اولیفت؛ طراح و تولید کننده اولین پکیج حرفه ای آسانسور

گزارش بازرگانی،   4010522033

در دورانی زندگی می‌کنیم که سبک ساخت‌وساز به میزان زیادی تغییر کرده است و زندگی در شهر به سمت آپارتمان نشینی و ساختمان‌های چند طبقه رفته است. اولین موضوعی که ذهن همگان را در اوایل ساخت‌وساز آپارتمان‌ها مشغول کرده بود رفت‌وآمد بین طبقات بود که بعد از به‌ وجود آمدن آسانسور تا حدود زیادی این مشکل برطرف شد. اما آسانسورها طی سال‌های گذشته تغییرات زیادی داشتند و در حد و اندازه‌های خود پیشرفت‌هایی داشته‌اند. اولیفت تمام سعی و تلاش خود را کرده است تا به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیش‌رو در زمینه تولید پکیج آسانسور خود را معرفی کند که البته این امر با اعتماد بی‌نظیر کاربران در این روزها میسر شده است.

اولیفت از طراحی تا اجرا

اولیفت از طراحی تا اجرا همراه شماست!

یکی از مهم‌ترین دلایل پیش‌رو بودن اولیفت در زمینه پکیج‌های آسانسور حضور طراحان این شرکت از ابتدای کار تا انتها است. متخصصین با توجه به شرایط مشتری، بهترین پکیج آسانسور را برای او در نظر می‌گیرند. همچنین اجرای کامل پکیج آسانسور را هم شرکت انجام می‌دهد که این موضوع باعث می‌شود طراحی‌های صورت گرفته دقیق و بدون هیچ‌گونه کم و کاستی انجام بگیرد. چنین چیزی باعث می‌شود کار نهایی از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

اولیفت توانایی بالا در طراحی آسانسورهای پکیج دارد و یکی از مواردی که نظر خریداران را توانسته به خود جلب کند همین موضوع است. همچنین موتور گیرلس از دیگر محصولات این شرکت است. همه این‌ها نشان تجربه بالا در طراحی است که با استفاده از متخصصین کار بلد درهم آمیخته شده تا محصولاتی بی‌نظیر برای کاربران تولید شود.

موفقیت همیشه از دل اعتماد بر می خیزد و این موضوع را مدیران اولیفت به‌خوبی می دانند، از همین رو اولیفت همیشه سعی دارد تا با بالا نگه داشتن کیفیت کار خود در همه بخش‌ها مشتریان را راضی نگه دارد تا بتواند با جلب نظر آن‌ها بازار خود را گسترش دهد. اولیفت به شکلی تخصصی کار طراحی و اجرای پکیج آسانسور را انجام می‌دهد و این موضوع برای مشتریانی که می خواهند قرارداد خود را با شرکت ثبت کنند بسیار حائز اهمیت است.

تولید با کیفیت رمز موفقیت در اولیفت

اولیفت همیشه کیفیت را سرلوحه کار خویش قرار داده است. تولید محصول با کیفیت باعث می‌شود تا هزینه‌های خدمات پس از فروش به میزان بالایی کاهش یابد و این موضوع هم به نفع شرکت است و هم به نفع خریدار. دلیل اعتبار و محبوبیت بالای شرکت اولیفت در بازار آسانسور، استفاده از متریال و قطعات با کیفیت است.

 اولیفت برای تولید پکیج‌های خود از بهترین قطعات استفاده می‌کند که این موضوع به‌خوبی خود را در زمان استفاده و کار آسانسور نشان می‌دهد. پایین بودن کیفیت قطعات و تولید باعث می‌شود برنامه‌های خواسته شده توسط آسانسور به‌خوبی اجرا نشود که این مورد در هیچ‌ کدام از محصولات اولیفت دیده نمی‌شود.

اولیفت چه محصولاتی تولید می کند؟

تولیدات اولیفت در زمینه تجهیزات و قطعات آسانسور است. از همین رو این شرکت همه قدرت خود را گذاشته تا بتواند بهترین‌ها را در پکیج آسانسور در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

  1. پکیج آسانسور

معدود شرکت‌هایی هستند که کار آن‌ها به صوت تخصصی ارائه پکیج آسانسور است که یکی از بزرگترین آن‌ها اولیفت است. اولیفت توانایی دارد تا همه بخش‌های آسانسور را به صورت یک پکیج به مشتریان خود ارائه دهد. پکیج آسانسور یعنی همه بخش‌ها از موتور، ریل، پیچ، کابین و ... که به صورت یک بسته کامل به مشتری ارائه می‌شود. شرکت‌هایی چنین توانایی را دارند که بتوانند بخش مهمی از طراحی و اجرا را خودشان انجام دهند که چنین چیزی هم نیاز به تخصص و تجربه بالا دارد.

تابلو فرمان های اولیفت

2. تابلو فرمان

یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر آسانسوری مربوط به تابلو فرمان آن می‌باشد. طراحی و ساخت تابلو فرمان از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا بخش مربوط به کنترل‌پذیری و همچنین برنامه‌ریزی آسانسور در این بخش است.

اولیفت توانایی بالایی در ساخت و طراحی این بخش دارد از همین رو یکی از محصولاتی که خریداران می‌توانند انتظار بالایی از آن داشته باشند همین تابلو فرمان های آسانسور تولید شده توسط اولیفت است.

 تابلو فرمان های آسانسور طراحی شده توسط تیم اولیفت با توجه به نیازهای مشتریان ساخته می‌شود از همین رو به طور کامل می‌تواند نظر آن‌ها را جلب کند. تحقیقات لازم قبل از ساخت تابلو فرمان صورت می‌گیرد از همین رو نتیجه نهایی بدون نقص خواهد بود.

3. موتور آسانسور

بخش محرک و اصلی هر آسانسوری مربوط به موتور آن می‌شود. برای داشتن یک پکیج قوی نیاز به یک موتور عالی الزامی است که اولیفت توانایی تولید بهترین آن‌ها را دارد. یکی از تخصص‌های ویژه در این شرکت طراحی و ساخت همین موتورهای آسانسور است. انواع موتور گیرلس به بهترین شکل ممکن در شرکت اولیفت تولید می‌شود. موتورها توسط تیم تخصصی مهندسی طراحی و ساخته می‌شوند تا بتوانند نیازهای مشتریان را به بهترین شکل ممکن برطرف کنند.

کابین آسانسور اولیفت

4. کابین

بخشی که بار یا انسان‌ها را در خود حمل می‌کند کابین نام دارد. این بخش از آسانسور تنها جایی است که توسط کاربران دیده می‌شود.

از همین رو طراحی زیبا و ایمن آن از اهمیت بالایی برخوردار است. تیم طراحان و سازندگان اولیفت توانسته بهترین و ایمن‌ترین کابین‌ها را تولید کنند. همچنین این کابین از نظر ظاهر و زیبایی می‌تواند سلیقه عامه مردم را پوشش دهد و متناسب با فرهنگ و هنر ایرانی است.

در کنار همه این‌ها تنوع در ابعاد و اندازه هم در بین کابین‌های اولیفت بسیار بالا است و همه اندازه‌های استاندارد در این شرکت به مشتریان ارائه می‌شود.

ویژگی محصولات اولیفت

شاید بتوان کیفیت و خدمات را مهم‌ترین ویژگی محصولات اولیفت دانست، این شرکت سعی دارد تا با ارائه بهترین محصولات همیشه جایگاه ویژه‌ای را در نظر مشتریان خود داشته باشد.

اما در کنار این دو مورد بسیار مهم می‌توان کاربردی بودن محصولات اولیفت را نام برد. اولیفت همیشه سعی دارد تا نیاز هر مشتری را به صورت اختصاصی تأمین کند که این ویژگی در شرکت‌های دیگر کمتر دیده می‌شود. قیمت مناسب از دیگر ویژگی‌های محصول اولیفت است که توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند.

وجه تمایز اولیفت با رقبا

خدمات ارائه شده توسط این تیم مهم‌ترین وجه تمایز این شرکت با سایر شرکت‌های آسانسوری است. این موضوع زمانی اهمیت پیدا می‌کند که بدانیم سایر شرکت‌ها، خدماتی ارائه نمی‌دهند اما اولیفت همه نوع خدمات آسانسوری به مشتریان خود ارائه می‌دهد. اولیفت در بخش خدمات هم مانند بخش تولید، بالا بودن کیفیت را در اولویت خود قرار داده است.

اولیفت ارائه دهنده خدمات پس از فروش

یکی از مهم‌ترین خدماتی که اولیفت به مشتریان خود ارائه می‌دهد، خدمات پس از فروش است. بعد از نصب پکیج مشتریان خود را تنها نمی‌گذارد و در امر سرویس، تعمیر و نگهداری، تأمین قطعات و ... مشتریان خود را حمایت می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت اولیفت به نشانی https://oliftco.com مراجعه کنید؛  علاوه بر مقایسه و بررسی محصولات اولیفت، سایر برندهای خارجی قطعات آسانسور از جمله آرکل، زیندا و ... را ملاحظه کنید و اقدام به خرید نمایید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. و ناگهان اخلاق!

  4. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  5. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  6. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  7. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  8. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  9. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  10. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  11. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  12. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  13. دبی؛ چند روز پس از سیل

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  16. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  17. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

  18. فریب نخوریم! 

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین