ایمپلنت دیجیتال

گزارش بازرگانی،   4010524027

ایمپلنت دیجیتال یک روش فوق العاده برای اشخاصی است که از کاشت دندان و جراحی می ترسند. دندانپزشکی با محوریت دیجیتال روز به روز گسترده تر می شود.

ایمپلنت دیجیتال روش درمان جدید کاشت دندان دائمی است. در این روش، کاشت ایمپلنت دندان با استفاده از فناوری جدید صورت میگیرد و روند درمان بسیار سریعتر و آسانتر از ایمپلنت معمولی است. در این مطلب به معرفی کامل این نوع ایمپلنت و ذکر مزایای آن نسبت به ایمپلنت معمولی می‌پردازیم.

ایمپلنت دیجیتال، بهترین ایمپلنت فوری یا یک روزه

معمولا افرادی که نیاز به کاشت ایمپلنت دارند، غیر از اینکه به دنبال بهترین متخصص ایمپلنت هستند به دنبال بهترین روش ایمپلنت دندان هم میگردند. یکی از شگفتی های دندانپزشکی مدرن در زمینه کاشت ایمپلنت، ایمپلنت دیجیتال است. علم دندانپزشکی در سال های اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته است و شاخه ایمپلنت در آن توسعه گسترده ای پیدا کرده است. استفاده از ایمپلنت دیجیتال باعث شده است که ایمپلنت های دندانی زیبایی و عملکرد به مراتب بهتری داشته باشند. هر چند به سبب تکنولوژی مدرن مورد استفاده در روش ایمپلنت دیجیتال، هزینه آن نسبت به ایمپلنت دندان سنتی کمی بیشتر است؛ اما مزیت هایی دارد که این افزایش قیمت را توجیه می کند.

در ادامه ایمپلنت دیجیتال را با روش های سنتی آن به طور کامل مقایسه خواهیم کرد. تکنیک جایگذاری ایمپلنت دیجیتال جهت حفظ ساختار لثه، استخوان فک و جلوگیری از تحلیل بیشتر لثه و استخوان به کار می‌رود. در این روش بعد از بی حسی موضعی ، لثه به قطر ایمپلنت پانچ می‌شود و از همان محل پانچ لثه، ایمپلنت جای گذاری می‌شود.

ایمپلنت دیجیتال چیست؟

همانطور که گفته شد، ایمپلنت دیجیتال به روش‌ جدید کاشت دندان گفته میشود، که در آن از تکنولوژی و فناوری جدید استفاده میشود. با انتخاب این نوع ایمپلنت به عنوان روش درمان خود، از مزایای بسیار آن بهره مند خواهید شد، که در ادامه به طور مفصل به آن خواهیم پرداخت. قابل ذکر است که تمامی کلینیک‌ها دستگاه‌های مورد نیاز این نوع ایمپلنت را ندارند. در ادامه دستگاه‌هایی که ایمپلنت دیجیتال احتیاج دارد را معرفی میکنیم.

ایمپلنت دیجیتال برای چه کسانی مناسب تر است؟

ایمپلنت دیجیتال کاربردهای زیادی دارد و حتی افرادی که دیابت دارند هم می توانند از آن استفاده کنند. اگر یکی از شرایط زیر را دارید بهتر است از ایمپلنت دیجیتال برای کاشت دندان های خود استفاده کنید .

  • بیماران سیگاری
  • بیماران دیابتی
  • بیمارانی که عرض استخوان بسیار کمی دارند و به آن‌ها جراحی‌های وسیع پیوند استخوان پیشنهاد شده است.
  • بیمارانی که ارتفاع استخوان کمی دارند و به آن‌ها جراحی‌های پیشرفته جابجایی عصب پیشنهاد شده است.
  • کسانی که نیاز به روکش فوری دارند.
  • کسانی که ترس از جراحی کاشت دندان دارند.

تحویل فوری روکش ایمپلنت

با استفاده از روش کاشت دندان به روش دیجیتال به احتمالی قوی روکش موقت در همان روز قابل دریافت خواهد بود و هم چنین در این روش بازسازی سریع تر صورت خواهد گرفت.



ملزومات درمان ایمپلنت دیجیتال دندان

باید قبل ار انجام کار از محیط دهان قالب گیری کنیم؛ البته اخیرا دوربین های داخل دهانی جدیدی معرفی شده‌اند که با اسکن‌ کردن محیط دهان کار قالب گیری را به صورت دیجیتالی انجام می دهند و نیاز به قالب گیری فیزیکی را برطرف می کنند.

در ادامه به وسیله فایل قالب دیجیتال یا همان اسکن دهان بیمار و فایل رادیوگرافی (CBCT) فک بیمار در نرم افزار، شبیه سازی می شود و پس از آن، بهترین موقعیت کاشت ایمپلنت با توجه به کیفیت استخوان فک بیمار و محل قرارگیری سینوس یا عصب تعیین و مراحل جراحی شبیه سازی خواهد شد. پس از تایید نهایی راهنمای جراحی ساخته خواهد شد.



. مدل سازی سه بعدی کامپیوتری

بزرگترین مزیت ایمپلنت دیجیتال نسبت به ایمپلنت های معمولی، استفاده از راهنمای دیجیتال حین جراحی است. این راهنمای دیجیتال همان مدل سازی سه بعدی کامپیوتری است، که وضعیت عصب دندان از دست رفته و همچنین وضعیت استخوان آن‌را به خوبی نمایش می‌دهد. با استفاده از این اطلاعات، دندان‌پزشک با دقت و تمرکز بالایی جراحی را انجام خواهد داد. همچنین میزان برش نیز به میزان قابل توجهی کاهش میابد، که در نتیجه فرد درد و خونریزی پایین‌تری را تجربه خواهد کرد. دوره‌ی نقاهت بعد از جراحی نیز به شدت کاهش میابد. یکی از دیگر مزیت‌های استفاده از راهنمای دیجیتال حین جراحی، عدم صدمه به بافت‌های دندان مجاور و همچنین آسیب نرسیدن به عصب دندان میباشد.

مزایای ایمپلنت دیجیتالی چیست؟

همانطور که در بالا توضیح دادیم، هنگام جراحی برای ایمپلنت دیجیتال، از دوربین‌های سه بعدی استفاده می‌شود، که تصویری دقیق از موقعیت مورد نظر را نشان میدهد. به همین دلیل خراش کمتری در لثه صورت میگیرد و در نهایت فرد درد و خونریزی ناچیزی را تحمل میکند و همچنین دوره‌ی نقاهت کوتاه‌تری را تجربه خواهد کرد.

در این قسمت تمامی مزایای استفاده از این تکنولوژی جدید را بیان خواهیم کرد.

امکان دقت و توجه بسیار بالا هنگام جراحی

تجربه‌ی درد و خونریزی کمتر و دوره‌ی نقاهت کوتاه‌تر

کوتاه شدن دوره‌ی درمان

امکان ذخیره‌سازی آسان اطلاعات و داده ها و همچنین نگهداری و ارسال سریع آنها توسط کامپیوتر

هزینه ایمپلنت دیجیتالی چقدر است؟

چنانچه روش درمان ایمپلنت دیجیتال را برای دندانهای از دست رفته خود انتخاب کرده اید و قصد آگاهی از میزان هزینه های آن‌را دارید. باید بدانید که بهتر است این اطلاعات را از کلینیک مورد نظر خود سوال کنید. به این دلیل که هزینه ها نسبت به موقعیت مکانی آن کلینیک، تجهیزات مورد استفاده و تخصص دندان‌پزشک کاملا متغیر است. اما به طور کلی هزینه‌ی ایمپلنت دیجیتال با ایمپلنت‌های نوع دیگر چندان تفاوتی نمیکند.

دکتر علی صفار متخصص جراحی لثه و ایمپلنت های دندانی با رتبه برتر بورد تخصصی و مدرس دوره های ایمپلنت برای دندانپزشکان است. همچنین دارای فلوشیپ icoiو مستر پروتز و زیبایی از وین و مالمو می باشد.

تاکنون مقالات بسیاری از وی در حوزه درمان ایمپلنت در ژورنال های داخلی و بین المللی به چاپ رسیده است. به لحاظ عملی و تجربه دارای 10 سابقه فعالیت در زمینه کاشت ایمپلنت دندانی است. داشتن تجربه، دانش فنی و عملی بالا باعث شده است تا موفق به تاسیس کلینیک تخصصی برای ارائه انواع خدمات درمانی و زیبایی شود. در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته، استفاده از متریال مرغوب و معتبر، کادر حرفه ای و باتجربه از مزایای این کلینیک است. .

اگر کاندیدای کاشت ایمپلنت دندان هستید برای هماهنگی وقت مشاوره و اطلاع از هزینه های درمان ایمپلنت می توانید با شماره های کلینیک دکتر علی صفار تماس حاصل فرمایید.

آدرس وب سایت : https://drsaffar.com/

تلفن پذیرش :02122179694

همراه : 09129428661

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین