فروشگاه اوت لت هاکوپیان افتتاح شد

گزارش بازرگانی،   4010522038

هاکوپیان در تاریخ 4 مرداد 1401 شعبه حضوری اوت‌لت خود با هدف دسترسی همگان به محصولات این برند در تهران افتتاح نمود.

این مجموعه از برندهای برتر در صنعت پوشاک است که از دیرباز به تولید محصولات با کیفیت و هم رده محصولات جهانی شناخته می‌شود. هاکوپیان با گذشته‌ی درخشان خود همواره نیازهای مشتریان را در راس امور قرار داده و در همین راستا اقدام به افتتاح فروشگاه اوت لت خود نموده است تا بتواند نیاز بخش مهمی از مشتریان را پاسخگو باشد. در ادامه به طور کامل به معرفی این خدمت جدید هاکوپیان می‌پردازیم.

فروشگاه اوت لت هاکوپیان

اوت لت چیست؟

محصولات ارائه شده به بازار بعد از گذشت مدتی طرفداران خود را از دست می‌دهند؛ به‌خصوص با تغییر فصل‌ها شرکت‌های عرضه‌کننده پوشاک کلکسیون‌های جدیدی را متناسب با نیاز مشتریان طراحی و به بازار عرضه می‌کنند. در این‌ میان پوشاکی که از کلکسیون‌ قبلی باقی مانده‌اند و با تغییر فصل علاقمندان آن‌ها کاهش یافته است به شیوه دیگری عرضه می‌شوند. هر برند و کمپانی ممکن است شیوه‌ای مختص به خود را برای فروش این محصولات در پیش گیرد که نمونه‌ای از آن‌ها تخفیف‌های آخر فصل است.

اما شرکت‌ها و برندهای معتبر با راه‌‌اندازی فروشگاه‌های اوت‌لت (Outlet) این بخش از نیاز مشتریان را پاسخ می‌دهند. در این فروشگاه‌ها پوشاک به طور مستقیم از تولیدکننده به مصرف‌کننده می‌رسد و این موضوع نقش مهمی در تعیین قیمت نهایی دارد. فروشگاه‌های اوت ‌لت معمولا در بیرون از شهر راه‌اندازی می‌شوند و برای افرادی که به دنبال خرید برندهای لوکس و معتبر با قیمت مناسب‌تر هستند یک گزینه عالی محسوب می‌شود.

در فروشگاه اوت لت هاکوپیان چه محصولاتی عرضه می‌شود؟

هاکوپیان با راه‌اندازی اوت‌لت سعی دارد از همه علاقمندان به برند خود حمایت کند. در فروشگاه اوت لت هاکوپیان می‌توانید محصولات خارج از فصل و کلکسیون‌های قدیمی‌تر را با قیمت مناسب‌تری خریداری کرد. محصولاتی که در اوت لت هاکوپیان عرضه می‌شوند کیفیتی یکسان با محصولات سایر فروشگاه‌ها دارند.

هاکویپان همواره بر تولید کالای مرغوب و باکیفیت تأکید داشته است و آنچه در توان دارد را در این راستا به کار گرفته است. توجه به جزئیات و کیفیت محصول موجب افزایش هزینه‌های تولید و نیروهای متخصص و به طور کلی بالا رفتن قیمت نهایی محصول می‌شود. تحت این شرایط خرید محصولات هاکوپیان برای همه افراد جامعه امکا‌پذیر نیست.

هاکوپیان برای آن ‌که فرصت خرید با قیمت مناسب را در اختیار همه دوستداران خود قرار دهد فروشگاه‌های اوت‌لت را راه‌اندازی نموده تا بتواند دسترسی همگان به خرید این محصولات را تسهیل نماید. با افتتاح اوت‌ لت هاکوپیان به دلیل وجود تخفیف‌های ویژه و قیمت مناسب‌تر، افراد بیشتری می‌توانند محصولات برند هاکوپیان را خریداری کنند.

خرید از اوت لت هاکوپیان

چرا محصولات اوت لت هاکوپیان با قیمت مناسب‌تری عرضه می‌شوند؟



شاید این سؤال ذهن بسیاری از خریداران را به خود مشغول کند که چرا هاکوپیان محصولات باکیفیت و بدون نقص خود را با قیمتی مناسب‌ به مشتریان عرضه می‌کند. پاسخ این سؤال ساده است؛ محصولات ارائه شده در اوت‌لت محصولات خارج از فصل و مربوط به کلکسیون‌های قدیمی هاکوپیان است و لازم است از فروشگاه جمع‌آوری و انبار شود، این مسئله موجب بالا رفتن هزینه‌های انبارداری خواهد شد.

هاکوپیان با به‌کارگیری چنین تدبیری اقدام به‌فروش این محصولات با قیمت‌های بسیار مناسب‌تر و تخفیف‌دار کرده است. از این طریق هم مشتریان از کالای باکیفیت و قیمت مناسب بهره می‌برند و هم هاکویپان در جلب رضایت مشتریان خود موفق‌تر از پیش عمل می‌کند.

پوشاک اوت لت

چگونه از اوت لت هاکوپیان خرید کنیم؟

برای خرید از این فروشگاه می‌توانید به آدرس تهران، بزرگراه شهید لشکری (جاده مخصوص کرج) کیلومتر 14، بعد از پل ایران‌خودرو، پلاک 471 مراجعه کنید. ساعات کاری این فروشگاه هر روز از ساعت 10:30 الی 13:30 و 16:00 الی 22:00 خواهد بود. همچنین شما می‌توانید با شماره تلفن 44184174 و فکس 44184234 و کدپستی 1396118851 با کارشناسان فروش و مسئولان هاکوپیان در تماس باشید.

https://hacoupian.net/outlet/

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  11. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  12. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  13. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  14. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  15. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  16. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  17. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  18. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  19. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  20. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  21. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  22. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

  23. با انواع شیوه‌های اعدام در دنیا آشنا شوید

  24. رئیسی: همه بخش‌های تولیدی مخاطب شعار سال هستند

  25. همکاری شریفی‌نیا با رهبری درارتباط با موسیقی و قرآن

آخرین عناوین