بررسی چالش‌های صنعت تجهیزات پزشکی کشور در شماره جدید ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری"

گروه اقتصادی الف،   4010408049

در شصت و ششمین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" مهمترین چالش‌های صنعت تجهیزات پزشکی کشور و را‌هکارهای برون‌رفت از آن توسط مدیران و صاحب‌نظران این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنیای سرمایه‌گذاری آنلاین، در بخش پرونده ویژه شماره جدید ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" مصاحبه‌هایی با علی عماری الهیاری، مدیرعامل شرکت پویندگان پزشکی پردیس با عنوان "اعتماد بازارهای خارجی به تجهیزات پزشکی ایرانی"، علی رابط، مدیرعامل شرکت شیما پرتو با موضوع "ساختار اقتصاد کشور مشوق صنعت و تولید نیست"، محمودرضا مرآتی، معاون مدیرعامل شرکت پویندگان راه سعادت با عنوان "خودکفایی 90 درصدی کشور در تولید تجهیزات پزشکی"، مهدی حاجی بابایی، مدیرعامل صنایع خودروسازی پارسیان موتور با موضوع "داخلی سازی و تولید آمبولانس‌های استاندارد اروپایی در کشور" و علی اشتیاق، مدیرعامل شرکت طراح تجهیز پویش پویا با عنوان "تلاش بی‌وقفه برای تحقق شعار تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین" به چاپ رسیده است.

در بخش اقتصاد بازار شصت و ششمین شماره از این نشریه نیز گفت‌وگوهایی با رضا آرام، مدیرعامل شرکت کارگزاری رسمی بیمه اریکه تجارت آتی‌نگر با موضوع "قوانین دولتی، مانع توسعه صنعت بیمه کشور"، عباس مهرابی، مدیرعامل شرکت تامین انرژی کاریزما با عنوان "مهمترین حلقه مفقوده صنایع، تامین سرمایه است"، خانم یگانه اقبال‌نیا، مدیرعامل شرکت سبدگردان توسعه فیروزه با موضوع "تاثیر منفی تورم بر سودآوری شرکت‌های بورسی" و عباسعلی حقانی نسب، رییس هیات مدیره شرکت سبدگردان هدف با عنوان "بازار سرمایه، دلار محور است" انجام شده است.

در بخش دنیای انرژی این شماره نیز مصاحبه‌هایی با علی قربانی، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان صبانیرو سدید با موضوع "استخراج رمزارزها با استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر" و علی بخشی، رییس هیات مدیره شرکت صانیر با عنوان "صادرات با ارزش افزوده بالا، موتور پیشران اقتصاد کشور" منتشر شده است. همچنین گزارشی از عملکرد صنایع پتروشیمی کشور با موضوع "سرمایه‌گذاری 5/35 میلیارد دلاری در صنعت پتروشیمی ایران" و مطلبی با عنوان "هوشمندسازی، راهکاری برای مدیریت مصرف انرژی" از دیگر مطالب منتشرشده در این بخش می‌باشد.

در بخش دنیای خودرو شصت و ششمین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" نیز گفت‌وگوهایی با حمید اسماعیلی، مدیرعامل شرکت ایرکا پارت صنعت با موضوع "تفکیک مالکیت از مدیریت، رمز موفقیت یک شرکت تولیدی" و حسن زارع نژاد، رییس انجمن قطعه‌سازان خودرو استان قزوین با عنوان"سود واقعی تولید خودرو به جیب دلالان می‌رود" به چاپ رسیده است.

در بخش دنیای صنعت شماره جدید این ماهنامه نیز مصاحبه‌هایی با مسعود نصر آزادانی، مدیرعامل شرکت توسعه راه و ریل فَراب با موضوع "نیاز مبرم صنعت حمل‌ونقل ریلی به بازسازی و بهسازی"، مصطفی بهرامی، مدیرعامل شرکت گسترش صنایع ریلی ایران با عنوان "گسترش روابط با شرکت‌های خارجی در گروی رفع تحریم‌ها"، داود کشاورزیان، رییس اسبق سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور با موضوع "توسعه صنعت حمل‌ونقل در گروی تصمیم‌گیری بر اساس منافع ملی" و رحمت‌الله پوربابایی، مدیرعامل شرکت کویر واگن با عنوان "زیان سنگین صنایع از بخشنامه‌های دولتی" منتشر شده است. همچنین یادداشتی از مصطفی بریانی اقدم، رییس هیات مدیره شرکت حمل‌ونقل ریلی بین‌المللی بهینه ترابر آژور با موضوع "سیاست ترانزیت محور، شناخت امکانات و توانمندی‌های مبدا و مقصد" و گزارشی از عملکرد شرکت مهندسی و توسعه نفت و گاز محمدیان با عنوان "عملکردی حیرت‌انگیز و توسعه محور در کمتر از 60 سال" از دیگر مطالب منتشرشده در این بخش می‌باشد.

در بخش اقتصاد کلان شصت و ششمین شماره از این نشریه نیز گفت‌وگوهایی با محسن وثوقی، دبیرکل مجمع معتمدین محلات تهران با موضوع "دولت با حل مشکلات، پاسخ وفاداری مردم به نظام را بدهد" و رسول فرخی میکال، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با عنوان "رشد نجومی اجاره‌بها با افزایش 10 درصدی حقوق تناسبی ندارد" انجام شده است. همچنین یادداشتی با موضوع "بررسی موانع توسعه صادرات به کشورهای آسیای میانه" توسط محمد توانا، کارشناس ارشد دیپلماسی اقتصادی به رشته تحریر درآمده است.

"آشنایی با پیشرفته‌ترین کشورهای جهان در زمینه پزشکی" و "معرفی بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری اطلاعات دنیا" از مطالب خواندنی این شماره از ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" است که شما مخاطبان را به مطالعه آن دعوت می‌کنیم.

شصت و ششمین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در 104صفحه با قیمت 100 هزار تومان از طریق اشتراک و نیز پایگاه خبری این نشریه به نشانی www.dsarmaye.ir از هم‌اکنون در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های هفته

  1. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  2. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  3. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  4. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  5. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  6. پزشک مشهدی ۱۷ میلیارد تومان جریمه شد

  7. فروش گوشت کیلویی۷۰۰ هزار تومان سودجویی است

  8. حسین شریعتمداری: این دو پیشنهاد را جدی بگیرید

  9. دستمزد ۱۴۰۳ تعیین نشد/ بررسی ها به فردا موکول شد

  10. حجم واردات گوشت بی‌سابقه است/ کمبود مراکز عرضه گوشت گرم وارداتی علت صف‌های طولانی

  11. کدام کشور بالاترین رشد اقتصادی ۲۰۲۳ را ثبت کرد؟

  12. تخصیص ارز مسافرتی قابل توجیه نیست

  13. اتمام نشست شورای عالی کار بدون نتیجه/رقم سبد معیشت همچنان محل اختلاف

  14. وزیر کار: کسی حق پرداخت دستمزد به کارگر را کمتر از مصوبه شورای عالی کار ندارد

  15. ایرانی‌ها کارت اعتباری بین‌المللی می‌گیرند

  16. وزیر نفت: بازارهای جدیدی برای نفت ایران پیدا کردیم/ ۵ طرح پتروشیمی آماده بهره‌برداری است

آخرین عناوین