واکنش خاندوزی به سخنان روحانی/ توضیحات وزیر ارتباطات درباره قفل کودک اینترنت/ ارزیابی سخنگوی وزارت خارجه از مذاکرات دوحه

گروه سیاسی الف،   4010429092 ۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

واکنش خاندوزی به سخنان روحانی/ توضیحات وزیر ارتباطات درباره قفل کودک اینترنت/ ارزیابی سخنگوی وزارت خارجه از مذاکرات دوحه

افزایش دوباره شمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا در کشور 

بنابر اعلام وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۰۹۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۹۰۷ نفر از آنها بستری شدند.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۲ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۵۶۴ نفر رسید.

همچنین در حال حاضر ۱۵ شهرستان در وضعیت قرمز، ۳۵ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۰۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار واکسیناسیون در ایران

بنابر اعلام وزارت بهداشت، تاکنون نیز ۶۴ میلیون و ۷۲۴ هزار و ۱۰۶ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۸۷ هزار و ۲۳۷ نفر دُز دوم و ۲۸ میلیون و ۷۰۲ هزار و ۷۵۳ نفر نیز دُز سوم واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده‌اند.

به این ترتیب مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۱ میلیون و ۵۱۴ هزار و ۹۶ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۱۱۴ هزار و ۱۲۹ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

***

ارزیابی سخنگوی وزارت خارجه از مذاکرات دوحه

به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه در نشست رسانه‌ای در پاسخ به سوال دیگری درخصوص ادامه مذاکرات برای رفع تحریم ها و نتایج گفت وگوی تلفنی اخیر امیر عبداللهیان و جوزپ بورل مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در این ارتباط تصریح کرد: برخلاف ادعای طرف آمریکایی مبنی بر ناکام بودن مذاکرات دوحه، این مذاکرات راه را برای تداوم گفتگوها میان طرف‌های مختلف توافق هسته ای باز گذاشت و مذاکرات خوبی بود.

وی با بیان این که آقای جوزپ  بورل با حسن نیت و جدیت پیگیره آماده سازی زمینه برای ادامه مذاکرات در دور بعدی هستند، ادامه داد : طرف ایرانی هم در این زمینه موضوع را با حسن نیت و جدیت دنبال می کند. زمینه برای توافق فراهم است و مشکل اساسی برای توافق وجود ندارد، جز اینکه طرف آمریکایی باید تصمیم  سیاسی خود را به صراحت و با جدیت اتخاذ کند.

کنعانی خاطر نشان کرد : دولت آمریکا از یک طرف برای بازگشت به توافق ابراز تمایل می کند و از سوی دیگر مایل نیست هزینه‌های بازگشت به توافق را بپردازد. به نظر می‌رسد دولت آمریکا نمی‌تواند تصمیم سیاسی مستقلی در این رابطه بگیرد؛ اگر دولت آمریکا به این موضوع از دریچه منافع ملی آمریکا و نه از دریچه منافع رژیم غاصب صهیونیستی نگاه کند، زمینه برای توافق در آینده نزدیک هموار است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: ایران نیازمند تضمین جدی، واضح و قابل راستی‌آزمایی برای تامین منافع اقتصادی خود ناشی از احیای برجام  است.

سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه سفیر روسیه در تهران به تازگی در مصاحبه با روزنامه شرق مدعی شده که غرب می‌خواهد همجنس‌گرایی را در ایران ترغیب کند و آیا این گونه اظهار نظرها از سوی سفرای برخی از کشورها از جمله سفیر روسیه در ایران با توجه به اظهارنظرهای پیشین وی نوعی مداخله در امور داخلی ایران نیست تصریح کرد: ما قطعا انتظار نداریم که سفرای محترم خارجی مقیم در تهران در موضوعات و مسائل داخلی ایران اظهار نظر کنند و یا مداخله‌ای داشته باشند. وزارت خارجه حتما نسبت به این گونه موضوعات و مسائل حساسیت دارد و بر مبنای مسئولیت‌ها و وظایف ذاتی خود عمل می‌کند.

وی افزود: ما باید تلاش کنیم که از دامن‌زدن به موضوعاتی که می‌تواند موجب بروز حواشی غیرضروری در مناسبات ما با همسایگان و کشورهای منطقه شود خودداری کنیم و تلاش کنیم که با نگاه واقع‌بینانه به قضایا نگاه کنیم.

امیرعبداللهیان: تا لغو تحریم‌ها مذاکرات را با رعایت خطوط قرمز دنبال می‌کنیم

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه در پیام ویدئویی به اجلاسیه منطقه‌ای وحدت گفت: برای لغو تحریم‌ها، جمهوری اسلامی از مسیر دیپلماسی و منطق مذاکراتی اهداف را با رعایت خطوط قرمز دنبال کرده و از میز مذاکره فاصله نخواهد گرفت و مذاکرات منطقی و عزتمند برای رسیدن به توافق را حق می‌دانیم.

امیرعبداللهیان خاطرنشان کرد: طرف آمریکایی بارها اعلام کرده که به دلیل مشکلات داخلی قادر نیست آنچه که در میز مذاکره درباره آن گفت‌وگو شده، بپذیرد و نسبت به آن متعهد شود.

وی با ذکر اینکه خوشبختانه در دولت سیزدهم این مسئله مذاکره حائز اهمیت بوده و می‌خواهیم مردم از مزایای توافق اقتصادی برخوردار شوند، گفت: ایران متعهدترین طرف در این توافق بوده و از توافق خوب قوی و پایدار استقبال می‌کنیم و برای رسیدن به چنین توافقی تا لغو تحریم‌ها از مسیر دیپلماسی حرکت خواهیم کرد.

وزیر امور خارجه با بیان اینکه در ایران هیچ‌گاه پنجره دیپلماسی بسته نخواهد شد، تصریح کرد: آمریکا در مذاکره واقع‌بینانه عمل کند تا توافق دست یافتنی حاصل شود.

***

برکناری عیسی کلانتری از کارگروه احیای دریاچه ارومیه

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز هیات وزیران گزارشی درباره وضعیت دریاچه ارومیه و حل مشکلات آن از سوی سازمان محیط زیست و وزارت نیرو ارائه شد. با توجه به تاکید رییس جمهوری مبنی بر تقویت کارگروه دریاچه ارومیه، آقای عیسی کلانتری مدیر اجرایی احیای دریاچه ارومیه که دبیر کارگروه هم هستند، از سمت خود مطابق تصمیم هیات وزیران برکنار و استاندار آذربایجان غربی جایگزین شد.

وی افزود: همچنین استاندار آذربایجان شرقی به عنوان عضو جدید کارگروه به ترکیب اضافه شدند تا پیشرفت سریعتری برای حل مسئله دریاچه ارومیه داشته باشیم.

***

توضیحات وزیر ارتباطات درباره قفل کودک اینترنت

به گزارش فارس، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات امروز چهارشنبه (۲۹تیر) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره موضوع قفل کودک، اظهار داشت: وجود محتواهای غیر اخلاقی و دسترسی آسان به این محتواها باعث شد تا خانواده ها به ما از نگرانی جدی در این باره سخن بگویند.

وی افزود: این یک نگرانی جدی است که با کمک اپراتورهای ارتباطی سرورهایی معین کردیم تا نگرانی خانواده ها برطرف شود و بحث قفل کودک اصلا مطرح نیست.

وزیر ارتباطات اضافه کرد: دسترسی به محتواهای غیر اخلاقی و خشونت که خطوط قرمز است برطرف شد.

زارع پور درباره طبقه بندی اینترنت، گفت: چیزی به نام طبقه بندی اینترنت نداریم. همچنین قرار است اینترنت کودکان و نوجوانان در اختیار آنها قرار بگیرد که جزییات آن را در آینده‌ای نزدیک اعلام می‌کنیم.

***

واکنش خاندوزی به سخنان روحانی

به گزارش ایرنا، سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه جلسه هیات دولت در واکنش به اظهارات رئیس دولت قبل مبنی بر آنکه با چه وضعیتی دولت را تحویل داده، گفت: مجموع ذخایر اسکناسی و ارزی کشور در وضعیت خوبی بود، اما مطلع هستید که ذخایر اسکناسی ارزی کشور برای پرداخت‌های خدماتی است و به کار واردات کالاهای کشور نمی‌آید و کمکی به حل مسائل تجارت کشور نمی‌کند.

خاندوزی افزود: بهتر بود در کنار این شاخص‌ها به خزانه خالی اشاره‌ای می‌شد که طبق نامه آقای واعظی به جناب نوبخت، مسئله خزانه خالی را با بیش از ۵۴ هزار هزار میلیارد تومان استفاده از تنخواه را مطرح کردند، امسال به‌رغم اینکه هزینه‌های دولت در سال ۱۴۰۱ بالاتر است، هنوز در چهار ماهه اول به سقف تنخواه استفاده شده در سال قبل نرسیدیم.

وی خاطرنشان کرد: هزینه‌های دولت را مدیریت کردیم کاش به اینها اشاره‌ای میشد. کاش به استفاده‌ای که در ۵ ماه اول سال از مجموعه اوراق شده بود اشاره‌ای می‌کردند، یا به ۵۵۰ درصد افزایش بدهی دولت به صندوق‌های بازنشستگی از ابتدا و انتهای دوره هشت ساله اشاره می‌شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه خوب بود آقای روحانی به افزایش ۵۳۰ درصدی بدهی دولت به مجموع شبکه بانکی کشور و بانک مرکزی در آغاز و پایان دولت خود اشاره می‌کرد، گفت: مجموع اینها تصویر دقیق‌تری را فراهم‌ و اقتضا می‌کند که با مردم با صداقت کامل و با انصاف بیشتری صحبت کنیم.

مجتبی توانگر نماینده تهران در نامه‌ای به حسن روحانی رییس جمهور سابق کشورمان در واکنش به اظهارات اخیر وی نوشت: «آقای روحانی در شرایطی از مصوبه هسته‌ای مجلس شورای اسلامی انتقاد می‌فرمایید که با گذشته بیش از ۲سال از خروج آمریکا از برجام، عملا دولت شما هیچ اقدام موثری در قبال نقض یک جانبه توافقی که خود شما باید بیش از دیگران برای حفظ آن دلسوزی می‌کرد، انجام نداده و این فرصت به تعارف کلامی با اروپایی‌ها برای راه‌اندازی اینستکس گذشت...

تنها اقدامی که پس از خروج یک جانبه آمریکا از برجام، اینستکس کاغذی و بی‌اثر اروپا و ترور شهدای بزرگوار حاج قاسم سلیمانی و محسن فخری‌زاده، توانست اقتدار ایران اسلامی را نشان دهد، مصوبه مجلس شورای اسلامی بود. افسوس که آن مصوبه که می‌توانست دست مذاکره‌کنندگان را برای امتیازگیری باز کند و بعد از تعارفات بی‌ثمر حضرت‌عالی و تیم مذاکره‌کننده، برگ برنده ایران روی میز مذاکرات باشد، به خوبی مورد استفاده قرار نگرفت...

درباره کسری بودجه ۱۴۰۰ به صراحت بار تمامی کسری بودجه را به دوش مجلس شورای اسلامی  انداختید... لایحه بودجه ۱۴۰۰ با گذشت بیش از ۲ سال از تاکیدات صریح رهبر انقلاب بر پیگیری اصلاحات ساختاری در بودجه و با وجود اصرارهای مکرر معظم‌له بر گره نزدن اقتصاد به مذاکرات، با فرض صادرات روزانه ۲ میلیون و ۳۰۰هزار بشکه بسته شده بود. به عبارتی جناب‌عالی پیش از مذاکرات، چک آن را نقد فرض کرده و هزینه‌های دولت را به آن گره زده بودید.

این اقدام چه منطق اقتصادی و سیاسی داشت، جز محکمتر کردن گره مذاکرات و نتیجه آن به اقتصاد و جز خالی کردن دست مذاکره کنندگان از گرفتن امتیاز؟»

***

رئیسی: رویکرد جدید دستگاه دیپلماسی کشور در حال ثمردهی است

سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در جلسه هیات دولت به مذاکرات سران کشورهای ضامن روند آستانه و دیدار با روسای جمهور روسیه و ترکیه اشاره کرد و گفت: بحمدالله حرکتی که در زمینه تقویت سیاست همسایگی در دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران، از سوی دولت مردمی آغاز شده در حال نتیجه دادن است. در دیدارهای دوجانبه، هم آقای پوتین و هم آقای اردوغان بر اجرای توافقات صورت گرفته با کشورمان مُصِر بودند که این مساله پیگیری مجدانه دستگاه‌های مربوطه را می‌طلبد.

رئیس جمهور با اشاره به درخواست رئیس جمهور روسیه از ایران برای تکمیل خط راه آهن رشت-آستارا، به معاون اول خود ماموریت داد تا با همکاری وزارت راه و شهرسازی، روند اجرای این کریدور مهم ترانزیتی را پیگیری و زمانبندی دقیق آغاز و تکمیل آن را ارائه کند.

آیت‌الله رئیسی در ادامه سخنان خود ضمن تاکید بر ضرورت گفت‌وگوی مستمر مسئولان دستگاه‌های اجرایی با مردم و پاسخ به سوالات افکار عمومی، خطاب به مسئولان این دستگاه‌ها گفت: لازم است در تبیین اقدامات و عملکرد مجموعه تحت مدیریت خود فعال‌تر و جدی‌تر عمل کنید. این حق مردم است که از اقدامات و روندها در دستگاه‌های اجرایی اطلاع کامل داشته باشند.

رئیس جمهور همچنین ضرورت پاسخ بهنگام نسبت به شبهات و القائات نادرست از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی را مورد تاکید قرار داد و افزود: شما وظیفه دارید در مواجهه با کسانی که در جامعه القای شبهه نموده یا برای مردم گره ذهنی ایجاد می‌کنند، منفعل نباشید و سوالات و شبهات را با ارائه توضیحات متقن و دقیق پاسخ دهید.

***

مصوبه‌های افزایش مستمری‌ بازنشستگان و حق مسکن کارگران اصلاح شود
 
رئیس مجلس طی نامه‌ای خواستار اصلاح دو مصوبه‌ افزایش مستمری بازنشستگان و حق مسکن کارگران شد.

بیست و نهم تیرماه، محمدباقر قالیباف (رئیس مجلس) در نامه‌ای به دولت، حق مسکن ۵۵۰ هزار تومانی و مصوبه‌ی افزایش مستمری بازنشستگان را مغایر با قانون دانست و از دولت خواست که این دو مصوبه اصلاح شود.

در این نامه، رای هیات تطبیق قوانین مجلس ملاک قرار گرفته و به تغایر با قانون اشاره شده است. حالا دولت باید براساس این نامه‌ی رسمی، این دو مصوبه را اصلاح کند.

***

روایت اسلامی از نتایج اقدامات اخیر هسته ای ایران

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی در جمع مدیران ارشد صنعت هسته‌ای با اشاره به اقدامات اخیر سازمان انرژی اتمی عنوان کرد: فعالیت‌ها و اقدامات این سازمان که بسیار هوشمندانه و دقیق انتخاب گردید کاملاً مؤثر واقع شد و همان‌گونه که ملاحظه می‌شود،  ادبیات کشورهای غربی در مقابل ایران تغییر کرده است و به‌اصطلاح دست برتر را در اختیار داریم و این موضوع دیگر شعار نیست و جنبه واقعیت دارد. نتیجه این روند در اصل ترازی است که کشور به دست آورده و اکنون به سادگی نمی‌توانند با توان ایران در عرصه‌های گوناگون برخورد کنند.

وی تصریح کرد: در بحث هسته‌ای طرف‌های غربی می‌اندیشیدند که با فشار حداکثری می‌توانند ایران را از پای درآوردند و برای رسیدن به این هدف؛ رنگین‌کمانی از اتهامات و ایرادات با هدف ممانعت از دستیابی به پیشرفت‌ها را داشتند که اکنون اهدافشان در  موضوع هسته‌ای ایران با شکست مواجه شده است. برخورد ایران در مورد دوربین‌های نظارتی سبب شد تا بحث‌ها و هیاهوهای علیه کشورمان کاملاً متفاوت شود زیرا دوربین‌های برجامی به‌عنوان ابزاری که فکر می‌کردند برای همیشه در دسترس است از دست آن‌ها خارج‌شده است.

معاون رئیس‌جمهور درباره مذاکرات برجام بیان کرد: برجام در اصل تفاهمی است برای رفع ابهامات درباره فعالیت‌های صنعت هسته‌ای، که 20سال است تکرار می‌شود. آن‌ها خودشان به تعهدات برجامی عمل نکردند و از توافق خارج شدند و حال برای جمهوری اسلامی ایران خط‌ونشان می‌کشند. باید توجه داشت که مدارک و مکان‌های ادعایی از قبل بوده و مجدد با بیانی دیگر آن‌ها را طرح می‌کنند. در برجام این موارد مختومه شده است دوباره طرف مقابل قصد دارد تا ایران را در موضوع هسته‌ای در منگنه‌ای بدتر از سال‌های گذشته قرار دهد.

رییس سازمان انرژی اتمی ایران اظهار کرد: در اصل برای مأموریت‌های سازمان باید به‌صورت قوی و مقتدرانه حرکت کنیم و برای حصول نتیجه نیازمند برنامه‌ریزی دقیق هستیم؛ باید توجه داشت ظرفیت سازمان در ایجاد و استفاده از فناوری‌های نوین بسیار بالا می‌باشد؛ بنابراین عملکرد همانند گذشته پذیرفته نیست؛ بلکه نیازمند همت بیشتر و خدمات مضاعف هستیم زیرا ما هرچه مقتدرانه‌تر عمل کنیم، موانع ایجادشده نیز با لطف الهی سریع‌تر از بین خواهد رفت.

***

حجم معاملات ما با روبل روسیه افزایش خواهد یافت

به گزارش مهر، علی صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران در رابطه با مکانیزم راه اندازی روبل ریال، اظهار داشت: از روز گذشته معامله روبل در مقابل ریال آغاز شده است و این به نظر من اتفاق بزرگی است.

وی بیان کرد: اتفاقی که می‌افتد این است که صادر کنندگانی که به روسیه صادرات دارند که عمدتاً شرکت‌های خشکباری هستند، می‌توانند ارز خود را به نرخ توافقی عرضه و تقاضا عرضه کنند و روبل خود را بفروشند. متقاضیان هم می‌توانند به راحتی خرید کنند.

رئیس کل بانک مرکزی عنوان کرد: این کاری است که دیروز با معامله دو میلیون روبل شروع شد و ان شاءالله تداوم هم خواهد داشت. با توجه به تدابیر اتخاذ شده، حجم این معاملات افزایش خواهد یافت و بازار پرعمقی خواهد شد.

وی افزود: دیگر فقط ارزی به نام دلار و یورو تعیین کننده نرخ ارز کشور نخواهد بود و روبل هم در کنار سایر ارزها موجودیت خواهد یافت و حجم آن افزایش پیدا می‌کند. البته محدود به روبل هم نخواهد شد و سایر ارزها را نیز به بازار عرضه خواهیم کرد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۵۹۲۰۴۷۰۹:۵۱:۳۴ ۱۴۰۱/۴/۳۰
روبل چنده ، خوبه برای سرمایه‌گذاری ؟
ناشناس۲۵۹۲۱۳۰۱۱:۰۵:۴۴ ۱۴۰۱/۴/۳۰
این قفل و بستها فقط نشان ناتوانی علمی و فرهنگی است که خیلی ساده میشود از آن عبور کرد .
ناشناس۲۵۹۲۱۸۸۱۱:۴۰:۵۷ ۱۴۰۱/۴/۳۰
روحانی باید پاسخگو باشد چطور ترامپ بی هیچ هزینه ای از برجام خارج شد و تحریم ها را تشدید کرد ؟!
ناشناس۲۵۹۲۱۹۴۱۱:۴۹:۱۲ ۱۴۰۱/۴/۳۰
در کجای این کره خاک، با روبل روسیه کالا به ما میفروشند الا خود روسیه ؟؟
بازنشسته کشوری۲۵۹۲۲۰۸۱۱:۵۹:۰۳ ۱۴۰۱/۴/۳۰
آقای خاندوزی و سایر آقایون، بجای کاش کاش کردن بازنشستگان را دریابید که در آستانه نابودی هستند.
ناشناس۲۵۹۲۲۰۹۱۱:۵۹:۴۸ ۱۴۰۱/۴/۳۰
اقای خاندوزی اگر خزانه پر است لطفا تورم کنترل کنید وبا کشورهای برشکسته معامله نکنید
ناشناس۲۵۹۲۴۳۰۱۵:۲۱:۵۰ ۱۴۰۱/۴/۳۰
بهتر بود اقای عبدالهیان میفرمودند تا خاکسپاری برجام ادامه میدهیم
ناشناس۲۵۹۴۴۲۲۱۳:۱۶:۵۵ ۱۴۰۱/۵/۱
حرف روحانی و رئیسی و غیره اهمیتی نداره : قیمت نجومی جنس در سوپرمارکت واضحه
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  15. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  16. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  17. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  18. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  19. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  20. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  21. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  22. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  23. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  24. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  25. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

آخرین عناوین