جزییات درگیری شدید علیرضا دبیر با معاون وزیر ورزش در سئول

گروه ورزشی الف،   4010401116

رییس فدراسیون کشتی که برای پیگیری افزایش بودجه فدراسیون کشتی در سال جاری به وزارت ورزش در خیابان سئول رفته بود، پس از آنکه پولادگر عنوان کرد هیچ بودجه‌ای برای کشتی در نظر نگرفته است، با وی درگیری لفظی شدیدی پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی صبح امروز(چهارشنبه) راهی وزارت ورزش و جوانان شد تا در جلسه‌ای با سید محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش، درخواست خود برای افزایش بودجه فدراسیون کشتی در سال جاری را پیگیری کند. این جلسه از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز و به مدت ۳ ساعت به طول انجامید اما در نهایت با درگیری لفظی شدید میان دبیر و پولادگر به پایان رسید.

دبیر ابتدا در این جلسه ضمن ارائه گزارش مالی فدراسیون کشتی و ساخت و سازها و سفرهای برون مرزی و سایر هزینه‌ها به معاون ورزش قهرمانی، خطاب به پولادگر می‌گوید: الان چهارمین ماه سال است و تازه الان می‌خواهید بودجه امسال را بدهید؟ ما در همین ۳ ماه گذشته ۳۰ میلیارد تومان در کشتی هزینه کرده ایم که شامل ساخت و سازها، سفرهای برون مرزی، اردوها و ... بوده است اما شما فقط ۳ میلیارد تومان به ما داده‌اید. فدراسیون کشتی سال گذشته با ۱۴۵۰ نفر اعزام، بیشترین اعزام را در میان فدراسیون‌های ورزشی داشته است.

در شرایطی که دبیر خواستار افزایش بودجه کشتی با توجه به تورم و هزینه‌های انجام شده می‌شود، پولادگر در جواب او می‌گوید: با توجه به اینکه شما مبلغ ۷۰ میلیارد تومان از مجلس دریافت کرده اید، ما بودجه کشتی برای امسال را صفر در نظر گرفتیم و شب گذشته نیز بودجه فدراسیون‌ها را بستیم.

دبیر ضمن ابراز تعجب از صحبت‌های معاون وزیر در پاسخ می گوید: مجلس شورای اسلامی مبلغ ۷۰ میلیارد تومان را مازاد بر بودجه وزارت ورزش و با توجه به جایگاه و افتخارآفرینی‌های کشتی برای فدراسیون کشتی در نظر گرفته و این موضوع هیچ ارتباطی به بودجه وزارت ورزش ندارد. این مبلغ نیز هنوز به فدراسیون پرداخت نشده و هفته گذشته از سازمان برنامه و بودجه به فدراسیون کشتی آمدند تا درباره نحوه پرداخت ۷۰ میلیارد تومان به کشتی صحبت کنیم.

علی‌رغم اظهارات دبیر، پولادگر در صحبت‌های خود چند مرتبه از بودجه ۷۰ میلیاردی فدراسیون کشتی صحبت می کند که دبیر در نهایت با عصبانیت در پاسخ می گوید: حاج آقا من را گرفته ای؟ من دیگر چطور باید صحبت کنم و به شما توضیح بدهم که این مبلغ ۷۰ میلیارد تومان ارتباطی به بودجه وزارت ورزش ندارد؟ مگر من بیکارم که ۳ ساعت اینجا بنشینم گزارش بدهم و باز شما حرف خودت را بزنی؟

پولادگر در جواب دبیر می گوید: ما بودجه شما را شب گذشته بستیم و قرار نیست بودجه ای به کشتی در سال جدید پرداخت شود که اینبار دبیر با عصبانیت شدیدتر از قبل می‌گوید مگر شما که هستید که بخواهید برای کشتی تصمیم بگیرید. اگر می‌خواهید من را بردارید اما تا روزی که هستم اجازه نمی‌دهم تو و امثال تو برای کشتی تصمیم بگیرید.

پولادگر در پاسخ می‌گوید: من معاون وزیرم اما دبیر به او می‌گوید هر که می‌خواهی باش تو کارمند دولت هستی و وظیفه داری حق کشتی را بدهی.

دبیر در این جلسه از امضای تفاهم نامه خودداری می کند و خطاب به معاون وزیر می گوید: من دیگر هیچ کاری با شما ندارم و از این به بعد کارم فقط با وزیر ورزش خواهد بود. من سر کشتی با هیچ کس تعارف ندارم و به کشتی نیامده ام تا اجازه بدهم حق کشتی را کسی ضایع کند.

این جلسه در نهایت با بالا گرفتن تنش میان دبیر و پولادگر به درگیری لفظی کشیده می‌شود و بدون نتیجه به پایان یافت.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین