واکنش وزیر ارتباطات به شایعه فیلترینگ واتس‌اپ و اینستاگرام/ پادرمیانی قالیباف در ماجرای استیضاح وزیر صمت/ توصیه رهبری به قوه قضائیه درباره عملکرد ضابطان قضایی

گروه سیاسی الف،   4010407082 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

واکنش وزیر ارتباطات به شایعه فیلترینگ واتس‌اپ و اینستاگرام/ پادرمیانی قالیباف در ماجرای استیضاح وزیر صمت/ توصیه رهبری به قوه قضائیه درباره عملکرد ضابطان قضایی

آمار کرونا در ایران/ بدون فوتی اما با رشد تعداد مبتلایان

بنابر اعلام وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۷ تیرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۴۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۵۴ نفر از آنها بستری شدند. این آمار روز گذشته ۳۵۲ نفر و دو روز پیش ۲۹۷ نفر بود.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۳۷ هزار و ۱۵۶ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، هیچ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست نداد و مجموع جان باختگان این بیماری، در عدد ۱۴۱ هزار و ۳۸۶ نفر ماند.

آمار واکسیناسیون در ایران

بنابر اعلام وزارت بهداشت، تاکنون ۶۴ میلیون و ۶۳۷ هزار و ۲۹۴ نفر دکز اول، ۵۷ میلیون و ۹۸۶ هزار و ۹۵۹ نفر دوز دوم و ۲۷ میلیون و ۷۲۸ هزار و ۱۵۸ نفر، دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۰ میلیون و ۳۵۲ هزار و ۴۱۱ دوز رسید.

در شبانه روز گذشته ۱۵ هزار و ۹۲۹ دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

***

واکنش وزیر ارتباطات به شایعه فیلترینگ واتس‌اپ و اینستاگرام

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری در گفت وگو با خانه ملت، در واکنش به انتشار اخباری در فضای مجازی در خصوص فیلتر زودهنگام اینستاگرام و واتساپ گفت: این موضوع تنها یک شایعه است، فیلترینگ در اختیار وزارت ارتباطات نیست اما هیچ تصمیمی در هیچ بخشی از کشور در این مورد اتخاذ نشده است.

وی تاکید کرد: اطلاع ندارم، چرا این مباحث و شایعات در کشور مطرح می شود زیرا تنها نگرانی مردم را در پی دارد. 

همچنین عیسی زارع پور شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی درباره کیفیت اینترنت در دولت سیزدهم با تاکید به اینکه در یک سال گذشته کیفیت اینترنت کاهش پیدا نکرده است، افزود: دولت سیزدهم فناوری اطلاعات را یک فرصت می‌بیند. شاه‌راه‌های جدید فیبرنوری هستند. زیرساخت توسعه در همه بخش‌ها، ایجاد یک شبکه ارتباطی پرسرعت و با کیفیت است، کسی که برنامه دارد تا فیبرنوری را در خانه مردم ببرد هیچ وقت به دنبال این نیست که سرعت اینترنت را کم کند. ما بیکار ننشسته‌ایم و روز به روز تلاش می‌کنیم.

زارع‌پور درباره طرح موسوم به طرح صیانت افزود: از زمانی که به عنوان وزیر ارتباطات انتخاب شدم به این طرح ورود پیدا کردم و برای اصلاح آنچه به عنوان طرح صیانت شناخته شد در آخر خط، عنوان و محتوایش تغییر کرد و تبدل به نظام تنظیم‌گری فضای مجازی شد. اکنون مسیر تصویب این طرح دچار وقفه شده و من می‌خواهم این اطمینان را به مردم بدهم که هیچ کسی در بین تصمیم‌گیران، تصمیم‌سازان و مدیران جمهوری اسلامی ایران به دنبال قطعی اینترنت نیست اما فضای مجازی نیاز به قانون دارد. زیست خیلی از حوزه‌ها به فضای مجازی آمده است ما نمی‌توانیم در جایی که نیاز مردم را برطرف می‌کند، خرید و فروش مردم روی آن انجام می‌شود یا آموزش از طریق آن انجام می‌گیرد، دارای یک فضای بی‌قاعده باشیم. همه جای دنیا برای فضای مجازی قاعده وصل شده است.

***

میانجیگیری قالیباف در ماجرای استیضاح وزیر صمت

به گزارش مهر، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، گفت: ۷ روز از تقاضای جمعی از نمایندگان برای استیضاح وزیر صمت می‌گذرد و امروز باید در این باره تصمیم گیری شود. اولاً بنده لازم می دانم به صراحت بگویم که هر سه قوه وظیفه خود می‌دانند که به مردم خدمت کنند و مشکلات کشور را با هماهنگی، همدلی و هم افزایی حل و فصل کنند.

قالیباف با اشاره به اینکه وزارت صمت جزو سنگین‌ترین مجموعه‌های وزارت خانه‌های دولتی است، تأکید کرد: امروز تجارت، صنایع بزرگ و صنایع کوچک متمرکز در وزارت صمت شده و همه قبول داریم این وزارتخانه مشکلات ساختاری دارد که بارها به رئیس جمهور این موضوع را اعلام کردم.

وی تصریح کرد: تشخیص مجلس شورای اسلامی آن بود که شرایط به جایی رسیده است که باید استیضاح وزیر صمت انجام شود و امروز ۱۷ نفر از نمایندگان در لیست متقاضیان استیضاح وزیر صمت هستند و زمانی که ۱۰ نفر از نمایندگان متقاضی استیضاح وزیری باشند، قابل اعلام وصول در صحن علنی مجلس است.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از آنجایی که مجلس به دنبال اصلاح امور است و در این زمینه با رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور و وزیر صمت بحث و تبادل نظر شد و بحث ما این است که باید اصلاحات ساختاری در وزارت صمت ایجاد شود و دولت هم این دغدغه را دارد.

قالیباف افزود: رئیس جمهور در آخرین صحبتی که با هم کردیم، به این جمع بندی رسیده است که حتماً وزارت خانه صمت نیازمند آن است که در آن تجدیدنظر شود و به دو وزارتخانه تبدیل شود و دو وزیر به مجلس معرفی شود تا این اصلاح ساختاری به صورت اصولی اتفاق بیفتد و قرار است به سرعت لایحه‌ای در این زمینه به مجلس ارائه شود.

وی تأکید کرد: مجدداً می گویم که قصد مجلس، اصلاح امور است و دولت هم به این نتیجه رسیده که باید در وزارت صمت اصلاحات ساختاری کند. بنده به صورت خصوصی با لطف الله سیاهکلی یکی از متقاضیان استیضاح وزیر صمت صحبت کردم و وی اولین فرد متقاضی استیضاح وزیر صمت بود و جز اصلاح امور هدف دیگری نداشت. از سیاهکلی و ۱۶ نماینده متقاضی استیضاح وزیر صمت خواهش می‌کنم چون دولت تصمیم گرفته اصلاحات ساختاری در وزارت صمت ایجاد کند، یک فرصت دو ماهه به دولت دهیم و مطمئناً این کار انجام خواهد شد.

اگر وزارت بازرگانی تشکیل شود فاطمی امین دوباره باید رای اعتماد بگیرد

سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص لزوم اخذ رأی اعتماد مجدد برای فاطمی امین به عنوان وزیر صنعت در صورت تفکیک این وزارتخانه، گفت: دولت تصمیم گرفته است که از مجلس یک مهلت دو ماهه اخدذ کرده و در این مدت وزارت صنعت، معدن و تجارت را به دو وزارتخانه تفکیک کند و در اینصورت دو وزیر جداگانه برای برای آن‌ها معرفی می‌کند.

وی ادامه داد: اگر بعد از تفکیک وزارتخانه‌ صمت تصمیم دولت بر معرفی آقای فاطمی امین به عنوان وزیر یکی از وزرای دو وزارتخانه تازه تأسیس باشد، باید مجدد از نمایندگان مجلس رأی اعتماد دریافت کند.

***

توصیه رهبری به قوه قضائیه درباره عملکرد ضابطان قضایی

آیت الله خامنه‌ای در دیدار رئیس قوه قضائیه و مسئولان این قوه، قوه قضائیه را رُکنی مهم و تأثیرگذار در مسائل کشور خواندند و توصیه‌هایی هشت‌گانه همچون اجرای جدی سند تحول در همه سطوح، مبارزه جدی با فساد، جلوگیری از تضییع حقوق عامّه، مراقبت از امنیت روانی مردم، تنظیم رابطه دستگاه قضایی با ضابطان و به سرانجام رساندن پرونده‌های باز شده در افکار عمومی، خطاب به مسئولان این قوه بیان کردند.

رهبر انقلاب، «تنظیم ارتباطات قوه قضائیه و ضابطان قضایی» را مورد تأکید قرار دادند و گفتند: بر رفتار ضابطین باید مراقبت و نظارت شود که در حق متهم زیاده‌روی یا تندروی نشود. دستگاه قضایی نیز نباید تحت تأثیر ضابط باشد بلکه باید به صورت مستقل به مسائل رسیدگی کند. البته نظرات کارشناسی ضابطان نیز نادیده گرفته نشود.

ایشان در این زمینه افزودند: یکی از گلایه‌های ضابطان از دستگاه قضایی رها کردن برخی پرونده‌ها به‌علت کمبودهای قانونی است در حالیکه باید با تکمیل قوانین این خلأ را برطرف کرد.

رهبر انقلاب در توصیه پایانی با اشاره به باز شدن پرونده‌های مهم و گوناگون در افکار عمومی همچون مسائل کارخانجات یا تصرفات غیرقانونی، تأکید کردند: سر زخم پرونده‌هایی که در افکار عمومی باز می‌شود نباید باز بماند. هر پرونده را تا آخر ادامه دهید و نهایی کنید.

***

توضیحات اسلامی درباره نصب سانتریفیوژهای جدید در فردو

محمد اسلامی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر نصب زنجیره‌های جدید سانتریفیوژها در فردو گفت: این موضوع در زمینه برنامه اقدام راهبردی و تکمیل زنجیره‌ها مطابق اهداف قانون دنبال شده و در راستای این قانون، اقداماتی را با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، دنبال خواهیم کرد.

***

چرا با آمریکا مذاکره مستقیم نداریم؟

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مورد امکان مذاکره مستقیم بین ایران و آمریکا گفت: مذاکره بین ایران و آمریکا مستقیم نیست و مذاکره بین ایران و آمریکا از طریق واسطه که شخص آقای مورا است انجام می شود .

ابوالفضل عمویی با بیان این مطلب به عصر ایران گفت: مقامات آمریکایی در دوحه حضور دارند طبق اطلاعات ما آقای مالی از طرف آمریکا حضور دارند از طرف ایران هم آقای باقری اعزام شدند و واسطه ارسال پیام مذاکره آقای مورا است .

وی در پاسخ به این سوال که در دوره قبلی مذاکرات در دولت روحانی پس از توافق گپ و گفت دوستانه بین مسئولان ایرانی و آمریکایی حاضر در مذاکرات شکل گرفت و ایا در این دوره و بعد از توافق امکان این گپ و گفت هست گفت: چارچوب مذاکرات فعلی روشن است دلیل اینکه با آمریکایی ها مذاکره مستقیم نداریم این است که آنها خلاف حقوق بین الملل و شورای امنیت سازمان ملل از توافق خارج شدند، این توافق را زیر پا گذاشتند و هنوز هم اقداماتی را برای بازگشت به توافق انجام ندادند در واقع موضوعی برای گفت وگو نیست چراکه آنها جزیی از این توافق نیستند و به همین دلیل است که با آنها گفت وگو نمی شود.

وی افزود: آمریکایی ها اگر توافق را بپذیرند و ‌‌تعهداتشان را انجام دهند مجددا به میز ۵+۱ برمی گردند و در این صورت است که می توانند مستقیما نظراتشان را با طرف ایرانی مطرح کنند.

عمویی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از این مرحله امکان گفت وگوی دو طرف هست گفت:  فعلا موضوع مذاکرات ما در وین و بعد از آن در دوحه فقط احیای برجام است و هنوز در مورد آن مرحله یعنی گفت وگوهای دوطرفه صحبتی مطرح نیست .

***

پیشنهاد اصلاح انتخابات مجلس براساس نظام تناسبی

جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایلنا درخصوص طرح اصلاح انتخابات مجلس، گفت: من ۴ طرح برای اصلاح نظام انتخاباتی مجلس، شوراها و ریاست جمهوری ارائه کردم که از این تعداد ۲ طرح مربوط به مجلس است. یکی از آن‌ها نظام انتخابات تناسبی حوزه‌های ۲ نماینده به بالاتر است و دیگری نظام انتخاباتی تناسبی استانی-شهرستانی است.

وی ادامه داد: این طرح دوم تقریبا در مجلس گذشته هم مطرح شد و آن هم طرح من بود. در دوره مجلس دهم که بنده نماینده نبودم جلسات مختلفی در کمیسیون شوراها حضور پیدا کردم و آن طرح آماده شد. اما سازوکار آن را دوستان در مجلس دهم به نوعی بد تنظیم کردند، به ویژه در جلسه آخر که طرح ما را مثله کردند و این باعث شد که مورد ایراد شورای نگهبان قرار بگیرد.

قادری افزود: اما امسال مجددا این طرح را مطرح کردم که یک مساله وجود داشت و آن اینکه آیا این طرح اصلاح نظام انتخاباتی را در غالب رفع ایرادات شورای نگهبان به مصوبات مجلس دهم بگنجانیم یا به صورت مجزا و در قالب طرح اصلاح نظام انتخاباتی مجددا مطرح کنیم. در این زمینه جلساتی را با شورای نگهبان و با حضور همکاران در کمیسیون شوراها داشتیم، همینطور جلساتی را با حضور آقای قالیباف داشتیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در رابطه با خروجی و نتیجه این جلسات مشترک عنوان کرد: تقریبا جمع‌بندی این است که نظام انتخاباتی فعلی که نظام اکثریتی است یک نظام قابل قبول و قابل دفاعی نیست. بنابراین باید به سمت استانی شدن انتخابات برویم و هم اینکه باید بپذیریم نظام استانی-اکثریتی به مراتب ضررش از نظام اکثریتی-شهرستانی چندحوزه‌ای بیشتر است، در نتیجه هیچ‌گاه شورای نگهبان حاضر به پذیرش نظام اکثریتی استانی نمی‌شود که البته این دیدگاه منطقی هم است چون ممکن است به یکباره در یک استان تمامی نمایندگان از یک جریان مذهبی، یک طیف سیاسی یا یک جریان قومی انتخاب شوند و جریان مقابل امکان رقابت نداشته باشد.

وی افزود: بنابراین نظام اکثریتی استانی به هیچ وجه قابل قبول نیست و کسی مدافع آن نیست، ما در مجلس هفتم و هشتم هم این بحث را دنبال کردیم اما مشاهده شد که ایرادات جدی دارد و از آن عبور کردیم. لذا ما یا باید به سمت نظام تناسبی استانی-شهرستانی برویم یا اینکه همین حوزه های انتخابیه را در همین حد فعلی نگه داریم یعنی از قید استانی شدن صرف نظر کنیم و همین نظام شهرستانی باشد اما نظام اکثریتی را تبدیل به نظام تناسبی کنیم.

***

انتقاد مرعشی از رفتار اصلاح‌طلبان در انتخابات 1400

حسین مرعشی، دبیرکل حزب کارگزاران در گفتگو با قرن نو گفت: «من یک‌بار این حرف را زدم و حال تکرارش می‌کنم، بزرگ‌ترین اشتباه مجلس دهم، رقابت بین آقای لاریجانی و آقای عارف بود؛ درحالی‌که می‌توانست آقای عارف نائب‌رئیس شود و چنددستگی ایجاد نشود. آقای واعظی نیز اشتباه کرد که  فراکسیون مستقلان را تشکیل داد و در مجلس سه‌فراکسیون ایجاد شد.

چه کسی از آقای عارف خواست که نماینده مجلس بشود، ایشان نمی‌خواستند بیایند؛ اما یک‌سری عوامل باعث روی‌کارآمدن ایشان شد. حال آقای لاریجانی کجاست؟ آقای عارف کجاست؟

زمانی‌که آقای هاشمی ردّ صلاحیت شد، ایشان آمدند و از آقای روحانی حمایت کردند. ایشان خیلی در نظام جمهوری اسلامی ماندگار هستند و حتی در زمان انقلاب برخی فرمان‌ها و امضاها توسط ایشان انجام می‌شد؛ اما یک نقدی که وجود دارد، این است که آقای لاریجانی، آقای جهانگیری، آقای محمد شریعتمداری، آقای محسن هاشمی در انتخابات 1400، ردّ صلاحیت شدند اما این دوستان چرا نیامدند از آقای همتی حمایت کنند؟ اگر این افراد پای کار می‌آمدند ممکن بود مانند خرداد 76، نتیجه را به نفع خودمان تمام کنیم.

ما آدرس غلط به مردم می‌دهیم. برخی‌ها می‌گویند آقای طائب به آقای همتی گفت برو کاندیدا شو. من این موضوع را رد نمی‌کنم. همان‌گونه که آقای رئیسی آدم نظام است، آقای همتی نیز آدم همین نظام است.

من قبل از انتخابات پیش آقای محقق داماد رفتم که ایشان را برای کاندیداتوری متقاعد کنم، ایشان پاسخ مهمی دادند. آقای محقق داماد گفت که بگذارید همه‌چیز دست خودشان باشد. وقتی دست خودشان باشد، FATF درست می‌شود، برجام درست می‌شود، گشت ارشاد از بین می‌رود؛ اما الآن یک سالی هست که دولت، مجلس و قوه قضائیه دست خودشان است. البته من به این افراد اصول‌گرا نمی‌گویم و انقلابی هستند.

بااین‌حال هنوز نه FATF درست شده، نه برجام درست شده و سر هر خیابانی یک ماشینی ایستاده به خانم‌های بدحجاب پیامک می‌فرستد. موضوع این است که ما آدرس غلط به مردم می‌دهیم.»

 


 
 

 

 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۵۶۴۴۴۰۰۸:۲۲:۴۲ ۱۴۰۱/۴/۸
در مورد فیلتر شدن تلگرام‌ هم اول گفتید شایعه است .
ناشناس۲۵۶۴۴۸۱۰۹:۱۸:۱۲ ۱۴۰۱/۴/۸
. حال حاضر فساد زیادی به اسم دین در جامعه وجود دارد .
ناشناس۲۵۶۴۵۹۳۱۰:۲۴:۳۱ ۱۴۰۱/۴/۸
پادرمیانی؟!مگه بله برونه؟پس قانون چی میشه؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

    2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

    3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

    4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

    5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

    6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

    7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

    8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

    9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

    10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

    11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

    12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

    13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

    14. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

    15. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

    16. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

    17. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

    18. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

    19. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

    20. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

    21. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

    22. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

    23. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

    24. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

    25. اظهارات پزشکیان درباره رئیس احتمالی مجلس آینده

    آخرین عناوین