نظرات برگزیده مخاطبان الف: حسن عباسی در کشور تنش بیهوده ایجاد می‌کند/ تا وقتی بایدن تضمین ندهد نباید به تعهدات برجامی برگردیم/ برخورد افراطی با بدحجابی موجب دین‌گریزی بیشتر می‌شود

گروه سیاسی الف،   4010422010 ۳۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

بینندگان «الف» هر روز با ارائه نظرات خود در تکمیل و تعمیق محتوای ارائه شده مشارکت می کنند. بسیاری از این نظرات گویای دقت و توجه مخاطبان و داوری عمومی آن ها نسبت به وقایع روز است. گزیده‌ای از نظرات مخاطبان «الف» را ذیل سه مطلب پر بحث هفته به انتخاب تحریریه «الف» بخوانید.

نظرات برگزیده مخاطبان الف: حسن عباسی در کشور تنش بیهوده ایجاد می‌کند/ تا وقتی بایدن تضمین ندهد نباید به تعهدات برجامی برگردیم/ برخورد افراطی با بدحجابی موجب دین‌گریزی بیشتر می‌شود

یادداشتی با عنوان «و باز هم یک حمله ناشیانه!» با نظرات متعدد کاربران الف همراه شد که تعدادی از آنها را می خوانید:

*فکر کنم باید پروژه نفوذ را جدی تر به آن فکر کنیم. در زمانی که با گرانی های اخیر و وضعیت اقتصادی و فشار شدید روی اکثر مردم وضع جامعه شبیه دیگ جوشانی شده است اینگونه اظهارات از اشخاصی مانند ایشان بصورت بنزین روی این دیگ جوشان در نظر گرفته می شود. به نظر می رسد اینگونه اظهارات عمدی و به جهت تحریک بیشتر مردم و جامعه باشد و گرنه هیچ شخص عاقلی چنین صحبتهایی نمی کند. فوتبال در کشور بیش از 40 میلیون هوادار دارد. یعنی عملا به علایق نصف جمعیت کشور توهین کرده است.

*آدم ناشی یکبار ناشیانه حرف میزنه ...دو بار ناشیانه حرف میزنه ...نه....سه بار ناشیانه حرف میزنه ...اما بار چهارم به بعد دیگه کاملا اگاهانه و ماهرانه توهین میکنه و میدونه چی میگه اوکاملا آگاهانه داره توهین میکنه .

*اگر به این درک رسیده باشیم که فوتبال وفوتبالیست های امروز کاربرد گلادیاتورهای قدیم را دارند، آنوقت دیگر جناب عباسی مورد انتقاد قرار نخواهد گرفت.

*خیلی از وقت ها حرف نزدن بهتر از حرف زدن است. آقای عباسی اکنون نظام به ایجاد تنش بی پایه نیازی ندارد.

*به نظر من اينجا بحث درستي و نادرستي ادعاي ايشان اصلا مطرح نيست. نكته مهم اين است كه لحن ايشان همواره حق به جانب بوده و يك طرفه به قاضي ميروند. در نتيجه همين اعتماد به نفس بيش از حد و خودبرتر بيني است كه گاه اين اظهارنظرهاي تكان دهنده را ميبينيم.

*نه این که فوتبال ایران و فوتبالیستهای ما مشکلی از مشکلات کشور را حل کرده‌اند شما از این انتقاد ناراحت شده‌اید؟ حرف حرف حقیه. فوتبال حرفه‌ای ایران باید در حل مشکلات کشور پیشقدم می‌شد که نیست اصلا حضور ندارد. مثل خیلی از کارهای ما دیمیه. هزار یک اونی که خرجش می‌کنند کارایی ندارد. مدیریت لایق تا کنون فوتبال نشده، اگر می‌شد چی می‌شد.فوتبالیست صاحب فکر ارزش دارد نه اونی که فکر و ذکرش خارج است و بس. در فوتبال ایران نه عشق ملی هست نه عرق اسلامی و نه دلسوزی مردمی. با یک هیجان کاذب از این رو به اون رو می‌شند. چه فایده

*کارکرد این افراد کاملا مشخص است. صرفا حرفی جنجالی می زنند تا مردم سرگرم شوند و ...

*سخت گیریهای اخیر در مورد حجاب هم در راستای توهین و سیاست های شکست خورده اینجور افراد است.

*حرف مبهم و بدون استنادی است. خیلی از فوتبالیستها هستند خانواده هایشان با حجاب و چادری اند پس دلیل نمیشه فوتبال رو ربطش بدیم به چادر 

*حسن عباسی بیاد پشت همان تریبون و توضیح دهد که تا به حال چه کار مثبتی برای مردم و مملکت انجام داده.

*عین واقعیت است که امکان تبلیغات فراوان و امکان بهره گیری خیلی زیاد از زمین و لباس و افراد و حاشیه های این بازی (توپ - پا) باعث تمایل سازمانهای بزرگ اقتصادی دنیا به دیده شدن این بازی شد ، و همین نشان دادن زیاد خودش باعث گرایش بیشتر سلیقه مردم به آن شد ، این بود که یک بازی معمولی را بعنوان ورزش جا زدند و از کنارش میلیونها نفر پولهای سرشار کسب میکنند

*حسن عباسی اهل هیاهو و جنجال است. رزومه خدمت اجرایی نداردوقصد دارد خودش را نشان دهد .

*علاوه بر فشارهای فزاینده اقتصادی که مردم را در منگنه قرار داده، چند وقتی است که فشارهای روانی ناشی از درفشانی های افرادی چون عباسی و ...... هم مردم را به تنگ آورده است.

*شاید افاضات عباسی عباسی ها 10 سال پیش قابل توجه بود، اما تاریخ مصرف این حرفها مدتها است که سپری شده است. همانطور که شنیدن خبر اختلاس با ارقام نجومی مدتها است توجه مردم را جلب نمی کند.

*عباسی ها بدانند، گاهی اوقات آن قدر سریع فشار و حرارت بالا می رود که از ترموستات و شیر اطمینان هم کاری ساخته نیست. پس برای هیچ و پوچ جامعه را ملتهب نکنید.

*افرادی چون حسن عباسی و...... حتماً پشتشان گرم است که اینگونه بی مهابانه به افراد و گروههای اجتماعی توهین و هتاکی می کنند. عذم برخورد با این طیف از افراد در طی سالهای گذشته آنها را جری تر و تندتر کرده است.

*مدتها است که سلبریتی ها مورد حمله قرار گرفته اند. سوال این است: این هنرمندان و ورزشکاران که این طور به آنها می تازید، در چه دورانی به این همه آلودگی که مدعی آن هستید، دچار شده اند؟ مگر قوانین اسلامی در مملکت جاری نیست؟

***

مخاطبین الف درباره مطلبی با عنوان «غربگرایان پوپولیست پاسخ دهند!» نظرات متعددی ارسال کردند که تعدادی از آنها را می‌خوانید:

*ایران باید هم از نزدیکی با غرب و هم از نزدیکی با شرق در جهت توسعه منافع ملی سود ببرد. متاسفانه سالها است که تمام تخم مرغ ها را در کفه شرق گذاشته ایم و از این نظر خسارات هنگفتی متحمل شده ایم.

*(پاسخ به کامنت بالا)اینم از اون حرفاست! یعنی ۸ سال مذاکره با غرب و گره زدن همه چیز حتی آب خوردن به مذاکره با غرب و تحویل نگرفتن چینی‌ها به بهانه روابط با غرب از نظر شما یعنی گذاشتن همه تخم مرغها در کفه شرق!؟

*جایگاه ایران در میان فعل و انفعالات سیاسی - اقتصادی جهان کجا است؟ چرا باید ایران در رتبه های آخر قرار داشته باشد؟

*اگر به من نگید غربگرا به نظرم بایدن چیز عجیبی نگفته،اگر ایران به برجام برنگرده طبیعی است که تحریم ادامه پیدا کنه. خواسته های ایران مثل تضمین اگرچه حق هستند اما غیرممکنه چون یک رییس‌جمهور آمریکا نمی تونه از طرف رییس‌جمهور بعدی که ممکنه ضدش باشه تضمین بده.

*دولت آمریکا حتی حاضر نشده تا 2025 و پایان دولت فعلی تضمین بده، تضمین جای دولت بعدی پیشکش!

*ما دوتا اصطلاح متفاوت داریم، یکی غربگرا و یکی غرب‌زده که کاملا متفاوت هستن. غربگرا به کسی می‌گن که اعتقاد داره بدون کمک غرب امکان زندگی وجود نداره و همه چیز در غرب خلاصه میشه، نماد این تفکر همون کسی بود که می‌گفت از فرق سر تا ناخن پا باید غربی بشیم! این گروه برای اثبات حرفشون هرگونه پیشرفت حتی اگر پرتاب ماهواره به فضا باشه رو بسیار کم اهمیت جلوه می‌دن و کوچکترین اشکال رو ده برابر بزرگ می‌کنن و می‌گن حتی مشکل آب خوردن هم به غرب ارتباط داره!! اما غربزده می‌گه درسته که غرب همه چیز نیست و حق با ماست اما چون زور و اقتصاد و تکنولوژی دست غرب هست فعلا ما چاره‌ای جز تسلیم نداریم، هر کاری هم انجام بدیم زحمت بیخود کشیدیم!! این گروه بیشتر سعی دارن برای اثبات حرفشون برای کارهای غرب توجیه درست کنن، حتی اگر انفجار مرکز نطنز باشه باز هم تقصیر خودمونه!!! البته یه گروه سومی هم هستن که ایرانی هستن، اینا اعتقاد دارن که هرجا روی حقمون پافشاری کردیم به نتیجه رسیدیم، مثلا می‌گن به ما ربطی نداره شرایط آمریکا چطوریه خودشون باید برن یه راهی پیدا کنن!!

*تا كي مي خواهيد به كساني كه مثل شما نمي انديشند برچسب غربگرايي بزنيد . باور كنيد ديگه جواب نمي ده اين روشها ... كسي با مقاومت بر سر منافع و مصالح ملي مخالفتي نداره . 

*سید محرومان از همون اول با چندین برابر کردن هزینه زندگی قشر متوسط به پائین جامعه دغدغه شما را مبنی بر سرشکن کردن هزینه های مقاومت روی دوش ملت بی چاره و بی پناه به انجام رسانده است.

***

مطلبی با عنوان «واکنش به موقع به یک بدعت قضایی» از مطالب پربحث این هفته الف بود. تعدادی از نظرات مخاطبین درباره این مطلب را می‌خوانید:

*ببینید چه اتفاقی کجا داره میفته که مردم رو دوباره درگیر حجاب کردن

*از کی کارمندان بانکها و ادارات متخصص تشخیص بد حجابی شده اند؟

*در مورد حجاب رفراندوم بگذارین ...

*(پاسخ به کامنت بالا)کسی برای دستور خدا همه پرسی نمی گذارد آن هم در حکومتی که اسلامی هست

*آنانی که دست به اختلاس و جرمهای دیگر در حق مردم می کنند، همگی دارای پوشش و ظاهر موجه بوده و هستند. مهم حجاب باطن است.

*می‌گویند در آخرالزمان قوانین الهی به قدری سخت اجرا می شود که حتی آن را دور می اندازند کار شما بدعت هست و نه آن کار درستی که باید اجرا شود تا حیا زدایی در جامعه از بین برود

*صدها فعل خلاف از جمله اختلاس، رانت، قاچاق،خفتگیري، احتکار....... در جامعه وجود دارد، اما مسئولان فقط چسبیده اند به حجاب. چه قدر هم در این امر تا کنون موفق بوده اند!!!!!!!

*شماها چگونه برای واکسن این را عملیاتی کردید ولی برای دستور خدا... 

*هیچ عقیده ای را نمی توان به زور تحمیل کرد.

*این آقا ی معاون دادستان برای دشمنان خوراک تبلیغی درست کرده باید مواخذه و برکنار شود

*قوانینی که با عقل و منطق سازگار باشد و مورد پذیرش تمام دنیا باشد در ایران نیز پذیرفته میشود. مانند کمربند ایمنی، چراق قرمز و...

*اگر تا کنون توانسته اند چیزی را به زور به جامعه بقبولانند و اجرایی کنند، حجاب زوری را هم می توانند.

*به جای پلیس امنیت اخلاقی و گشت ارشاد پلیس امنیت موتور سواری و خفتگیری راه بیندازید بسیار موثر تر است. بیت المال را در جای درست هزینه کنید که فایده ای داشته باشد

*برخورد افراطی با بدحجابی و بی حجابی تنها موجب دین گریزی بیشتر می‌شود.

*حجاب اجباری هیچوقت در جامعه ایران آنجور که مسئولان در نظر دارند برقرار نخواهد شد.

*(پاسخ به کامنت بالا)اتفاقا با جریمه و منع خدمات خیلی خوب هم اجرا می شود تازه آقایان رسیدن به حرف من که چندین سال قبل در رسانه ها می گفتم و آخرش هم عملیاتی می کنند

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۵۸۴۹۰۱۱۶:۳۹:۵۷ ۱۴۰۱/۴/۲۴
این مسئولین فکر میکنند مسئله حجاب با گشت ارشاد حل میشود
ناشناس۲۵۸۵۵۰۹۰۹:۰۱:۳۰ ۱۴۰۱/۴/۲۵
اول از همه باید فکری برای غیرت و شرف از دست رفته مردان که عامل اصلی بی حجابی و بد حجابی است باید کرد
ناشناس۲۵۸۵۶۲۳۱۰:۵۹:۵۵ ۱۴۰۱/۴/۲۵
منفی ها اگر به غیرت نداشته آنها بر خورده است بروند توبه کنند
ناشناس۲۵۸۵۵۱۳۰۹:۰۳:۴۰ ۱۴۰۱/۴/۲۵
مگر پوشش افراد مسئله است که نیاز به حل داشته باشد ؟!
ناشناس۲۵۸۵۵۷۰۰۹:۴۸:۳۰ ۱۴۰۱/۴/۲۵
نه برای شما نیست چون دنبال سیاسی زدگی و تبلیغاتی هستید که می گویند بی حجابی خوب هست!
ناشناس۲۵۸۵۵۷۳۰۹:۵۰:۴۵ ۱۴۰۱/۴/۲۵
اگر دستشان باز بگذارند بر اعمال جریمه بله وگرنه با زبان خیر
ناشناس۲۵۸۴۹۲۵۱۶:۵۴:۰۷ ۱۴۰۱/۴/۲۴
در 2-3 ماه اخیر قیمت تریاک 5 برابر شده است. معتادان به مخدرهای صنعتی روی آورده اند.
ناشناس۲۵۸۵۵۱۶۰۹:۰۶:۵۹ ۱۴۰۱/۴/۲۵
سرقت ها و دله دزدی ها هم به تبع آن زیادتر میشه عجب مواد مخدر هم تورم شاملش شده
ناشناس۲۵۸۵۶۴۰۱۱:۲۳:۰۶ ۱۴۰۱/۴/۲۵
دلیلش این است که طالبان در افغانستان از کشت خشخاش ممانعت کرده است.
ناشناس۲۵۸۵۶۷۲۱۱:۵۹:۵۷ ۱۴۰۱/۴/۲۵
ارز ترجیحی حذف شده!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۲۵۸۴۹۸۹۱۷:۴۵:۲۴ ۱۴۰۱/۴/۲۴
جناب دکتر عباسی از مدعی العموم بخواهید چرا به مفاسد نمایندگان رد صلاحیت شده مجلس دوره قبل ورود نکردند و بسیاری از این نمایندگان دوباره پست و سمت در جاهای مختلف گرفتند
ناشناس۲۵۸۴۹۹۱۱۷:۴۶:۲۵ ۱۴۰۱/۴/۲۴
عباسی عباسی افشا افشا کن دوست داریم دوست داریم
ناشناس۲۵۸۵۰۲۹۱۸:۲۸:۳۶ ۱۴۰۱/۴/۲۴
به نظرم آقای حسن عباسی به عنوان یک شهروند باید بتواند حرفش را بزند و در مقابل بقیه هم به عناون شهروند می توانند جوابش رو بدهند و مردم بین دو دیگاه قضاوت کنند. ولی متاسفانه فقط به برخی افراد تریبون داده می شود تا حرفشان را بزنند
ناشناس۲۵۸۵۰۳۸۱۸:۳۷:۵۱ ۱۴۰۱/۴/۲۴
کشوری که قانون خودش را اجرا نکند گستاخان هر روز بدتر از دیروز جولان می دهند تازه طلبکار هم می شوند
ناشناس۲۵۸۵۰۳۹۱۸:۳۸:۰۳ ۱۴۰۱/۴/۲۴
در مورد آقای عباسی اگر از داده های روانشناسی بررسی شود وقتی انسان در موضوی خیلی غرق شود دچار توهم مسیر میشود نمونش خوارج نمونش خمرهای سرخ .... ارتباطی با دین و مذهب ندارد ذهن مسیر اشتباه میرود
ناشناس۲۵۸۵۰۴۳۱۸:۴۰:۰۱ ۱۴۰۱/۴/۲۴
مگر در مورد بی حجابی به اندازه اختلاس و دزدان پرداختند و عملیاتی شده؟ امان از تبلیغات مسموم
ناشناس۲۵۸۵۰۴۷۱۸:۴۱:۵۹ ۱۴۰۱/۴/۲۴
کاری که غیر قانونی باشد دشمنان بیشتر هم فشار می آورند چون فکر می کنند شما همان کار را انجام دادید
بیگی29۲۵۸۵۰۵۳۱۸:۴۷:۰۲ ۱۴۰۱/۴/۲۴
در انعکاس نظرات در این بخش،زیر هر کامنت تعداد موافان و مخافان نظر هم درج شود تا دارای محتوی قابل قبولی باشد.
خانلو۲۵۸۵۰۵۶۱۸:۴۹:۱۰ ۱۴۰۱/۴/۲۴
مشکل ما از موقعی شروع میشود که امثال عباسی ها و شریعتمداری ها آگاهانه و یا نا آگاهانه حرفی را میزنند که برای کشور هزینه فراوانی را به دنبال خواهد داشت و متاسفانه هیچ مرجع و نهادی در این خصوص مسولیت قبول نمیکند
ناشناس۲۵۸۵۷۸۵۱۳:۳۳:۵۲ ۱۴۰۱/۴/۲۵
البته امثال زیباکلام و دیگران هم همینطور که نتیجه آن ناهنجاری روحی و روانی جامعه است.
ناشناس۲۵۸۵۸۱۶۱۳:۵۸:۳۵ ۱۴۰۱/۴/۲۵
هزینه که شما و دوستانتان دو قطبی سازان چه در مسائل داخلی و چه خارجی به وجود آوردید با رخنه ای که کرده اید را اول ببین
م ن ب۲۵۸۵۰۶۲۱۸:۵۶:۵۲ ۱۴۰۱/۴/۲۴
سلام من آماده هستم با هر خبرنگتری به نفع سخنان آقای دکتر عباسی مصاحبه کنم.
ناشناس۲۵۸۵۰۹۶۱۹:۴۲:۲۴ ۱۴۰۱/۴/۲۴
تضمین بایدن یعنی اینکه او کاری برخلاف قوانین کشورش انجام دهد!آیا خود‌ما در یک مذاکره حاضر به نادیده گرفتن قوانین خود هستیم ؟!
ناشناس۲۵۸۵۸۱۵۱۳:۵۷:۲۶ ۱۴۰۱/۴/۲۵
بله که کرده اید بتن ریزی در صنعت کشور تا یک داد و ستد با کشوری دیگر داشته باشید و نه این که آمریکا بخواهد بتن بریزد که تضمین بگیرد
ناشناس۲۵۸۵۱۰۳۱۹:۴۸:۰۴ ۱۴۰۱/۴/۲۴
آیا ما به آمریکا تضمین می دهیم که ایران هرگز و هرگز ودر آینده های دور به سراغ ساخت سلاح اتمی نمی رود ؟! با کدام تضمین آمریکا به ما اعتماد کند ؟! اگر نه پس چرا از آمریکا چنین تضمینی را می خواهیم ؟
ناشناس۲۵۸۵۷۹۲۱۳:۳۸:۱۱ ۱۴۰۱/۴/۲۵
فارغ از احکام شرعی از نظر سیاسی و سلاح پیشگیرانه ایران می بایست 20 سال قبل بمب اتم می ساخت و خود را مشغول انرژی اتمی نمی کرد. نمونه آن اسرائیل که بمب اتم دارد و انرژی اتمی هم دارد و عملا نه ایران و نه دیگران در یک جنگ تمام عیار با او وارد نخواهند شد.
ناشناس۲۵۸۵۸۱۴۱۳:۵۵:۴۲ ۱۴۰۱/۴/۲۵
ما نیازی به تضمین دادن آمریکای جنایتکار شما که بمب اتم هم دارد نداریم، درکش هم سخت نیست منتهی شما...!
ناشناس۲۵۸۵۲۰۳۲۲:۲۹:۳۱ ۱۴۰۱/۴/۲۴
برخی مخاطبان خوابند حسن عباسی خیلی از حرفاش راسته
ناشناس۲۵۸۵۲۱۸۲۲:۵۵:۳۲ ۱۴۰۱/۴/۲۴
《 سید محرومان از همان اول ................... روی دوش ملت بیچاره و بی پناه به انجام رسانده است 》 برترین نظر در این نوشته است !!!
ناشناس۲۵۸۵۲۸۷۰۰:۲۷:۱۵ ۱۴۰۱/۴/۲۵
مطهری، و مسیح مهاجری،زیباکلام،عباسی،عبدی و...در کشور فقط فقط تنش ایجاد میکنن.
ناشناس۲۵۸۵۳۹۵۰۲:۳۶:۵۰ ۱۴۰۱/۴/۲۵
از جناب دکتر عباسی استاد محترم و زبان حق طلبان درخواست میشود سخنرانی پر شوری راجع به فاصله طبقاتی ایجاد شده و عوامل این موضوع بفرمایند
ناشناس۲۵۸۵۴۲۸۰۴:۲۶:۲۵ ۱۴۰۱/۴/۲۵
حسن عباسی فدایی داره اینو بفهمید! صدها فدایی پس سعی نکنید تخریبش کنید چون محبوب قلب هزاران نفره
ناشناس۲۵۸۵۵۶۱۰۹:۴۲:۴۸ ۱۴۰۱/۴/۲۵
میلیونها نفر
po۲۵۸۵۵۷۷۰۹:۵۶:۰۱ ۱۴۰۱/۴/۲۵
ممکن است هزاران طرفدار داشته باشه ولی میلیونها مخالف هم داره !!!!
ناشناس۲۵۸۵۷۹۷۱۳:۴۰:۴۲ ۱۴۰۱/۴/۲۵
این نسانه اوج دمکراسی در یک کشور هست. مخالف و موافق هر دو فریاد می زنند.
ناشناس۲۵۸۵۴۵۹۰۷:۲۸:۱۱ ۱۴۰۱/۴/۲۵
دیدگاه مهم است و ولی شما هم همه ارزشهای اسلامی را فقط می کوبید و نه افراط ونه تفریط خوبه جامعه یعنی چهذ
ناشناس۲۵۸۵۶۰۳۱۰:۲۹:۲۷ ۱۴۰۱/۴/۲۵
الان مطالبه صلح ودوستی با تمام جهان از جمله آمریکاست می توانید نظر سنحی کنید چرا انجام نمیشود
ناشناس۲۵۸۵۶۴۴۱۱:۲۵:۱۷ ۱۴۰۱/۴/۲۵
امریکا باید حُسن نیت نشان بدهد و تحریمهای ظالمانه ی ضد ایرانی را بردارد در غیر اینصورت تعامل ممکن نیست.
ناشناس۲۵۸۵۶۳۲۱۱:۰۸:۳۲ ۱۴۰۱/۴/۲۵
چرا قالیباف ابطال مصوبه دولت برای بازنشستگان حداقل بگیر را اعلام نمیکند؟ ایشان نماینده مردم است یا نماینده دولت؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

پربحث‌های هفته

  1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  2. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  11. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  14. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  15. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  16. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  17. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  18. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  19. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  20. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  21. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

  22. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  23. یک سیلی برای تنبیه

  24. رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم        

  25. نگاهی به جایگاه و موقعیت ارتش شاهنشاهی

آخرین عناوین