سرقت ارز در پوشش مامور / زورگیر موتورسوار بازداشت شد

گروه اجتماعی الف،   4010501108

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک زورگیر و دو سارق مغازه و یک فرد مامور نما در جنوب تهران خبرداد.

سرقت ارز در پوشش مامور / زورگیر موتورسوار بازداشت شد

به گزارش ایسنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان، درباره برخی از ماموریت‌ها فرماندهی انتظامی ویژه ری در روزهای اخیر گفت:‌ چندی پیش، گزارشی در خصوص زورگیری یک موتورسوار در محدوده روستای گلحصار به ماموران کلانتری حرم حضرت عبدالعظیم (ع) اطلاع داده شد که در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهم از طریق تهدید با سلاح سرد، اموال مالباخته را از جمله گردنبند طلا، تلفن همراه و ساعت سرقت کرده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با تاکید بر اینکه رسیدگی به این موضوع در دستورکار ماموران کلانتری حرم حضرت عبدالعظیم (ع) قرار گرفت گفت: تحقیقات میدانی از سوی ماموران پلیس انجام و هویت و محل مخفیگاه سارق شناسایی شد. در ادامه نیز ماموران با هماهنگی قضایی به مخفیگاه متهم اعزام شده و با انجام عملیاتی پلیسی او را در محل دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.  

جلیلیان با بیان اینکه در مخفیگاه متهم تعدادی اموال مسروقه کشف و ضبط شد، گفت: متهم نیز که چاره‌ای جز اعتراف نداشت به جرم خود اقرار کرد. که در همین راستا برای وی پرونده‌ای تشکیل شده و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

 دستگیری سارقان کلیپ سرقت منتشر شده در شهر ری
فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه به دستگیری چند سارق که از مغازه‌های محدوده باقرشهر و شهر ری سرقت کرده بودند اشاره کرد و گفت: پس از انتشار کلیپی درباره سرقت از مغازه تعمیرات لوازم صنعتی، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیم عملیات کلانتری باقرشهر قرار گرفت و تحقیقات ماموران برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد. در ادامه نیز ماموران با بررسی سرنخ‌های موجود هویت دو تن از سارقان سابقه‌دار را که در این سرقت دست داشتند مورد شناسایی قرار دادند.

جلیلیان با بیان اینکه مخفیگاه این افراد  مورد شناسایی قرار گرفته و هماهنگی‌های قضایی برای دستگیری آنان انجام شد، گفت:‌  این افراد طی یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند. همچنین در بازرسی از مخفیگاه این افراد برخی از اموال مسروقه از جمله کپسول اکسیژن، دریل، دستگاه هوابرش،  حدود ۶۰ عدد انواع آچار، دستگاه جوش، حدوده ۳۰ کیلو سیم برق، ۱۱ عدد سوئیچ خودرو کشف و ضبط شد.  

فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: متهمان در بازجویی‌های انجام شده به چهار فقره سرقت از مغازه‌های محدوده باقرشهر و شهر ری اعتراف کردند و در ادامه مالباختگان نیز شناسایی شدند که اموال کشف شده در اختیار مالباختگان قرار گرفت.  

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده، برای تکمیل مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.  

دستگیری مامور قلابی در ری

وی همچنین از دستگیری سارقی خبر داد، که در پوشش مامور یکی از ارگان های نظامی، از اتباع سایر کشورها ارز خارجی سرقت کرده بود. جلیلیان در این‌باره گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت ارز از زائران اتباع سایر کشورها در پوشش مامور نظامی در محدوده حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، بررسی موضوع سریعا دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۷۲ حضرت عبدالعظیم (ع) قرار گرفت و ماموران با انجام اقدامات تخصصی و پایش دوربین‌های مداربسته حرم، مشخصات ظاهری سارق به دست آمد و در اختیار تیم های گشت نامحسوس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در ادامه ماموران با پوشش دهی نقاط جرم خیز و مسیر های تردد سارق، در روز گذشته سارق را در حال صحبت با یک تبعه کشور خارجی  مشاهده کردند که سریعا ماموران به محل مراجعه و وی را در اقدامی ضربتی دستگیر و  به کلانتری منتقل کردند که در بررسی‌های بیشتر از متهم مقداری دلار معادل دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف و متهم به سرقتی بودن آن معترف شد. تحقیقات پلیسی برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. جلاد، به پایان سلام کن!

    4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    9. انتقام از پوتین؟

    10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

    24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

    آخرین عناوین