تمهیدات ترافیکی جشن روز غدیر در خیابان ولیعصر

گروه اجتماعی الف،   4010426063

رییس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی جشن روز عید غدیر از چهار راه ولیعصر(عج) تا پارک وی را اعلام کرد.

تمهیدات ترافیکی جشن روز غدیر در خیابان ولیعصر

به گزارش ایسنا سردار محمد حسین حمیدی درخصوص تمهیدات ترافیکی مراسم و جشن ۱۰ کیلومتری روز عید غدیر در خیابان ولیعصر (عج)‌ اظهار کرد: جشن عید غدیر، در خیابان ولیعصر اجرایی خواهد شد که با توجه به شرایط ترافیکی که به وجود خواهد آورد محدودیت‌ها و تغییراتی در این محدوده اعمال خواهد شد. 

وی گفت: این محدودیت ها به این منظور است که مردم بتوانند با برنامه ریزی و مدیریت مناسب شرکت کرده و شهروندانی هم که قصد عبور از محورهای حاشیه ای را دارند از شرایطی که در اجرای مراسم وجود دارد آگاه باشند. 

سردار حمیدی گفت: در محدوده خیابان ولیعصر(عج) از مسیر جنوب به شمال در روال عادی ترددها انجام خواهد شد و مسیر شمال به جنوب آن صرفا در خطوط بی آر تی برای حمل و نقل عمومی است که در روز اجرای مراسم این محدودیت در مسیر جنوب به شمال وجود نخواهد داشت و مردم با خودروهای شخصی خود به صورت آزاد به سمت شمال تردد خواهند کرد و هیچ گونه محدودیتی از جنوب به شمال وجود نخواهد داشت.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه عمده تغیراتی که در شرایط ترافیکی خیابان ولیعصر(عج) ایجاد خواهد شد مربوط به خط ویژه و پیاده رو ضلع غربی این خیابان است، ادامه داد: یعنی در مسیر جنوب به شمال خیابان ولیعصر(عج) مسیر عادی وجود دارد و محدودیتی در آن نخواهد بود و در مسیر خط ویژه در محدوده شمال به جنوب خیابان ولیعصر(عج) اعمال محدودیت خواهد شد و خودروها و اتوبوس ها در آن مسیر تردد نخواهند داشت که مسیر برگزاری جشن ما خطوط بی آر تی و پیاده رو غربی خیابان ولیعصر(عج) خواهد بود.

وی در مورد مسیر جایگزین اتوبوس‌ها نیز گفت: میدان تجریش تا چهارراه پارک وی به همان روال گذشته خود تردد خواهد بود و در چهارراه پارک وی به سمت بزرگراه شهید چمران تغییر مسیر داده و به سمت خطوط ویژه خواهد بود و ادامه خواهد یافت تا میدان توحید و چهارراه نواب و سپس مجدد به سمت خیابان انقلاب تغییر جهت داده خواهد شد. همچنین به سمت چهارراه ولیعصر(عج) و در ادامه به سمت جنوب و به سمت میدان راه آهن که خطوط بی آر تی ما فعال خواهند بود. 

سردار حمیدی با تاکید بر اینکه در مسیر جنوب به شمال نیز اتوبوس ها تردد عادی خود را طی می‌کنند و اتوبوس‌ها به سمت شمال هیچ محدودیتی نخواهند داشت و ازمسیر شمال به جنوب  مسیر جایگزین خواهند داشت، افزود: ترددها در خیابان ولیعصر(عج) و پیاده روهای ضلع شرقی آن و کوچه‌هایی که از آن منشعب می‌شود همان روال عادی خود را دارد و هیچ گونه محدودیتی در آن اعمال نخواهد شد. در صورتی که در برخی از خیابان هایی مانند طالقانی، بلوار کشاورز، زرتشت، فاطمی و مطهری خیابان هایی هستند که در حاشیه خیابان ولیعصر(عج) برای توقف خودروهای مراجعین پیش بینی کرده ایم که این ۱۴ نقطه و پارکینگ نمایشگاه خیابان ها و مسیرهای عرض و پهن ما هستند که برای پارک خودروهای مرم پیش بینی شده است و مردم می توانند خودروهای خود را در آن محل‌ها پارک کرده و از نزدیکترین مسیر وارد خیابان ولیعصر(عج) شوند.  

به گفته وی، طبق روال گذشته تردد در خیابان‌ها و پیاده روهای ضلع شرقی خیابان ولیعصر(عج) آزاد است و هیچ گونه محدویتی نخواهد داشت. 

سردار حمیدی اظهار کرد: اما در خطوط بی آرتی و پیاده رو ضلع غربی خیابان ولیعصر(عج)  محدودیت اعمال خواهد شد و کوچه هایی که در ضلع غربی خیابان ولیعصر(عج)  هستند دو حالت دارند یا اینکه این کوچه ها باز بوده و به سمت خیابان خیابان ولیعصر(عج)  یکطرفه خواهند بود که در روز مراسم این یکطرفه بودن عکس خواهد شد و از خیابان ولیعصر(عج)  به مسیرهای جایگزینی که پیش بینی شده تردد آزاد خواهد بود و یا اینکه کوچه هایی که انتهای آنها بن بست است در مسیر غربی، کوچه هایی که به خیابان ولیعصر(عج)  وصل هستند و انتهای آن‌ها بن بست هست تردد در این کوچه‌ها به سمت خیابان ولیعصر(عج)  و شمال آن آزاد خواهد بود.

وی گفت: همکاران من طی روز عید غدیر در این مسیرها حضور خواهند داشت و مسیرهایی که در خطوط بی آر تی وجود دارد را فعال خواهند کرد. آن‌ها ترافیک را از این کوچه‌ها به خیابان ولیعصر(عج) و مسیر جنوب به شمال به صورت آزاد هدایت خواهند کرد.

سردار حمیدی افزود: برای آن‌که مردم عزیز کمتر دچار مشکل شوند و پیاده روی و حضور آن‌ها در جشن حداقل مسافت‌ها و حداقل خستگی را برای آنها ایجاد کند ۴ رینگ حمل و نقلی پیش بینی شده است که معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای تمام این رینگ ها ون های تاکسیرانی را فعال کرده که در نقاط  مختلف این ون ها حضور خواهند داشت.

وی گفت: این نقاط مانند حاشیه میدان ونک، میدان ولیعصر(عج)، چهارراه ولیعصر(عج) خواهند بود که مردم را به سمت شمال هدایت و جابجا خواهند کرد و مسیر جایگزین آن‌ها نیز از بزرگراه مدرس است که وارد میدان ونک می شوند. در خیابان بهشتی نیز به همین طریق است که در حاشیه خیابان بهشتی این ون‌ها پارک هستند و مسافران را به میدان ونک برده و دوباره از مسیر جایگزین بازگشته و وارد خیابان بهشتی خواهند شد که ۴  نقطه مشخص شده تا به مردمی که پیاده آمده و قصد ورود به شمال خیابان ولیعصر(عج)‌ را دارند خدمت رسانی کنند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از ساعت ۱۸ تا ۲۲ فردا دوشنبه روز عید غدیر این مراسم اجرایی خواهد شد که طبیعتا پیش از ساعت ۱۸ و بعد از اتمام این مراسم هم با توجه به اینکه ایستگاه‌های مختلفی در طول بی آرتی وجود دارد و جابجایی و نصب آن‌ها زمان بر خواهد بود، محدودیت‌های مقطعی را اجرا خواهیم کرد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

    2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

    3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

    4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

    5. این صدای اقتدار ایران است ...

    6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    8. وحدت ملی با وعده صادق

    9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

    10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

    11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    12. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

    15. کمی دیر نیست؟

    16. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

    17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    18. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    20. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    23. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    24. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    آخرین عناوین