واکنش انگلیس به ادعای ترور پوتین

گروه جهان الف،   4010426127 ۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح انگلیس به ادعاها درباره ترور رئیس جمهور روسیه واکنش نشان داد و مدعی شد روسیه بزرگ‌ترین تهدید برای انگلیس است.

واکنش انگلیس به ادعای ترور پوتین

به گزارش فارس، «تونی راداکین» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح انگلیس به ادعاها درباره بیماری یا ترور احتمالی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه واکنش نشان داد.

به نوشته روزنامه «ایندیپندنت»، راداکین در مصاحبه‌ای درباره سخن پراکنی رسانه‌های زرد انگلیسی درخصوص ابتلای پوتین به سرطان یا تلاش اطرافیانش برای کنار زدن او گفت: «فکر می‌کنم برخی اظهارات در این باره که حال او خوب نیست یا فردی قرار است او را ترور کرده و از قدرت کنار بزند، به عقیده من خیال‌پردازی هستند».

این مقام نظامی انگلیسی افزود: «ما به‌عنوان افراد حرفه‌ای نظامی شاهد رژیم باثباتی در روسیه هستیم و رئیس جمهور پوتین توانسته هرگونه مخالفی را کنار بزند. ما سلسله مراتبی را شاهد هستیم که بر پایه رئیس جمهور پوتین استوار شده و هیچ فردی در رأس، انگیزه به چالش کشیدن او را نداردو این ناراحت کننده است».

او همچنین گفت: «به شکل بالقوه، تهدید روسیه دهه‌ها ادامه خواهد داشت و نخست‌وزیر بعدی باید بداند که روسیه بزرگ‌ترین تهدید برای انگلیس است».

راداکین گفت: «شاید به‌خاطر درگیری در اوکراین نیروی زمینی روسیه تهدید کمتری در کوتاه‌مدت باشد اما روسیه یک قدرت اتمی است، توانایی‌های سایبری و فضایی دارد و برنامه‌های خاصی در زیر آب برای کابل‌های این نواحی دارد».

این مقام نظامی انگلیس افزود: «باید به نخست‌وزیر مسئولیت فوق‌العاده سنگین انگلیس به‌عنوان یک قدرت اتمی را یادآور شویم و این کار بخشی از مراسم معارفه برای نخست‌وزیر جدید خواهد بود».

دیدگاه کاربران

کوروش فرهودیان۲۵۸۷۵۴۸۲۱:۰۵:۳۹ ۱۴۰۱/۴/۲۶
این پیر کثیف و استعمارگر عامل ایجاد جنگ اکراین به همراه آمریکاست اگر خاطرات هیتلر را خوانده باشید هیتلر شروع کننده جنگ جهانی دوم را نه آلمان بلکه انگلیس کثیف میداند و میتواند جنگ سوم جهانی را هم کلید بزند
متین۲۵۸۷۹۱۵۰۳:۳۰:۵۷ ۱۴۰۱/۴/۲۷
تهران رو تعطیل کنید زمان اومدن پوتین به ایران و از الان مسیرهایی رو که قراره جناب آقای پوتین تشریف بیاره رو پاک سازی کنید و از وقوع هر اتفاقی پیشگیری کنید، منافقین و مستکبرین و در راس اونها انگلیس و آمریکا و مخصوصا اسرائیل دارن سخت رو این مساله کار میکنن، من خواب بدی دیدم راجب این اتفاق البته بچه های اطلاعات و سربازان گمنام کارشونو خوب بلدن، اما من خواب بدی دیدم که قراره اتفاق ناگواری بیافته لطفا بیشتر مراقب باشید.خدا پشت و پناهتون
ع ا ز۲۵۸۷۹۴۹۰۵:۳۶:۳۹ ۱۴۰۱/۴/۲۷
در پاسخ دولت انگلیس باید گفت رهبر روسیه بن لادن و ابوبکر بغدادی نیست .رهبر روسیه اگر توسط عوامل هر کشور غربی ترور بشود باید منتظر نابودی و تارو مار شدن کشور خود باشد و احتمال خیلی زیاد باید منتظر یک حمله اتمی هم باشد دولت انگلیس این حرفها را میزند چون میدانند که در اوکراین شکست سختی خوردن و باور ندارند که شکست خوردن .
انسانم آرزوست۲۵۸۸۳۵۴۱۲:۴۲:۲۲ ۱۴۰۱/۴/۲۷
انگل ستان تهدیدی جدی برای صلح جهان است ، پایان بزن در رو غرب توهمی ، پایان دخالت ها در کل جهان ، شروعی جدید برای دنیا بدون غرب توهمی و نوچه هاش
زال۲۵۸۸۳۸۱۱۳:۰۶:۳۶ ۱۴۰۱/۴/۲۷
انگلیس و امریکا باید قدرت های نو ظهور را بپذیرند، همچنین ضعف خودرا نیز، همیشه قدرت مطلق از آن یکی نیست، فعلا بزرگترین تهدید دنیا اسراییل هست چون برای باخت چیز زیادی ندارد، دنیا باید اسراییل را خلع سلاح اتمی کنه جهان به ثبات برسد،، اسراییل تهدید جدی برای کره زمین،
ناشناس۲۵۸۸۴۰۱۱۳:۲۶:۲۰ ۱۴۰۱/۴/۲۷
این و میگن یه اظهارنظر واقع بینانه دشمن ورقیب رو دست کم بگیری ضربه میخوری. چیزی که خیلی از سیاستمدارها حالیشون نیست. چو کردی با کلوخ انداز پیکار سر خود را به نادانی شکستی/ چو تیر انداختی بر روی دشمن یقین کن که اندر آماجش نشستی (سعدی)
ناشناس۲۵۸۸۴۴۴۱۴:۰۹:۳۲ ۱۴۰۱/۴/۲۷
مرگ بر روباه پیر
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین