت: وقوع سرقت‌های سریالی از خانه‌های شهروندان در سطح شهر تهران، سبب شد تا رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی قرار گیرد. بر اساس تحقیقات ابتدایی  پنج سارق حرفه‌ای با شکستن در ورودی وارد خانه‌ها شدند و پول، طلا، جواهرات و ساعت‌های گرانقیمت را دزدیدند.

وی افزود: بررسی‌ کارآگاهان مشخص کرد که متهمان برای اینکه کسی به آنها مشکوک نشود با کت و شلوار به صحنه سرقت رفته و به تعدادی زیادی خانه در سطح شهر تهران دستبرد زده‌اند. کارآگارهان در گام اول دوربین‌های مداربسته اطراف خانه‌ها را چک کردند و با بازبینی لحظه به لحظه فیلم آنها هویت و مخفیگاه سارقان حرفه‌ای را شناسایی کردند.

رییس پلیس آگاهی تهران گفت: کارآگاهان به دنبال دریافت این اطلاعات و پس از هماهنگی با مرجع قضایی به مخفیگاه سارقان رفتند و پنج متهم را دستگیر و مقادیر زیادی از اموال مسروقه آنان کشف و ضبط کردند. متهمان به اداره هفدهم پلیس آگاهی منتقل شدند و در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت از خانه‌های شهروندان در تهران معترف شدند. همچنین تحقیقات کارآگاهان در رابطه با این پرونده همچنان ادامه دارد.

باند سرقت طلا در تهران منهدم شد
ولیپور گودرزی با اشاره به منهدم شدن بزرگترین باند سرقت طلا در تهران گفت:  وقوع سرقت‌های سریالی از بانوان تهرانی در سطح شهر با یک شیوه و شگرد خاص، باعث شد تا به این پرونده توسط تیمی از کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی رسیدگی شود.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص کرد که متهمان در پوشش خانوادگی مسافر سوار می‌کردند و با صحبت درباره اینکه از کشور عراق آمدند و قصد خرید طلا دارند، از مالباختگان مشاوره دریافت می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: بررسی‌ها نیز نشان‌دهنده این بود که سارقان پس از دریافت طلای مالباخته به صورت پنهانی  آن را با طلای بدل تعویض کرده و پس از پیاده کردن مسافر از خودرو بلافاصله فرار کرده‌اند. حساسیت موضوع سبب شد تا کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی وارد عمل شوند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته پلاک خودرو سارقان را شناسایی کنند. همچنین کارآگاهان با رصد اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی خانه این سارقان حرفه‌ای که اعضای یک خانواده هستند را شناسایی کردند.

وی اظهار کرد: پس از دریافت این اطلاعات و پس از هماهنگی با مرجع قضائی کارآگاهان راهی مخفیگاه سارقان حرفه‌ای شدند و سه مرد و سه زن را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: متهمان پس از انتقال به پایگاه نهم پلیس آگاهی به جرم خود معترف شدند. همچنین در بررسی‌های بیشتر کارآگاهان مشخص شد که سارقان با استفاده از این شیوه و شگرد خاص در اکثر استان‌های ایران طلای بانوان را سرقت کرده و تحت تعقیب بودند. همچنین متهمان برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان نهم پلیس آگاهی قرار دارند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین