توضیحات خاندوزی درباره حمایت دولت از بورس/ خط و نشان امیرعبداللهیان برای آمریکا/ پرسش‌های انتقادی ذوالنوری از رئیسی

گروه سیاسی الف،   4010511094 ۳۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

توضیحات خاندوزی درباره حمایت دولت از بورس/ خط و نشان امیرعبداللهیان برای آمریکا/ پرسش‌های انتقادی ذوالنوری از رئیسی

آمار کرونا در ایران

بنابر اعلام وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۱۱ مردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹۳۵۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۴۳۱ نفر از آنها بستری شدند.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۲ هزار و ۱۳۴ نفر رسید.

در حال حاضر ۱۲۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۱۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۶۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار واکسیناسیون در ایران

بنابر اعلام وزارت بهداشت، تاکنون ۶۴ میلیون و ۸۰۷ هزار و ۸۱۸ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۱۸۰ هزار و ۵۰۱ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۲۹۵ هزار و ۴۶ نفر نیز دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده‌اند.

بنابراین مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۳ میلیون و ۲۸۳ هزار و ۳۶۵ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۱۹ هزار و ۵۷۱ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

***

توضیحات خاندوزی درباره حمایت دولت از بورس

به گزارش تسنیم، احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد در حاشیه نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران گفت: انتشار مطالبی در مورد تغییر سیاست‌های دولت در قبال بازار سرمایه، عدم اطمینانی را ایجاد کرده که باید اعلام کنم تا امروز بر اساس جلساتی که در ستاد اقتصادی دولت برگزار شده، همان چارچوب تعیین شده در بهمن 1400 دستور کار دولت است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: وضعیت بازار سرمایه به‌گونه‌ای است که باید با همه متغیری‌های داخلی و خارجی موثر بر کل اقتصاد ایران تحلیل شود و موضع ستاد اقتصادی دولت نسبت به تقویت بنیادی و اصولی آن قرار دارد.

ویزر اقتصاد با تاکید بر اینکه دولت تسلیم التهابات بازار نمی‌شود، تاکید کرد: ابلاغ بسته 10گانه بورس موثر بود و روندها ماه‌های بعد نشان داد شرایط مطلوب حاکم شده است، اما اتفاقاتی در عرصه بین‌المللی و سیاست‌های داخلی رخ داد که مجموع آن تا حدی نااطمینانی در بازار سرمایه را ایجاد کرد. ضمن این که مصوبات دولت در مورد بورس با جدیت دنبال می‌شود و مجوزی برای خروج از آن وجود ندارد.

***

خط و نشان امیرعبداللهیان برای آمریکا

به گزارش ایسنا، حسین امیر عبداللهیان، وزر امور خارجه در حاشیه مراسم هفتمین دوره اعطای جایزه حقوق بشر اسلامی در جمع خبرنگاران، گفت: مایلم در جمع شما و در رابطه با آنچه بین ما و آقای بوررل و طرف آمریکایی در موضوع مذاکرات جهت لغو تحریم‌ها رخ داد اشاره کنم. به یاد دارید که در هفته های گذشته در حالی که ما برای مرحله جدیدی از مذاکرات آماده می‌شدیم، به یکباره طرف  آمریکایی با هدف امتیاز گرفتن در میز مذاکره طرح قطعنامه ای را در آژانس بین المللی انرژی اتمی مطرح کرد و قطعنامه‌ای را روی میز گذاشت و ما متعجب شدیم از اینکه در حالیکه در همان زمان و به کرات در این ایام از طرف بایدن دائما پیام‌هایی با واسطه دریافت می کنیم که آمریکا حسن نیت دارد و در بازگشت به توافق جدی است. ما پاسخ قاطع خود را به طرف آمریکایی دادیم.

وی افزود: اخیرا نیز جوزپ بوررل هماهنگ کننده اتحادیه اروپا ابتکاری را ارائه داد و متنی را برای همه طرف‌ها، ایران و ۴ به اضافه یک و آمریکا ارسال کرد و ما در پایتخت‌ها درحال بررسی این متن و توافق برای جمع شدن دور میز مذاکره هستیم اما روز گذشته شاهد صدور قطعنامه جدیدی از سوی آمریکا بودیم. این اقدامات غیر منطقی و این جنون تحریم‌های بی‌اثر که بایدن، بلینکن و راب مالی هم به آن اشاره کردند و حتی خود بوررل در متن اخیر به آن اشاره داشته، هیچ تاثیری ندارد.

امیرعبداللهیان ادامه داد: من مایلم اشاره کنم که در پاسخ به این اقدام آمریکا نسبت به گازدهی صدها سانتریفیوژ نسل جدید از شب گذشته بر اساس تصمیمی که گرفته شد اقدام کردیم. آمریکایی ها تصور نکنند با این اقدامات در میز مذاکره می‌توانند امتیاز بگیرند و  زیاده خواهی را کنار بگذارد، ما اهل منطق و مذاکره هستیم و برای رسیدن به توافق قوی، جدی هستیم اما اگر طرف آمریکایی بخواهد این مسیر را ادامه بدهد هرگز دست بسته نخواهیم بود.

خبرگزاری دولت درباره راه‌اندازی و تزریق گاز به سانتریفیوژهای جدید یا پیشرفته که شب گذشته اعلام شد نوشت: «به نظر می‌رسد یک هماهنگی مناسب در دولت جه در حوره سیاسی و چه در حوزه فنی وجود دارد که برآیند تصمیمات و اقدامات مقوم جایگاه و موضع مذاکراتی کشور است. از طرفی برعکس و در نقطه مقابل، به ویژه آمریکا همچنان افتراق و اختلاف شدیدی حتی در درون هیات حاکمه این کشور وجود دارد که باعث شده است که دولت بایدن نتواند تصمیم به بازگشت به توافق بگیرد و کاهش محبوبیت بایدن در نظرسنجی‌ها مزید بر علت شده است و او را در نقطه ضعف قرار داده است.

از طرفی ورود جدی اروپا برای مذاکرات لغو تحریم‌ها، با تحریم‌های جدید آمریکا با ابهامات جدی روبرو شد و به نظر می‌رسد اروپا علیرغم میانجیگیری‌های خود اما نتوانسته است آمریکا را برای اجرای تعهدات برجامی‌اش قانع کند.

مهم‌ترین نکته این است که غرب باید بداند در صورت ادامه تحریم‌ها و عدم بازگشت به تعهدات باید هزینه آن را نیز بپردازد، ضمن آنکه تمام اقداماتی ایران به عنوان طرفی است که هنوز عضو برجام است و همه اقدامات هسته‌ای را اطلاع رسانی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انجام می‌دهد اما طرف دیگر همواره با نقض مفاد توافق قطعنامه ۲۲۳۱ رفتار غیرقانونی انجام می‌دهد.»

***

پرسش‌های انتقادی ذوالنوری از رئیسی

به گزارش خانه ملت؛ مجتبی ذوالنوری، نماینده قم در نطق میان دستور خود گفت: امروز می بینیم طرح رتبه بندی معلمان نیمه کاره است و با وجود گذشت 5 ماه از سال هنوز هم تکلیف حقوق بازنشستگان مشخص نیست؛ جراحی اقتصادی و حذف ارز 4200 تومانی در نهاده های دامی  جای تشکر دارد و امری ضروری است اما مجلس نقش خودش را در کنترل دولت برای اینکه به کمرهای خمیده مردم فشار وارد نشود ایفا نکرد؛ مجلس چه نقشی در این رابطه ایفا کرده است؟

وی یادآور شد: گناه تک تک نمایندگان چیست؟ آیا شرکت رئیس مجلس در شورای عالی هماهنگی اموراقتصادی به معنای تعامل مجلس و دولت است؛ امروز کدام برنامه ای که در این شورا مطرح می شود با نمایندگان ملت به اشتراک گذاشته و در مورد آنها همفکری و هماهنگی می شود و گزارش کدام موضوع از آنجا به مجلس می رسد؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: ما چه نقشی در حل مشکلات مردم داریم؟ آیا این مشکلات راه برون رفت دارد یا خیر و اگر دارد چه همفکری و هماهنگی بین مجلس و دولت وجود دارد؟ چه کسی باید این زمینه را فراهم کند.

ذالنوری خطاب به رئیس جمهور، تصریح کرد: تحرک، روحیه انقلابی و منش شما موجب تشکر است اما امروز حرکت دولت مانند حرکت کسی است که روی تردمیل می دود و مسافتی طی نمی شود؛ امروز نقطه ( الف ) و ( ب ) شما کجاست که ارزیابی کنیم پیشرفتی در امور اتفاق افتاده یا خیر؟ آقای رئیس جمهور! یک چهارم فرصت خدمت شما گذشت آیا یک چهارم اهدافی که باید طی کنید وصول شده است و به آن رسیده اید؟ فرصت ها مانند ابر می گذرد.

نماینده مردم قم در مجلس یازدهم تصریح کرد: امروز کیست که نداند فساد سیستمی بانکی و قاچاق کمر اقتصاد کشور را شکسته است؛ کدام قرارگاه شما برای رفع این مشکلات فعال هستند؟ آقای رئیس جمهور؛ تولید را فعال و جوان افسرده را مشغول کار کنید؛ جوان درآمد مکفی داشته باشد مشکل ازدواج و فرزندآوری و جمعیت حل می شود.

وی تمرکز بر ابرمشکلات کشور را از ضروریات کار دولت دانست که باید به آن توجه کند.

***

رئیسی به نیویورک می‌رود

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در نشست خبری خود در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا رییس جمهوری در نشست عمومی سازمان ملل متحد حضور خواهد یافت یا خیر، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های مقدماتی برای این امر صورت گرفته است.

سخنگوی دولت همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان اظهار کرد: پیرو دستور رئیس‌جمهوری برای پیگیری بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان و پس از برگزاری نشست‌های مکرر معاون اول با نمایندگان بازنشستگان، هیات دولت برای تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان،اختیارات خود را به وزرای عضو  هیات امنای سازمان بازنشستگی تامین اجتماعی تفویض کرد.

سخنگوی دولت درباره اقدامات دولت برای نظارت و کنترل قیمت‌ها گفت: دولت مدیریت بازار و کنترل نرخ تورم را با جدیت دنبال می کند و شیب تورم هم در پی اصلاح نظام اقتصادی سیر نزولی یافته است.

بهادری جهرمی افزود: دولت هیچ افزایش قیمتی را بدون دلایل روشن و موجه نمی پذیرد؛ بلکه معتقدیم در برخی اقلام اصلی باید کاهش قیمت هم صورت بگیرد که این ابلاغ شده و هیچ افزایش قیمتی هم در دستور کار نیست.

***

مجلس مصوبه شفافیت قوای سه‌گانه را اصلاح کرد

نمایندگان مجلس به منظور تامین نظر شورای نگهبان طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه و دستگاههای اجرایی و سایر نهادها را اصلاح کردند.

 کارت زرد مجلس به وزیر ورزش

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طرح سوال احمد راستینه و تعداد دیگری از نمایندگان از وزیر ورزش و جوانان درباره علت عدم تصویب آئین نامه اجرایی قانون شرح وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان در دستور کار قرار گرفت.

احمد راستینه پس از استماع توضیحات وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که پاسخ‌های سجادی را قانع کننده ندانسته و خواستار آن شد که پاسخ‌های وزیر ورزش و جوانان درباره سوال مذکور به رأی نمایندگان مجلس گذاشته شود.

وکلای ملت نیز با ۱۱۲ رأی موافق، ۱۲۰ رأی مخالف و ۳ رأی ممتنع از مجموع ۲۴۳ نماینده حاضر در جلسه علنی مجلس، پاسخ‌های حمید سجادی را قانع کننده ندانستند و به وی کارت زرد دادند.

***

تکذیب رفع فیلتر تلگرام

به گزارش تسنیم، مرکز ملی فضای مجازی امروز با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به انتشار خبری با عنوان «تلگرام رفع فیلتر می‌شود» در رسانه‌های کشور، صراحتا به اطلاع می‌رساند؛ این خبر صحت نداشته و تکذیب می‌شود.

در این اطلاعیه تأکید شده: در صورتی که تصمیم جدیدی درخصوص فعالیت پیام‌رسان‌ها در کشور اتخاذ شود، از طریق سایت رسمی مرکز ملی فضای مجازی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است روز گذشته یک سایت خبری گفتگویی از ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی منتشر کرده بود که طی آن فیروزآبادی گفته بود: تمامی اعضا با رفع فیلتر تلگرام موافق هستند، اما چون فیلترینگ با دستور قوه قضاییه صورت گرفته الزاما دستور رفع فیلتر نیز باید از سوی قوه قضاییه صادر شود.

***

توضیحات سازمان تنظیم مقررات درباره قطعی اینترنت

به گزارش ایرنا، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان رگولاتور و ناظر اپراتورها، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد از بعدازظهر دوشنبه ۱۰مردادماه و در پی آتش‌سوزی در یکی از حوضچه‌های فیبرنوری مخابرات استان تهران در اثر اتصال کابل‌های برق عبوری از کنار این حوضچه، ارتباطات بخش ثابت شرکت مخابرات ایران در برخی از نقاط کشور و همچنین ارتباطات شرکت ایرانسل در بخش‌هایی از استان تهران دچار اختلال شد.

بر اساس اعلام شرکت مخابرات ایران علت دقیق آتش سوزی از سوی این شرکت در حال بررسی است و از ساعات اولیه بروز مشکل و جهت کاهش آثار اختلال در ارتباطات، تا حد امکان مسیرهای ارتباطی جایگزین برقرار شده‌ و با تعویض تمامی کابل‌های آسیب دیده به تدریج مابقی این اختلالات برطرف خواهد شد.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ضمن عذرخواهی از مشترکین بابت مشکلات پیش آمده، به اطلاع می‌رساند از زمان ایجاد این مشکل، ضمن بازدید میدانی و گردآوری اطلاعات، اقدامات ضروری جهت آسیب‌شناسی موضوع و اعمال مقررات مربوطه در دستورکار قرار گرفته است و اقدامات لازم برای پیشگیری از بروز مشکلات مشابه را از اپراتورهای ارتباطی پیگیری خواهد کرد.

***

چمران: خبر تفکیک اتوبوس بانوان و آقایان درست نیست

به گزارش ایسنا مهدی چمران در ابتدای هشتادوسومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار خبری در خصوص تفکیک اتوبوس بانوان و آقایان در فضای مجازی اظهار کرد: در حال حاضر این موضوع نه در شورا و نه در جای دیگری مطرح نشده و تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است.

همچنین روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای در این زمینه اعلام کرد: موضوع تفکیک فضای در اختیار آقایان و بانوان در اتوبوس‌ها به عنوان موضوعی پذیرفته شده، چند دهه است که در ناوگان اتوبوسرانی تهران و سایر شهرها و کلان‌شهرهای کشور و حتی در بعضی از شهرهای جهان اجرا می‌شود اما در تهران، موضوعی تحت عنوان اتوبوس اختصاصی بانوان یا آقایان وجود ندارد.

تفکیک فیزیکی موجود که سال‌هاست در ناوگان اتوبوسرانی تهران اعمال می‌شود، بر اساس میزان نیاز و میزان تقاضای آقایان و بانوان سهم‌بندی شده و لزوماً به نسبت مساوی نیست و در برخی اتوبوس‌ها و خطوط و در بعضی ایام و ساعات، ممکن است این سهم نسبت به فضای ثابت پیش‌بینی شده متغیر باشد.

 نیروهای بهره‌برداری شرکت واحد که از طریق نظارت به صورت هوشمند و همچنین کنترل میدانی، ایستگاه‌ها و خطوط را رصد می‌کنند، بر اساس تراکم مسافر و تقاضای سفر در برخی ساعات، تعدادی از اتوبوس‌ها را به صورت کامل به آقایان و در بعضی ساعات به طور کامل به بانوان اختصاص می‌دهند تا با توجه به تعداد مسافران در ایستگاه‌ها، نسبت به برداشت بخشی از مسافران و ایجاد تعادل و توازن در خطوط اقدام کنند.

***

عارف دوباره در جبهه اصلاحات نقش‌آفرینی خواهد کرد؟

به گزارش ایسنا، محمدرضا عارف، نمایده سابق مجلس و فعال سیاسی اصلاح طلب در دیدار جمعی از نمایندگان مجلس دهم وظیفه نیروی های اصیل انقلاب را حضور در صحنه و دوری از عافیت طلبی دانست و گفت: جریان اصلاحات همیشه با محدودیت های فراوان رو به رو بوده  است و هیچگاه برای این جریان فرش قرمز پهن نکرده اند ولی نمی توان به دلیل محدویت ها و اعمال فشارها کنار کشید و نظاره گر وخیم تر شدن اوضاع کشور بود.

رئیس بنیاد امید ایرانیان با اشاره به برخی اظهار نظرها مبنی بر تشتت و عدم هماهنگی در جریان اصلاحات و با بیان اینکه نافی برخی اشکالات در بدنه جریان اصلاحات نیستم ولی جریان مقابل به مراتب دچار تفرقه و چنددستگی است ، تصریح کرد:« هیچ راهی جز انسجام و یکپارچگی در جریان اصلاحات به مانند شرایطی که در دهه ۹۰ حاکم بود نداریم برای موضوعات مهم پیش رو کشور هم نباید دقیقه نود عمل کرد ما ضمن همراهی و هماهنگی با جریان اصلاحات منتظر تصمیمات دقیقه نودی هم نخواهیم بود.»

به نظر می رسد این سخنان عارف را می توان به علاقه او برای نقش آفرینی دوباره در عرضه سیاست تعبیر کرد. در زمانی که برخی از اصلاح طلبان از انسداد فعالیت سیاسی این جناح سخن می گویند این سخنان عارف حاوی پیام دیگری است. شاید این سخنان مقدمه فعالیت بخشی از اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس باشد. باید منتظر بمانیم.

***

ماجرای زیلو های جلسه رییس جمهور چه بود؟
 
روز گذشته انتشار تصویر جلسه‌ای با حضور رییس جمهوری در یکی از سالن های نهاد ریاست جمهوری که برخلاف گذشته به جای فرش از "زیلو" برای پوشش کف آن استفاده شده بود، واکنش هایی را خصوصا در فضای مجازی به همراه داشت،که توضیحاتی از سوی یک منبع مطلع ارایه شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس توضیحات ارایه شده گفته می‌شود که جلسات هیات دولت از ابتدای کرونا (در دولت دوازدهم) در محل تصویر یاد شده برگزار نشده است و حتی روز دوشنبه که تصویر یاد شده مربوط به آن روز است قبل و بعد از مراسم امضای "تفاهمنامه مشارکت‌ تامین مالی برای احداث پتروپالایشگاه شهید سلیمانی" در این سالن دو برنامه کاری دیگر رییس جمهور که مربوط به دیدار با جمعی از نمایندگان مجلس و همچنین دیدار با اعضای ستاد اربعین حسینی می‌شد، در سالن شهید بهشتی ریاست جمهوری (محل برگزاری جلسات رییس جمهور) برگزار شد.

لذا از آنجاکه جلسه اول طولانی شد و مهمانان جلسه سوم هم رسیده بودند، اجبارا و براساس شرایط جلسه امضاء اسناد که جلسه کوتاهی بود به سالنی که  فعلا "زیلو" دارد منتقل شد.

بر اساس توضیحات ارایه شده، این سالن در حال تعمیر است،  و کلیه وسایل آن از جمله فرش ها  فعلا به محل دیگری منتقل شده است.

***

 

 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۶۰۶۳۷۴۲۱:۰۱:۴۲ ۱۴۰۱/۵/۱۱
اگر شرایط کرونایی کشور به همین شکل نگران کننده فعلی پیش برود در فصل بازگشایی مدارس دچار مشکل خواهیم شد. حتی اکثر مسئولان هم نه ماسک می زنند و نه پروتوکل های بهداشتی را رعایت می کنند.
ناشناس۲۶۰۶۳۷۵۲۱:۰۳:۳۲ ۱۴۰۱/۵/۱۱
چه سودی در تأسیس داروخانه وجود دارد که طی یکی دو سال اخیر در خیابان شریعتی حد فاصل اندرزگو تا میدان تجریش بیش از 12 داروخانه تأسیس و راه‌اندازی شده است!
ناشناس۲۶۰۶۷۶۶۱۰:۰۲:۴۴ ۱۴۰۱/۵/۱۲
فقط چند درصد کار داروخانه های فروش دارو است.
ناشناس۲۶۰۶۳۸۰۲۱:۰۶:۰۹ ۱۴۰۱/۵/۱۱
در گذشته و در فصل گرما آب سردکن‌هایی در معابر برای مردم قرار می‌دادند. گویا این سنت حسنه امروزه کمرنگ شده است. حتی در بسیاری از بانکها هم آبسردکن ها را برداشته اند!!!!
ناشناس۲۶۰۶۷۶۰۰۹:۵۸:۳۳ ۱۴۰۱/۵/۱۲
آب و برق گران و به صورت تصاعدی محاسبه می شود. اقتصاد، فرهنگ را سرکوب می کند!
ناشناس۲۶۰۶۷۶۱۰۹:۵۹:۲۲ ۱۴۰۱/۵/۱۲
بخاطر کرونا
ناشناس۲۶۰۶۳۸۱۲۱:۰۶:۲۵ ۱۴۰۱/۵/۱۱
در عجبم از ملت ایران ؟؟؟؟؟ تجمل این همه ننگ یکجا از هیچ ملتی ساخته نیست !!!
ناشناس۲۶۰۶۳۸۳۲۱:۰۷:۲۳ ۱۴۰۱/۵/۱۱
از مسئولان درخواست می‌شود مانع افزایش قیمت داروهای خاص مثل قلبی عروقی، پوکی استخوان، ناباروری و... شود. به علت گرانی بیش از حد، برخی داروخانه‌ها از ارائه دارو خودداری و یا اعلام می‌کنند موجود نیست!
ناشناس۲۶۰۶۳۸۴۲۱:۰۷:۴۲ ۱۴۰۱/۵/۱۱
قیمت چیپس با کلی ضرر بهداشتی برای افراد به کیلویی 186 هزار تومان رسید، در حالی که قیمت یک کیلو گوشت گوسفند 183 هزار تومان است!
ناشناس۲۶۰۶۷۶۷۱۰:۰۳:۵۰ ۱۴۰۱/۵/۱۲
کارخانه های تولید چیپس متعلق به چه کسانی هستند؟!
ناشناس۲۶۰۶۳۸۵۲۱:۰۸:۱۵ ۱۴۰۱/۵/۱۱
عواض آزادراه ها 28% افزایش یافت!!
ناشناس۲۶۰۶۴۱۹۲۲:۰۹:۱۳ ۱۴۰۱/۵/۱۱
چرا نتیجه تفحص از بورس توسط آقای موسوی لارگانی اعلام نمی شود وجود بیش از پنجاه میلیون کد بورسی و خانواده آنها که تقریبا اکثریت جامعه را تشکیل میدهند
ناشناس۲۶۰۶۷۹۸۱۰:۲۹:۲۴ ۱۴۰۱/۵/۱۲
چرا وقتی اعتراض میشود بورس برای دو روز مثبت میشود و دوباره منفی آیا این نشان دهنده دستکاری و تعهدی بودن بورس نیست
ناشناس۲۶۰۶۴۲۱۲۲:۱۲:۱۷ ۱۴۰۱/۵/۱۱
محاکمه‌روحانی و مسولان دولت قبل به کجا انجامید
ناشناس۲۶۰۶۴۲۵۲۲:۱۷:۳۹ ۱۴۰۱/۵/۱۱
رییسی و خاندوزی چه جوابی برای ملت دارند برنج ۴۰ هزار تومانی را از روحانی تحویل کرفتند الان ۱۴۰ هزار تومان است۲۲۰ درصد تورم در یکسال آیا نباید مجلس سریعا این وزیر را استیضاح کند
الاحقر شیخ حسنعلی سبد سبد گل یاس۲۶۰۶۷۸۶۱۰:۱۹:۴۵ ۱۴۰۱/۵/۱۲
ابراهیم بت شکن نرخ برنج را بشکن
ناشناس۲۶۰۶۸۳۹۱۱:۰۸:۵۱ ۱۴۰۱/۵/۱۲
ببخشید تفاوت ۴۰ تا ۱۴۰ میشود ۲۵۰ درصد اصلاح میکنم
ناشناس۲۶۰۶۴۲۹۲۲:۲۰:۴۵ ۱۴۰۱/۵/۱۱
آقای پناهیان فرمودند نمایندگان مجلس باید نوکر مردم باشند و مردم ارباب آنها الان نمایندگان هر کدام برای خودشان دارند خدایی می کنند
ناشناس۲۶۰۶۷۹۴۱۰:۲۴:۰۸ ۱۴۰۱/۵/۱۲
نمایندگان کارشان این شده هر چند وقت تفحصی را سر نیزه میکنند و با لولو کردن تفحص اقدام به دریافت رانت و پست و سمت و رشوه می کنند و تفحص را بباد میسپارند
ناشناس۲۶۰۶۴۳۲۲۲:۲۶:۰۳ ۱۴۰۱/۵/۱۱
ذوالنوری خطاب به رئیسی: حرکت دولت مانند حرکت کسی است که روی تردمیل می‌دود!!!!
ناشناس۲۶۰۶۴۳۶۲۲:۳۲:۱۶ ۱۴۰۱/۵/۱۱
آقایان با قول اصلاح سه روزه بورس رای زیادی از مردم ستمدیده گرفتند و سوار خر مراد که شدند آن ته مانده ارزش سهام را که از زمان روحانی برایشان باقی مانده بود سوزاندند
ناشناس۲۶۰۶۴۴۲۲۲:۴۵:۱۸ ۱۴۰۱/۵/۱۱
تشت رسوایی مدیران بانک قرض الخسنه مهر ایران هم از بام افتاد طبق گزارش نود اقتصادی بر اساس صورت های مالی که در سایت کدال بصورت رسمی آمده است مدیران این بانم بطور متوسط مبلغ ۴۱ میلیون تومان دریافتی داشته اند در سال ۹۹ مه حتما در سال ۴۰۰ و ۴۰۱ حتما بیشتر است
ناشناس۲۶۰۶۴۴۳۲۲:۴۷:۴۲ ۱۴۰۱/۵/۱۱
جناب خاندوزی وقتی وزیر نبودی تزهای آنچنانی برای بورس میدادی و بیکفایتیها رو زیر سوال میبردی الان که...
ناشناس۲۶۰۶۸۹۸۱۱:۳۹:۱۷ ۱۴۰۱/۵/۱۲
از وقتی که آمده منفی نشده
ناشناس۲۶۰۶۴۷۶۲۳:۲۸:۳۷ ۱۴۰۱/۵/۱۱
از آقای ذوالنوری درخواست میشود پیگیر محاکمه دولت روحانی باشند
ناشناس۲۶۰۶۷۳۴۰۹:۳۷:۴۲ ۱۴۰۱/۵/۱۲
فعلاً که طرف انتقادش رئیسی است.
ناشناس۲۶۰۶۴۸۱۲۳:۳۳:۰۲ ۱۴۰۱/۵/۱۱
حاج آقا پناهیان فرمودند نمایندگان باید نوکر ملت باشند و ومردم ارباب آنها آیت موضوع در مورد دولتمردان هم صدق می کند وزرا هم باید نوکر و خدمت گزار مردم باشند
ناشناس۲۶۰۶۴۹۳۲۳:۴۹:۱۷ ۱۴۰۱/۵/۱۱
بیشتر از اتوبوس، کارکنان و کارمندان هستند که نیاز به جدا سازی دارند وقتی فاجعه درست شده!
مانی۲۶۰۶۵۰۱۲۳:۵۸:۴۲ ۱۴۰۱/۵/۱۱
تا وقتی بمب اتمی نداشته باشیم اوضاع همینه - زورگویی قلدر ها یکبار برای همیشه تکلیف رو مشخص کنیم و خیال همه رو راحت کنیم
ناشناس۲۶۰۶۶۲۴۰۷:۳۷:۲۷ ۱۴۰۱/۵/۱۲
مسکن، خودرو و کلیه اقلام خوراکی و... چندین برابر شده اند و بورس هر روز قرمز است باز هم میگه اوضاع بورس مطلوبه!!!!!!!!!!!، متاسفانه این دیدگاه آقایان در مورد کلیه مسائل مملکت ساری و جاری است. مملکت رو آب ببره اینا رو خواب می بره
ناشناس۲۶۰۶۷۴۰۰۹:۴۲:۳۹ ۱۴۰۱/۵/۱۲
باز هم تکرار تجربه شکست خورده تفکیک زنان و مردان در اتوبوس و تخصیص فضای زیاد به مردانی که اکثر خودرو و موتور دارند!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

پربحث‌های هفته

  1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  2. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  11. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  14. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  15. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  16. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  17. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  18. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  19. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  20. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  21. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

  22. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  23. یک سیلی برای تنبیه

  24. رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم        

  25. نگاهی به جایگاه و موقعیت ارتش شاهنشاهی

آخرین عناوین