میرسلیم از جزئیات بازداشت پسرش گفت / او عاطفی و سست ‌اراده است

گروه سیاسی الف،   4010428001 ۶۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

مصطفی میرسلیم عضو شورای مرکزی حزب موتلفه و نماینده فعلی تهران در مجلس به تشریح جزئیاتی از دستگیری پسرش به اتهام همکاری با منافقین پرداخت

میرسلیم از جزئیات بازداشت پسرش گفت / او عاطفی و سست ‌اراده است

 

مصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی مصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درخصوص ماجرای بازداشت پسرش به اتهام همکاری با منافقین اظهار داشت: مهدی را ظاهراً پس از دو سال مراقبت، در تیرماه ١٣٩٨ بازداشت و در بهمن 1398 به اتهام اقدام علیه امنیت ملی به پنج سال حبس محکوم کردند که پس از درخواست تجدید نظر و قطعی شدن حکم در بهمن ١٣٩٩ به زندان اوین برده شد.

وی افزود: در هنگام دستگیری او، با اطلاعاتی که مأموران امنیتی به من دادند متوجه مسائلی که او را گرفتار کرده بود شدم و فکر می‌کنم که اگر زودتر متوجه این مسائل شده بودم، با تنبیه مختصری می‌توانستم او را از از این وضعیت نجات دهم.

میرسلیم تاکید کرد: بنده برای جلوگیری از هرگونه شائبه و شبهه، در هیچ یک از مراحل بازداشت و بازجویی و محاکمه و تجدید نظر دخالتی نکردم

ین نماینده مجلس درخصوص اقدامات فرزندش در این پرونده گفت: منافقین با شناسایی و سوء استفاده از نقطه ضعف مهدی او را شکار کرده و به دام انداخته و سعی کردند از او اطلاعاتی بدست بیاورند که البته چون او فاقد هرگونه اطلاعات طبقه بندی شده بوده، موفقیتی جز به دام انداختن او به دست نیاوردند.


وی درخصوص نقطه ضعف فرزندش نیز خاطرنشان کرد: نقطه ضعف مهدی از بدو تولد با او بوده و این مسئله هم جسمی است و هم روحی. من و مادرش هم بسیار تلاش کردیم تا این نقاط ضعف بر شخصیت او تأثیر نگذارد و او بتواند بتدریج که رشد می کند، بدون احساس ضعف و به صورت عادی به تحصیل و زندگی اجتماعی بپردازد و تا حدود زیادی هم موفق بودیم.

میرسلیم ادامه داد: فرزندم بسیار عاطفی و ساده لوح و سست ‌اراده است؛ این ضعف موجب ناتوانی در تامین وضعیت معیشتی او شده و منافقین نیز با استفاده از همین موارد توانستند او را جذب کنند و به انحراف بکشانند و مأموران امنیتی نیز گمان کرده بودند که او عنصر اثرگذاری است.

وی گفت: من به عنوان پدرش، حتی بعد از پنجاه سال ابا دارم که بگویم او ضعیف است تا مبادا به شخصیت او اهانت شود ولی واقعیت همین است و اکنون اغلب کسانی که با این پرونده سروکار داشته اند این نقاط ضعف را بخوبی می دانند.

 

این نماینده مجلس ادامه داد: مهدی در دوران بازجویی متوجه شد که فریب خورده و به دام افتاده و کاملا نادم و افسرده شد به گونه‌ای که دائم پس از بازجویی و بویژه در زندان احساس غربت می‌کرد و شب و روز را با اشک و ناله می ‌گذراند و هم‌بندی‌هایش او را وادار کرده بودند از قرص‌های آرامبخش استفاده کند و همین موجب شد ضعف جسمانی‌اش تشدید شود و حتی تعادلش را از دست بدهد.

میرسلیم اظهار داشت: همچنین برخی از همبندی‌های او در هنگام مرخصی به من گفتند که دیگران، مهدی را وادار به بیگاری کرده و از او اخاذی می کنند و بدتر از همه به مناسبت شرکت در رأی گیری و انتخابات ریاست جمهوری به او اهانت می کردند. اینها نمونه هایی بود از آنچه در زندان رخ می داد و وقتی یقین به صحت گزارشها پیدا پیدا کردم و برایم محرز شد که از طرف هم‌بندی‌هایش ظلمی رخ داده، در نامه ای از رئیس قوه قضائیه سؤال کردم که آیا منظور از ٥ سال حبس، زندان توأم با تحقیر و توهین و اخاذی است؟ ایشان هم بزرگواری کردند و جواب دادند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص کارنامه دستگاه قضایی در دوره تحولی اخیر تصریح کرد: رئیس قوه قضائیه، دادستان کل و دادستان تهران بارها از زندان بازدید کردند و کاستی‌های موجود در زندان‌ها را از نزدیک دیدند و ان شاءالله ادامه این روند، اصلاحات خوبی در پی خواهد داشت.

میرسلیم در پاسخ به سوال دیگری درخصوص نحوه مرخصی گرفتن فرزندش از زندان، خاطرنشان کرد: مرخصی از زندان تابع ضوابطی است که مهمترین آنها مربوط به رفتار خود زندانی است. با توجه به گزارش دادیاران مقیم و وضع جسمی و روحی فرزندم، او را مستحق مرخصی تشخیص دادند.

وی افزود: در این فاصله، مهدی درخواست عفو کرده بود که با ملاحظه رفتار و شرائط او نیمی از مدت حبس او مشمول عفو شد.

این نماینده مجلس گفت: به نظر من، دستگاه قضا باید این نکته را در نظر بگیرد که زندان، مجازات مناسبی برای فردی با این شرایط ضعیف نیست؛ آن هم زندانی که درشرائط کنونی امکان طبقه‌بندی زندانیان در آن به نحو شایسته وجود ندارد.


میرسلیم تصریح کرد: این سخنان بنده نه برای مبرا کردن فرزند و نه برای اعمال نفوذ در دستگاه قضایی است چراکه از مشکلات کار آنها بخوبی آگاهم و امیدوارم بتوانند هرچه زودتر و بهتر اصلاحات بنیادین را در قوه قضائیه به ثمر برسانند.

وی اضافه کرد: امروز کارهای بزرگی آغاز شده که منحصر به دستگاه قضایی نیست و در قوه مجریه نیز اصلاحات مهمی باید انجام گیرد که شرط اصلی موفقیت آن، شایسته سالاری در گزینش مدیران و مجریان است.

میرسلیم گفت: ما هم در مجلس باید اهتمام خود را صرف همین اصلاحات بویژه نظارت بر اجرای قوانین و مقررات قانونی کنیم و سپس از مردم توقع داشته باشیم که همدلانه با دولت همراهی کنند تا دولت بتواند بتدریج و با مراعات اولویت، پاسخگوی مطالبات عقب مانده و برحق مردم باشد.

وی تاکید کرد: بنده شخصاً از پیگیری جدی برای ریشه کن کردن مفاسد و خشکاندن انحرافات و تخلفات و ویژه خواری‌ها دست بر نخواهم داشت و منافقان و تبهکاران سیاسی و زالوصفتان اقتصادی و منحرفان فرهنگی و جنایتکاران اجتماعی و امنیتی گمان نکنند که این یورشهای مذبوحانه آنها این جانب را تضعیف خواهد کرد یا از پا خواهد انداخت. ما بر آن عهد که با امام بسته‌ایم استوار خواهیم ماند .

میرسلیم در پایان خاطرنشان کرد: نکته اصلی در تمام موارد این چنینی، به وجود فساد و ریشه دواندن مفاسد در کشور برمی گردد و هرکس در راه مبارزه با تباهی‌ها گام بردارد با این قبیل یورش‌ها مواجه می شود و تا موقعی که در این مسیر ثابت قدم باشد علیه او داستان‌ها می بافند و به او تهمت می زنند و با کنایه و اشاره و طنز هتاکی می کنند؛ اینها جزو عوارض مبارزه با فساد است و باید به عنوان واقعیت بپذیریم و پاسخ لازم و مناسب راهم بدهیم.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۵۸۸۹۶۳۰۰:۲۵:۵۱ ۱۴۰۱/۴/۲۸
افتخار میکنم به میرسلیم رای دادم
ناشناس۲۵۸۹۱۱۱۰۷:۳۰:۰۷ ۱۴۰۱/۴/۲۸
ميرسليم هم به خودش افتخار مى كنه اتفاقاً
ناشناس۲۵۸۹۱۴۱۰۸:۰۴:۵۵ ۱۴۰۱/۴/۲۸
طرف نامه زده مرخصی نامحدود گرفته بعد هم مابقی زندانش را بخشیدند بعد افتخار می کنی
ناشناس۲۵۸۹۶۳۰۱۴:۳۸:۴۴ ۱۴۰۱/۴/۲۸
همه نامه می زنند برای مرخصی شما مشکلت چیز دیگری هست
ناشناس۲۵۸۹۱۹۵۰۹:۰۵:۵۱ ۱۴۰۱/۴/۲۸
مگر پسر مسئولین بیفتن زندان تا مسئولین راجب به شرایط با قوه قضاییه مکاتبه کنن
ناشناس۲۵۸۹۶۳۱۱۴:۳۹:۴۳ ۱۴۰۱/۴/۲۸
ساعت خواب عموم مردم همین کارها را انجام می‌دهند و یک چیز عادی هست
ناشناس۲۵۸۹۲۰۱۰۹:۱۲:۲۶ ۱۴۰۱/۴/۲۸
آقا اون نصف دیگه رو هم مشمول رافت اسلامی بفرمائید و مانند بقیه دوستان خلاص !
ناشناس۲۵۸۹۳۲۹۱۰:۴۰:۴۳ ۱۴۰۱/۴/۲۸
به کجایش افتخار می کنی؟ به این فرزند تربیت شده او؟
ناشناس۲۵۸۹۹۳۶۱۷:۳۷:۲۱ ۱۴۰۱/۴/۲۸
اونم ب امثال شماافتخارمیکنه
ناشناس۲۵۸۸۹۶۶۰۰:۲۹:۲۴ ۱۴۰۱/۴/۲۸
دستگاه های امنیتی و سپاه اگه نبودند این مجاهدین خلق چی به سر این کشور میاوردن؟ گرچه با کمک اصلاحات تا حدی موفق شدن اهدافی رو عملی کنن ولی ول معطل هستن
ناشناس۲۵۸۹۴۵۹۱۲:۲۵:۵۴ ۱۴۰۱/۴/۲۸
والاه سپاه باید بیشتر مواظب مسولین باشه تا منافقین مردم که صبح غروب درگیر فقر و گرانی هستن حتی وقت فکر کردن به اینچیزا رو ندارن این مسولین هستن در ناز و نعمت خوشی میزنه دلشونو
ناشناس۲۵۸۹۵۵۹۱۳:۳۸:۴۸ ۱۴۰۱/۴/۲۸
اخه میر سلیم اصلاح طلب؟؟؟؟یکم انصاف داشته باش
حسین دوام۲۵۸۸۹۷۳۰۰:۳۵:۴۶ ۱۴۰۱/۴/۲۸
با سلام درود به شرافت و صداقت جناب میرسلیم که صادقانه با واقعیات کنار آمده و انصاف و عدالت خویش را به منصه ظهور رسانده است . خدا پدر و مادر اینگونه مسئولین را بیامرزد که تحت عواطف و احساسات پدری همه ارکان نظام را زیر سئوال نمیبرد سایه ایشان مستدام
ناشناس۲۵۸۹۱۳۶۰۸:۰۲:۱۸ ۱۴۰۱/۴/۲۸
امیدوارم اگه یکی از نزدیکان ما هم پرونده مشابهی داشت حکمش همین 5 سال بود
ناشناس۲۵۸۹۳۴۵۱۰:۵۰:۲۱ ۱۴۰۱/۴/۲۸
حسین آقا بی تحقیق و مطالعه هر چی میگن رو باور نکن
علی۲۵۸۹۰۲۴۰۲:۱۵:۵۹ ۱۴۰۱/۴/۲۸
خداوند نگهدار میرسلیم عزیز باشد
ناشناس۲۵۸۹۰۴۴۰۳:۳۸:۳۱ ۱۴۰۱/۴/۲۸
ما نباید میرسلیم و بچه او را اذیت کنیم زیرا میرسلیم بسیار فهمیده است و بچه اش هم گول خورده است و با منافقین همکاری نزدیک داشته است.
ناشناس۲۵۸۹۰۵۴۰۴:۲۳:۳۹ ۱۴۰۱/۴/۲۸
همین میرسلیم باواردات ماشین مخالفت میکند ازایران خودروحمایت میکند
محمد۲۵۹۰۰۲۶۱۸:۲۵:۳۵ ۱۴۰۱/۴/۲۸
اره از قوطی حلبی حمایت کردن یعنی جون عزیزامون فبل ازاییل دادیم ب دستان پرتلاش ایران خودرو وسایپا
فاضل۲۵۸۹۰۵۶۰۴:۳۶:۵۷ ۱۴۰۱/۴/۲۸
الان اگه جای پسر میرسلیم یه شخص عادی بود حکم اعدام براش صادر میشد
ناشناس۲۵۸۹۰۶۰۰۵:۰۱:۲۷ ۱۴۰۱/۴/۲۸
درود به شرافتت درود به میر سلیم ایشان واقع بین بوده واز جاده واقعیت وانصاف خارج نشده ولی باید اذعان کرد کسی که در این رده چگونه از خانواده ومراقبت فرزندان خود دور بوده ؟؟؟؟؟؟
مجتبی۲۵۹۰۰۸۶۱۹:۱۹:۰۴ ۱۴۰۱/۴/۲۸
چی میگی، با منافقین همکاری کرده 5 سال حبس بهش دادن، نصفشم بخشیدن. اگه یکی دیگه بود که اعدام بود یا بلایی سرش می آوردن
مهدی۲۵۸۹۰۷۳۰۶:۱۶:۵۴ ۱۴۰۱/۴/۲۸
زنده باد سربازان گمنام.خواهش مردم از شما عزیزان مخلص و جان بر کف این است که با هر فرد خاطی برخورد قاطع داشته باشید مخصوصا در جرایم رانت خواری و اقتصادی حتی در زیرمجموعه های خودتان.این گونه اعتماد مردم به نظام زیاد میشود فقط با مبارزه با ویژه خواری و رانت و دزدی و فساد و بی عدالتی و بویژه امنیتی.پاینده و سرفراز باد ایران اسلامی و جان برکفان نیروهای امنیت و اطلاعات
ناشناس۲۵۸۹۰۹۶۰۷:۰۱:۲۰ ۱۴۰۱/۴/۲۸
او عاطفی و سست ارادست چون او یک آقازاده است. خخخخ
ایرانی۲۵۸۹۱۰۲۰۷:۲۲:۰۱ ۱۴۰۱/۴/۲۸
چرا بیشتر فرزندان مسئولین این مملکت تفکرات غیر از پدران خود دارند؟؟؟؟؟؟به نظر شما عیب کار در کجاست تفکرات مسئولین مشکل دارد یا بچه هایشان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۲۵۸۹۱۰۵۰۷:۲۴:۰۰ ۱۴۰۱/۴/۲۸
ژن خوب
سینا۲۵۸۹۱۲۲۰۷:۴۸:۵۱ ۱۴۰۱/۴/۲۸
اینا در تربیت اولاد صالح خود مانده اند . میخواهند مردم را به راه راست هدایت کنند؟
محسن۲۵۸۹۱۴۷۰۸:۲۷:۳۹ ۱۴۰۱/۴/۲۸
چه زود بهش تخفیف دادند دو سال و نیم رفت رو هوا.بقبه چی؟
ناشناس۲۵۸۹۱۵۵۰۸:۳۳:۲۳ ۱۴۰۱/۴/۲۸
فقط فرزند ایشان ضعیف است و... و نمیتواند زندان را تحمل کند؟!
ناشناس۲۵۸۹۱۶۱۰۸:۳۸:۰۹ ۱۴۰۱/۴/۲۸
این اتهام اثبات شده امنیتی به فامیل درجه یک منعی واسه تایید صلاحیت نبوده؟
ناشناس۲۵۸۹۱۷۵۰۸:۵۱:۳۸ ۱۴۰۱/۴/۲۸
امیدوارم بیانات شما صادقانه باشه و مثل کفش ریباک که پوشیده بودید نباشه البته فردا میاید میگید فیک بوده کفش؟!
ناشناس۲۵۹۰۴۷۶۲۳:۴۴:۴۲ ۱۴۰۱/۴/۲۸
اونو بهش کادو دا ه بودن دیگه نمیپوشید طرف ناراحت میشد چرا کادوشو دوست نداره کاش ما هم همچی اقوامی داشتیم
ناشناس۲۵۸۹۲۱۲۰۹:۲۰:۴۵ ۱۴۰۱/۴/۲۸
خدا را شکر با نان کارگری فرزندان خوبی تحویل جامعه دادیم درود بر شرف وهمه کسانی که تربیت اسلامی را به فرزندان ما یاد دادن
ناشناس۲۵۸۹۲۱۹۰۹:۲۷:۱۱ ۱۴۰۱/۴/۲۸
برای کدوم زندانی امنیتی چنین تسهیلاتی در نظر گرفته میشود؟
ناشناس۲۵۸۹۲۲۴۰۹:۳۳:۴۹ ۱۴۰۱/۴/۲۸
جناب میرسلیم مصلحت انقلاب در آنست که با عذرخواهی از تمام مناصب خود استعفا دهید .
ناشناس۲۵۸۹۲۳۳۰۹:۳۸:۴۴ ۱۴۰۱/۴/۲۸
ایکاش این رافت شامل حال همه میشد .
ناشناس۲۵۸۹۲۹۳۱۰:۲۱:۳۲ ۱۴۰۱/۴/۲۸
یه بخشی از فیلم گلادیاتور هست امپراطور پیر به پسرش که باهاش اختلاف داره میگه اشتباه های تو به عنوان پسر، اشتباه های من به عنوان پدره
علیرضا۲۵۸۹۳۲۱۱۰:۳۷:۱۷ ۱۴۰۱/۴/۲۸
چه پسر خوبی !!!!دلم برای پسر و پدر کباب شد امیدوارم دیگر از این کارهای بد نکند
ناشناس۲۵۸۹۳۲۷۱۰:۳۸:۴۹ ۱۴۰۱/۴/۲۸
بله آقای میرسلیم اون بدبختی که پارتی نداره حکمش اعدامه
ناشناس۲۵۸۹۳۳۲۱۰:۴۱:۱۴ ۱۴۰۱/۴/۲۸
خوب نیست اینجور پسرش رو ضایع کرد بخاطر جایگاهش
حسن۲۵۸۹۳۳۵۱۰:۴۲:۳۹ ۱۴۰۱/۴/۲۸
اقای میر سلیم از ایران خودرو و شرکت ها و کیفبت محصولاتش بگو
ناشناس۲۵۸۹۳۷۰۱۱:۰۲:۲۵ ۱۴۰۱/۴/۲۸
پسرش جاسوس هست بعد خودش باید نماینده مجلس بمونه اگه اصلاح طلب بود باز این کار می کردید؟؟؟؟؟
ناشناس۲۵۸۹۳۹۸۱۱:۳۱:۴۸ ۱۴۰۱/۴/۲۸
عزیز کجای کاری کی با چنین جرم امنیتی 5 سال حبس میگیره و بعد 2.5 سال هم آزاد میشه ؟ ما هم که اصلا باور نمیکنیم صدور چنین مجازات سبکی بخاطر پدرش بوده
ناشناس۲۵۸۹۴۳۰۱۱:۵۹:۴۸ ۱۴۰۱/۴/۲۸
حالا چرا فرزندش را این طور عمومی تحقیر کرده است؟
ناشناس۲۵۸۹۵۵۶۱۳:۳۷:۲۴ ۱۴۰۱/۴/۲۸
اخه همکاری با سازمان منافقین جرم سنگینی،هرکس جای فرزند ایشان بودر حکم اعدام میگرفت
ح۲۵۸۹۶۰۴۱۴:۱۶:۴۷ ۱۴۰۱/۴/۲۸
برای حفظ جایگاه خودش
پژمان۲۵۸۹۵۴۱۱۳:۲۷:۵۹ ۱۴۰۱/۴/۲۸
سلام من معتقدم اقای میرسلیم اینقدر صداقت دارد مثل ایت ا... گیلانی خودش طناب دار را به گردن فرزند خاینش بیاویزد نه با ساده و ساده لوح خواندنش سعی در تطهیر چهره ادم خیانتکار داشته باشد
ناشناس۲۵۸۹۵۵۳۱۳:۳۵:۲۹ ۱۴۰۱/۴/۲۸
لاریجانی به خاطر دخترش رد صلاحیت شد بعد ایشون
ناشناس۲۵۸۹۶۶۳۱۵:۱۳:۳۷ ۱۴۰۱/۴/۲۸
به این میگن نکته سنج!
ناشناس۲۵۸۹۵۶۶۱۳:۴۶:۳۵ ۱۴۰۱/۴/۲۸
اگر یک نفر عادی بود یا فرزند یکی از منتقدین همانند بچه جناب میر سلیم میتوانست از رانت استفاده کند ومورد رافت مقامات قرار بگیرد
ناشناس۲۵۸۹۶۵۸۱۵:۰۹:۱۰ ۱۴۰۱/۴/۲۸
اکثر بزرگان فرزندانی به درجاتی ناهمگون با آرمانهای پدر دارند. گویا تنها رهبری فرزندان صالح تربیت کرده اند.
ناشناس۲۵۸۹۶۷۱۱۵:۱۷:۰۷ ۱۴۰۱/۴/۲۸
چگونه است که شورای نگهبان آقای میرسلیم راهربارتاییدصلاحیت میکندباوجودداشتن پسری که علیه نظام بود ولی افراددیگرراباداشتن سابقه خوب ردصلاحیت میکند ،؟ واقعابرای شورای نگهبان ملاک چیست؟
ناشناس۲۵۸۹۹۸۵۱۸:۰۱:۲۰ ۱۴۰۱/۴/۲۸
کسی که کفش آمریکایی باشه و پسرش منافق دیگه چه انتظاری از داری فردا هم مییاد کاندید ریاست جمهوری میشه
ناشناس۲۵۹۰۴۶۵۲۳:۴۱:۴۸ ۱۴۰۱/۴/۲۸
راستی شورای نگهبان چطوری اقای میرسلیم و تایید صلاحیت کرد پسرش همدست منافقین
ناشناس۲۵۹۰۶۱۸۰۲:۵۵:۳۴ ۱۴۰۱/۴/۲۹
بنده خدا پسرش فقط تو کار تبلیغ کفش ریباک بوده
ناشناس۲۵۹۰۶۳۳۰۳:۴۰:۳۴ ۱۴۰۱/۴/۲۹
بیچاره لاریجانی
Hakan۲۵۹۰۸۱۴۰۹:۰۷:۳۱ ۱۴۰۱/۴/۲۹
هیچکدام از جرایم امنیتی و جاسوسی نه مشمول عفو و نه مشمول مرخصی از زندان میشه
غلامحسین۲۵۹۱۰۲۹۱۱:۳۵:۱۸ ۱۴۰۱/۴/۲۹
باسلام آقای میرسلیم چراشما باواردات خودرو مخالفت میکنی مردم خسته شدن بروپسرت آزاد کن که درتورمنافقین افتاد
سعید۲۵۹۱۰۵۷۱۲:۰۰:۳۲ ۱۴۰۱/۴/۲۹
چیزی نگیم بهتره
ناشناس۲۵۹۱۱۹۹۱۳:۵۲:۰۶ ۱۴۰۱/۴/۲۹
جهانگیری با سابقه جنگ و دو برادر شهید رد صلاحیت میشه ایشون با پسر منافق تایید صلاحیت؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  22. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  23. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  25. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

آخرین عناوین