وزیر اطلاعات در البرز: هدف جهادی دولت، فراهم کردن رفاه بهتر و رفع گرفتاری مردم است

گروه سیاسی الف،   4010330109
هدف جهادی دولت، فراهم کردن رفاه بهتر و رفع گرفتاری مردم است

 

وزیر اطلاعات درسفر به استان البرز و دیدار با امام جمعه کرج با اشاره به اجرای طرح شجاعانه و موثر دولت مردمی و انقلابی در عادلانه کردن یارانهها، گفت: با وجود همه سختیها، این طرح اجرا و جلوی بسیاری ازرانتها و فسادها در کشور، گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز،حجت االاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب با بیان اینکه وظیفه جهادی مسئولین، رفع گرفتاری مردم است، افزود: دلسوزان نظام وظیفه دارند با وحدت و همبستگی و با حرکت جهادی وارزشی، خدمت فوق العادهای به مردم ارائه کنند.

وی با اشاره به رویکرد دولت آیت الله رئیسی،تاکید کرد: تمام همت و تالش دولتمردان این است که خدمات مؤثری را به مردم ارائه بدهند و همه اقشار جامعه رایحه خدمت صادقانه را دریافت کنند وتلاش بر این است که وضعیت معیشت مردم، هرچه زودتر بهبود یابد.

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب افزود: گسترش امنیت اجتماعی جامعه وظیفه دولتمردان ومسئولان با همراهی مردم است که امکانات و ظرفیتهای موجود را بسیج کنند و علما و نخبگان هم میتوانند با روشنگری و "بصیرت افزایی"، نقش موثری در مصون سازی جامعه ایفا کنند.

وزیر اطلاعات به نقش ائمه جمعه و ایجاد همدلی بین مردم و مسوولان و امید آفرینی در جامعه نیز اشاره وبر تداوم آن، تاکید کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان نیز دراین دیدار بر لزوم هوشیاری در برابر توطئههای دشمنان و تبدیل تهدیدهابه فرصتها برای حل مشکلات جامعه تاکید کرد و گفت: باید با هم افزایی، تعامل و شناخت مسائل،شیطنتهای دشمنان را شناسایی و مانع نفوذ شد.

آیت الله حسینی همدانی افزود: باید برای حل مشکالت با یک نگاه کلان از همه ظرفیتها و فرصتهای داخلی، منطقهای و بینالمللی استفاده کرد.

امام جمعه کرج با بیان اینکه سربازان گمنام امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف با شناخت کامل و دقیق از اهداف استکباری و رصد دقیق اطلاعاتی، تحرکات دشمنان را زیر نظر دارند، گفت: دشمن هیچ گاه دست ازدشمنی با انقالب اسالمی برنمیدارد و از همه توطئهها برای آسیب به ایران اسلامی استفاده میکند.

نماینده، ولی فقیه در استان البرز در پایان با قدردانی از تلاشهای شبانه روزی سربازان امام زمان (عج)،افزود: امنیت کنونی کشور مرهون جان فشانیها، اقتدار و توان نیروهای مسلح و امنیتی است.

وزیر اطلاعات سپس با حضور در شورای تامین استان به تلاشهای دشمنان برای نفوذ و ایجاد تفرقه درکشور اشاره کرد و گفت: بودجه سرویسهای جاسوسی دشمنان از کل بودجه کشور بیشتر است.

وی به فشارها، تحریم ها، برخوردها و فضاسازیهای مطبوعاتی، رسانهای و جنگ نرم دشمن اشاره کرد وافزود: اقتدار و عزت ۴۳ ساله در حالی به وجود آمده که از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان با فتنهانگیزی، جنگ تحمیلی، ترورهای ناجوانمردانه و جنگ اقتصادی تلاش کرده اند که مانع پیشرفت و توسعه ایران و ایرانی شوند که به حول و قوه الهی و با رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فداکاری نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و حضور هوشمندانه مردم در صحنه، ناکام مانده اند و شکستهای پی در پی متحمل شده اند.

وزیر اطلاعات به خواسته ها، اعتراضات و مطالبات مردم نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در خیلی موارد، مطالبات مردم به حق و مورد قبول مسوولان است و دولت نیز خود را به عنوان خدمتگزار، موظف میداند شرایط تحقق مطالبات را متناسب با شان، منزلت و حرمت مردم، فراهم کند.

وی وجود اقوام، ادیان و مذاهب در استان البرز را فرصت و مزیتی مهم برشمرد و گفت: با کمک مردم استان و بسیج همگانی میتوان امنیت پایدار و مردمی را تداوم بخشید.

عبداللهی استاندار نیز در این نشست به برخی مشکلات استان همچون زیرساختهای عمرانی، آب و برق وحاشیه نشینی اشاره کرد و گفت: با اجرایی شدن مصوبات و تخصیص اعتبارات سفر رییس جمهور به استان،این مشکلات رفع شود.

درادامه این نشست مدیرکل جدید اطلاعات معرفی و از زحمات مدیرکل قبلی قدردانی شد.

وزیر اطلاعات در پایان سفر یک روزه با حضور در ستاد خبری اداره کل اطلاعات به تماسهای مردمی پاسخ داد و دستوررسیدگی به مطالبات و مشکلات مردم را صادر کرد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  3. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  4. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  5. وحدت ملی با وعده صادق

  6. کمی دیر نیست؟

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  13. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  14. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  15. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  16. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  17. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  18. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  21. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  22. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  23. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  24. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  25. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

آخرین عناوین