سرمایه گذاری در پروژه های مطمئن چیتگر با ۲۰۰ میلیون تومان

گزارش بازرگانی،   4010321020

در حالی که اخیرا سرمایه گذاری در پروژه های چیتگر با بودجه 200 میلیون تومانی امکان پذیر شده، به نظر می رسد خرید واحد مسکونی در منطقه 22 تبدیل به یک اقدام رایج بین سرمایه گذاران شده است. با توجه به قیمت نجومی املاک و واحد های مسکونی در سطح شهر تهران، به جرئت می توان سرمایه گذاری در پروژه های چیتگر را بهترین فرصت برای تصاحب واحد مسکونی در شهر تهران شمرد؛ چرا که شما می توانید با بودجه 200 میلیون تومانی، واحد های مسکونی در حال ساخت این منطقه را پیش خرید کنید.

البته تعداد پروژه هایی که نیازمند تنها بودجه 200 میلیونی هستند، زیاد نیست. اگر می خواهید چشم انداز قیمت پروژه های مورد نظرتان برای پیش خرید امیدوار کننده باشد، باید اطلاعاتی تکمیل در مورد هر کدام از پروژه های منطقه 22 داشته باشید. در ادامه این مطلب مجموعه معتبر دیار 22 به عنوان یکی از فعالان زمینه خرید و فروش واحد مسکونی در منطقه 22 دریاچه چیتگر، قصد دارد مطمئن ترین پروژه های این منطقه برای سرمایه گذاری با 200 میلیون تومان را به شما معرفی کند.

سرمایه گذاری با 200 میلیون تومان در منطقه 22

با توجه به شرایط ویژه ای که بسیاری از پروژه های در حال انجام منطقه 22 برای پیش خرید کنندگان تعیین کرده است، شما می توانید با حداقل بودجه نسبت به پیش خرید واحد مسکونی در این منطقه اقدام کنید. شاید پیش خرید واحد مسکونی یا خرید سهم در این پروژه ها، تنها فرصت برای شما باشد تا با 200 میلیون تومان شانس تصاحب یک واحد مسکونی در یکی از مجلل ترین مناطق تهران را داشته باشید. موارد مناسب برای سرمایه گذاری در پروژه های چیتگر با 200 میلیون تومان در زیر نام برده می شوند:

  1. پروژه یاران منطقه 22

اولین مورد از پروژه های با صرفه دریاچه چیتگر، پروژه یاران نام دارد. با توجه به تنوع بالای متراژ واحدهای موجود در این پروژه، افراد می توانند واحد متناسب با بودجه خودشان را انتخاب کرده و سرمایه گذاری خود را با حداقل هزینه انجام دهند. تعداد زیاد واحد های پروژه یاران، یکی از ویژگی های مهم این پروژه است؛ به طوری که 4 بلوک 75 واحدی و در مجموع 300 واحد مسکونی در پروژه یاران منطقه 22 ساخته خواهد شد.

همان طور که می دانید، امکانات رفاهی و تفریحی بسیار زیادی در اطراف منطقه 22 وجود داشته و تمام واحدهای مسکونی به این امکانات دسترسی دارند؛ بنابراین پروژه یاران نیز از این قائده مستثنی نیست و ساکنان این پروژه به راحتی می توانند به ایران مال، دریاچه چیتگر و چندین مرکز خرید و شهر بازی مراجعه کنند.

چنانچه به دنبال سرمایه گذاری در پروژه های چیتگر هستید و بودجه چندان زیادی ندارید، پیش خرید 3 دانگ یا 6 دانگ واحدهای مسکونی 50، 60 و 70 متری پروژه یاران می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. افراد با بودجه 200 الی 700 میلیون تومانی می توانند مراحل اولیه پیش خرید واحد در پروژه یاران را بگذرانند و یک سرمایه گذاری مطمئن در منطقه 22 دریاچه چیتگر شهر تهران تجربه کنند.

  1. پروژه رومنس حکیم منطقه 22



گزینه دوم از پروژه های مناسب دریاچه چیتگر برای سرمایه گذاری، پروژه رومنس حکیم نام دارد که می تواند برای عده زیادی از سرمایه گذاران مناسب باشد؛ چرا که واحد های پروژه رومنس حکیم دارای 4 تیپ متنوع هستند و شرایط خاصی برای هر کدام از واحدها تعین شده تا تمام سرمایه گذاران شانس خرید واحد در پروژه رومنس حکیم را داشته باشند. به جرئت می توان پروژه رومنس حکیم را یکی از مطمئن ترین پروژه های کل دریاچه چیتگر نام گذاری کرد.

جالب است بدانید برای ثبت نام در واحد های 75 متری پروژه رومنس حکیم، تنها 140 میلیون تومان نیاز دارید. باقی مبلغ کل، طی ماه های آینده باید برای شرکت سازنده پروژه واریز شود. در صورتی که امکان پیش خرید واحد مسکونی بزرگ تر در این پروژه را داشته باشید، هزینه ثبت نام برای واحد های 150 متری نیز 280 میلیون تعیین شده است. در هر حالت، پروژه رومنس حکیم یکی از بهترین گزینه ها برای علاقمندان سرمایه گذاری در پروژه های چیتگر بوده و به دلیل ارزان بودن، مورد توجه سرمایه گذاران بزرگ و کوچک قرار گرفته است.

  1. پروژه تریتیوم 4 منطقه 22

دیگر پروژه ای که قصد داریم آن را به شما معرفی کنیم، پروژه تریتیوم 4 منطقه 22 است. پروژه تریتیوم 4 در دریاچه چیتگر به واسطه امکانات قابل توجه و ارزشمندی که در اختیار ساکنان خود قرار می دهد، در سرتاسر شهر تهران شهرت پیدا کرده است. از این رو، می توان شرایط بسیار ساده و پیش پرداخت ناچیز این پروژه را مشاهده کرد که فرصتی طلایی را در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد؛ زیرا شما می توانید با حداقل هزینه و با پرداخت اقساط، صاحب یک واحد مسکونی در پروژه تریتیوم 4 شوید.

واحدهای مسکونی تریتیوم 4 منطقه 22 دارای 3 تیپ متراژ اعم از واحد های 124، 138 و 224 متری است. برای پیش خرید واحد مسکونی در این پروژه، می توانید 30 درصد مبلغ را در 36 ماه (3 سال) و 70 درصد مبلغ را در 60 ماه (5 سال) بپردازید و صاحب یک واحد مسکونی در این پروژه شوید. نکته قابل توجه این واحد ها، پنت هاوس ها 224 متری است که به علاقمندان عرضه می شود و زندگی مجللی را برای هر کدام به ارمغان می آورد.

  1. پروژه بیسموت منطقه 22

پروژه اداری، تجاری و مسکونی بیسموت، یکی دیگر از موارد مناسب برای سرمایه گذاری با 200 میلیون تومان است. این پروژه 27 طبقه ای، امکانات بسیار زیادی را در اختیار ساکنان و مراجعه کنندگان آن قرار می دهد. به طوری که بانوان در طبقات خاصی از این برج، می توانند با پوشش دلخواه خود آزادانه به آرایشگاه و دیگر مراکز تجاری و تفریحی این پروژه بروند؛ چرا که ورود آقایان به این طبقات ممنوع است.

حداقل متراژ تعیین شده برای واحد های اداری 75 متر و برای واحد های تجاری 25 متر است؛ همچنین تعداد زیادی واحد مناسب برای سکونت در این پروژه وجود دارد که می توانید آن ها را پیش خرید کنید. با توجه به هزینه 190 میلیون تومانی که برای ثبت نام پیش خرید واحد در این پروژه تعیین شده، به جرئت می توان آن را بهترین فرصت برای سرمایه گذاری شمرد.

توصیه ما اینست قبل از سرمایه گذاری با کارشناسان دیار 22 ارتباط برقرار نمایید تا شما را با سرمایه گذاری در بهترین پروژه های منطقه ۲۲ چیتگر راهنمایی کنند. تلفن تماس : ۰۹۱۲۹۴۹۲۴۷۷-۰۲۱۴۴۷۴۸۱۳۶

  1. پروژه ستین منطقه 22

افرادی که به سرمایه گذاری در منطقه 22 دریاچه چیتگر علاقه دارند، عمدتا با پروژه ستین آشنا هستند. پروژه ستین 1152 واحدی با 12 بلوک 12 طبقه، یکی از عظیم ترین پروژه های این منطقه شمرده می شود. تعداد زیاد واحد ها و تنوع بالای متراژ آن ها، فرصت خرید را در اختیار تعداد زیادی از سرمایه گذاران قرار می دهد؛ چرا که شرایط پیش خرید هر کدام از این واحد ها متفاوت است و عده کثیری از علاقمندان می توانند واحد متناسب با قدرت مالی خود را پیدا کنند.

واحد های پروژه ستین با متراژ 60، 90، 120، 150 و 180 متری ساخته می شوند و تعداد زیادی از هر واحد در این پروژه وجود دارد. با توجه به نوسانات شدیدی که بازار املاک تهران و به خصوص منطقه 22 چیتگر را تحت تاثیر قرار می دهد، نمی توان مبلغ مشخصی برای پیش خرید واحد ها بیان کرد؛ چرا که قیمت واحد ها هر 15 روز یک بار عوض می شوند. برای اطلاع از قیمت دقیق هر کدام، از مشاوران دیار 22 کمک بگیرید.

  1. خرید سهام 20 و 50 متری

برخی از پروژه هایی که در دریاچه چیتگر در حال انجام هستند، سهام 20 و 50 متری از واحد های مسکونی خود را به فروش می رسانند. به طوری که افراد می توانند با سرمایه گذاری در یکی از این سهام، تا مدت ها از روند تصاعدی آن اطمینان حاصل کنند. قطعا در صورت فراهم شدن امکان برای خرید سهام دیگر در سال های بعدی، این افراد می توانند سهام خود را افزایش داده و یکی از واحد های مسکونی مورد نظرشان در پروژه را از آنِ خود کنند.

خرید واحد مسکونی در این پروژه ها به این صورت است که شما برای پیش خرید یک واحد 100 متری، نیازمند دو سهام 50 متری هستید. همجنین در صورت تمایل به خرید واحد های 120 متری، باید دو سهام 50 متری و یک سهم 20 متری خریداری کنید. به همین دلیل است که افراد عمدتا سعی می کنند با هر سرمایه ای که به دست می آورند، یکی از این سهام را بخرند تا در طول چندین سال، آن ها را برای خرید یک واحد مسکونی بزرگ خرج کنند.

از مشهور ترین موارد مناسب برای سرمایه گذاری در پروژه های چیتگر، می توان به پروژه توانمند سازی ارتش در پهنه E اشاره کرد. این پروژه دارای بیش از 3200 واحد مسکونی بوده و با پیش فروش این واحد ها، به دنبال افزایش ارزش سهام این منطقه است. به شما پیشنهاد می کنیم برای شناخت بیشتر این نوع پروژه ها و شرایط خرید سهام هر کدام، سایت مجموعه دیار 22 را دنبال کنید و از مشاوران متخصص آن از اطلاعات مورد نیازتان آگاه شوید.

آیا می توان با 200 میلیون تومان سرمایه گذاری انجام داد؟

دغدغه مهمی که افراد علاقمند به سرمایه گذاری در پروژه های چیتگر به شدت با آن درگیر هستند، امکان خرید سهام یا پیش خرید واحد با 200 میلیون تومان است. با توجه به قیمت نجومی و تصاعدی ملک در سرتاسر تهران، به نظر می رسد شرایط این پروژه ها برای ثبت نام باعث شده تا بعضی از افراد اراده خود را از دست بدهند؛ چرا که این مبلغ برای سرمایه گذاری، بسیار بی نظیر است.

موضوع مهمی که سرمایه گذاران باید به آن توجه داشته باشند، این است که قیمت ملک همواره در کل ایران افزایش پیدا می کند؛ بنابراین حداقل مبلغ مورد نیاز برای سرمایه گذاری، رفته رفته بالا تر می رود. به طوری که قطعا در سال های آینده، شما نمی توانید با 200 میلیون تومان هر گونه سرمایه گذاری روی خانه و خودرو انجام دهید؛ بلکه حداقل باید چند صد میلیون تومان دیگر داشته باشید.

از این رو عمده شرکت هایی که ساخت و ساز را در منطقه 22 دریاچه چیتگر انجام می دهند، تعهد ضرر و زیان را در قرارداد ذکر می کنند؛ به عبارتی دیگر، در صورتی که اقدامات شرکت سازنده خارج از چارچوب قرارداد باشد، نسبت به شدت آن به پیش خرید کنندگان غرامت پرداخت خواهد کرد. بنابراین می توانید با خیال راحت نسبت به پیش خرید واحد مسکونی و سهام در این پروژه ها با حداقل 200 میلیون تومان اقدام کنید و هیچ نگرانی در بابت ضرر و زیان آن نداشته باشید.

حالا که بهترین پروژه های زیر 200 میلیون را در منطقه 22 دریاچه چیتگر شناختید، می توانید هر زمانی نسبت به پیش خرید واحد در آن ها اقدام کنید. کافی است با مراجعه به دفتر رسمی مجموعه دیار 22 و یا برقراری تماس با آن ها، اقدامات اولیه را در راستای ثبت نام برای پیش خرید واحد مسکونی انجام دهید و صاحب یک واحد مسکونی در یکی از آینده دار ترین مناطق تهران شوید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین