آیا "سنگ قبر" جدیدی در بهشت زهرا به سرقت رفته است؟

گروه اجتماعی الف،   4010320052

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در واکنش به انتشار خبرهایی درباره سرقت سنگ قبر در بهشت زهرا(س) اعلام کرد که برخلاف آنچه که به تازگی در خبرها اعلام شده، اخیرا هیچ موردی مبنی بر سرقت سنگ قبر به پلیس گزارش نشده است.

به گزارش ایسنا، در تاریخ هفتم خرداد ماه امسال بود که انتشار گزارشی از درباره سرقت سنگ قبر، بار دیگر این موضوع جنجالی را که در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ نیز خبرساز شده بود، بر سر زبان‌ها انداخت. (اینجا بخوانید). در همین راستا موضوع از رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ بزرگ پیگیری شد. سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، در گفت‌وگو با ایسنا درباره سرقت سنگ قبر در بهشت زهرا (س) گفت: مدت‌هاست که گزارش جدیدی از سرقت سنگ قبر به پلیس ارائه نشده است.  

وی با بیان اینکه پلیس برای تامین نظم و امنیت بهشت زهرا (س) به صورت ویژه برنامه‌ریزی کرده است، اظهارکرد: ما ماموریت‌هایمان در بهشت زهرا (س) را به طور شبانه‌روزی انجام می‌دهیم.  در بهشت‌زهرا (س) یک مرکز مانیتورینگ وجود دارد که از سوی خود سازمان ایجاد شده است که ما از ظرفیت آن هم استفاده می‌کنیم.  

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: علاوه بر آن، ماموران پلیس نیز در این محدوده حضور دارند. این حضور هم به صورت گشت‌زنی پیاده، هم به صورت گشت‌زنی خودرویی و هم به صورت گشت‌زنی نامحسوس است و در تمام ساعات شبانه‌روز هم انجام می‌شود.

موقوفه‌ای ادامه داد: بنابراین می‌توان گفت که درتمام ساعات همکاران بنده در بهشت زهرا (س) حضور دارند. علاوه بر آن در ایام خاص مانند روزهای پنجشنبه و جمعه که افراد بیشتری برای زیارت اهل قبور به بهشت‌زهرا (س) می‌روند، ما هم تعداد نیروهایمان را افزایش می‌دهیم. خب در تمام این موارد هم ممکن است برخی اقدامات مجرمانه مانند جیب‌بری، سرقت داخل خودرو و از این قبیل سرقت‌ها انجام شده باشد که اتفاقا ماموران با استفاده از همان ظرفیت‌هایی که گفتم خیلی سریع نسبت به دستگیری این افراد در بهشت زهرا (س) اقدام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه پلیس در بهشت زهرا (س) هیچ دغدغه امنیتی ندارد، گفت: ما هیچ مشکل و مورد خاصی هم در این زمینه نداریم و تیم‌های ما نیز در محل حضور دارد. پلیس پیشگیری در بهشت زهرا کلانتری دارد و این موارد کنترل می‌شود. دوربین های مداربسته و ... هم در این منطقه وجود دارد. اگر خدای نکرده چنین مواردی هم وجود داشت، مردم باید به پلیس گزارش دهند و ما حتما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد، اما همانطور که گفته مدتی است که چیزی درمورد سرقت سنگ قبر به ما گزارش نشده است.

در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ بود که موضوع سرقت سنگ قبر خبرساز شد، در آن ایام سرهنگ دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی ویژه شهر ری از بازداشت دو مرد که اقدام به سرقت سنگ قبرهای بهشت زهرا کرده بودند، خبر داده و گفته بود که این افراد با شناسایی سنگ‌های گران قیمت در ساعات خلوت اقدام به سرقت حدود ۱۰ سنگ قبر کرده بودند. پس از آن اما هیچ گزارش دیگری درباره دستگیری سارقان سنگ قبر یا حتی اقدام به سرقت سنگ قبر در بهشت زهرا از سوی پلیس اعلام نشد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  15. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  16. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  17. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  18. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  19. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  20. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  21. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  22. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  23. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  24. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  25. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

آخرین عناوین