شبکه «کان»: هکرهای ایرانی وب‌سایت‌ شرکت‌های گردشگری اسرائیلی را هک کردند

گروه جهان الف،   4010410045

یک شبکه صهیونیستی مدعی شد که گروهی از هکری‌های ایرانی به وب‌سایت چند شرکت گردشگری صهیونیستی نفوذ کرده‌اند و اطلاعات افراد در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

شبکه «کان»: هکرهای ایرانی وب‌سایت‌ شرکت‌های گردشگری اسرائیلی را هک کردند

به گزارش فارس، شبکه صهیونیستی «کان»، امروز (جمعه)، از حمله سایبری به شرکت‌های گردشگری صهیونیستی خبر داد.

کان خبر داد که در این حمله سایبری به وب‌سایت چند شرکت گردشگری صهیونیستی نفوذ و اطلاعات آن‌ها هک شده است.

این شبکه صهیونیستی در ادامه گزارش خود مدعی شد که این اقدام را گروهی از هکرهای ایرانی انجام داده‌اند.

این گزارش در حالی منتشر شده است که کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه این حمله در چند روز گذشته انجام شده، خبر داده بود که اطلاعات بیش از ۳۰۰ هزار صهیونیست در این حمله هک شده است.

گروه هکری موسوم به «SharpBoys» اخیرا مسئولیت این حمله را  برعهده گرفته بود و اعلام کرده بود که دیتابیس‌های شرکت‌های مذکور در دسترس این گروه قرار گرفته است.

منابع عراقی نیز، شامگاه سه‌شنبه، گزارش داده بودند که سرورهای وب‌سایت شرکت اطلاعات دیجیتال «سلبرایت» از خاک عراق هدف حمله سایبری قرار گرفته است.

این حملات در حالی انجام شده است که «گابی پورتنوی» رئیس سازمان سایبری رژیم صهیونیستی اخیرا اعلام کرد این رژیم به منظور تقویت خود در برابر حملات سایبری علیه اقتصاد و جبهه داخلی به دنبال ایجاد «گنبد سایبری» است.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش به ایران پرداخته بود و در این باره گفته بود: «ایران امروز در کنار حماس و حزب‌الله به یکی از بازیگران اصلی عرصه سایبری مبدل شده است.»

گروه هکری موسوم به «عصای موسی» نیز پیش از این اظهارات با انتشار یک ویدئو از دست‌یابی به شماره تلفن‌همراه سخنگوی سابق ارتش رژیم صهیونیستی، فرمانده سابق جبهه شمالی در اراضی اشغالی و رئیس سابق یگان «MIA» دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) خبر داد.

این گروه تحت عنوان «ما به شما هشدار دادیم» به دو زبان عبری و انگلیسی اعلام کرد: «این تازه شروع است. شما این ماجرا را شروع کردید؛ اما ما به آن پایان خواهیم داد. آسیب‌های جبران‌ناپذیری در زمینه سایبری و زیرساخت‌ها متحمل خواهید شد. از این به بعد باید تاوان هر خون ریخته شده‌ را بدهید. منتظر حملات ترکیبی عظیم باشید. هدف ما روشن، مشخص و دقیق است.»

این گروه هکری ناشناس همچنین مسئولیت حمله سایبری به سامانه‌ها و آژیرهای خطر در اراضی اشغالی را برعهده گرفت؛ حمله‌ای که سازمان سایبری رژیم صهیونیستی مدعی شده بود ایران در ورای آن قرار دارد.

عصای موسی در حالی مسئولیت این حمله را برعهده گرفت که بیست و پنجم خردادماه نیز از هک شبکه برق رژیم صهیونیستی خبر داده بود.

این گروه هکری اعلام کرده بود: «این تازه شروع است. از این پس صدمات جبران‌ناپذیری به شما وارد می شود. ما شما را مجازات خواهیم کرد. هدف روشن، معین و دقیق است. این تنها بخش کوچکی از دسترسی ما به شبکه برق شماست. به زودی در تاریکی فرو خواهید رفت.»

این گروه پیشتر نیز با حمله سایبری به سرورهای اطلاعاتی شرکت‌های صهیونیستی، اسنادی از جمله شناسنامه، اوراق دفاتر وکلا، چک‌ها، گزارش های مالی و... به دست آمده را هک و منتشر کرده بود.

عصای موسی پیش از این همچنین دوربین‌های مداربسته در خیابان‌های فلسطین اشغالی و دوربین‌های شرکت «رافائل» فعال در زمینه تولید تسلیحات نظامی برای ارتش رژیم صهیونیستی را نیز هک کرده بود. این گروه پس از این حمله سایبری، در پیامی به دو زبان عبری‌ و انگلیسی تحت عنوان «ما با چشمان شما می‌بینیم»، اعلام کرده بود: «ما سال‌ها، در هر لحظه و در هر قدم شما را زیر نظر داشتیم. این تنها بخشی از نظارت ما بر فعالیت های شما از طریق دسترسی به دوربین‌های مدار بسته داخلی است. گفته بودیم در حالی که تصورش را هم نمی‌کنید، شما را هدف قرار خواهیم داد.»

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین