مدت زمان پرواز استانبول به بارسلونا!

گزارش بازرگانی،   4010319052

مدت زمان پرواز استانبول به بارسلونا

جاذبه‌های بارسلون محدود به یک یا دو مورد نیست. این شهر که در بخش خودمختار کاتالونیا و در کشور اسپانیا قرار دارد، یکی از معروف‌ترین بنادر تجاری اروپا است. این کلان‌شهر پس از مادرید، پرجمعیت‌ترین شهر اسپانیا محسوب می‌شود. نام بارسلون بدون شک در دنیای ورزش به‌ گوشتان خورده است. بارسلونا تیم محبوب و درخشان لیگ اسپانیا یکی از شناخته‌شده‌ترین تیم‌های جهان به‌شمار می‌آید که تاکنون بارها کاپ قهرمانی را روی سر برده و شهرت جهانی دارد. به‌همین خاطر است که اگر اهل ورزش هم نباشید، باز هم نام این تیم پرآوازه یا بازیکنان بزرگ و مشهورش را شنیده‌اید.

بارسلونا شهری با شهرت جهانی

اما جاذبه‌های شهر بارسلون باعث شده این شهر یکی از مقاصد پرطرفدار میان گردشگران سراسر جهان باشد. این شهر تاریخی یادگاری از قرون وسطی است که کنار دریای مدیترانه قرار گرفته و با گذشت زمان به شهری مدرن و با قدمت تبدیل شده است. درمورد معماری این شهر می‌توان گفت که بناهای زیادی بازمانده از قرن 10 هستند و برخی نشانه‌هایی از قرون وسطی همراه دارند. باری گوتیک مرکز شهر قدیم بارسلونا است که امروزه یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر به‌حساب می‌آید. آب‌وهوای مدیترانه‌ای این شهر به آن حال‌وهوای جذابی بخشیده، به‌همین خاطر بارسلونا به‌عنوان شهری آفتابی و بهترین شهر ساحلی معروف شده است. اگر قصد سفر به این شهر رویایی را دارید، بهتر است در فصل مناسب برای سفر اقدام کنید و بلیط پرواز تهران بارسلونا را در فصل‌های بهار و تابستان چک کنید.

درصورتی‌که به شهر بارسلون سفر می‌کنید، بهتر است لیستی از جاذبه‌های گردشگری این شهر همراه داشته باشید. یکی از مهم‌ترین بناهایی که در این شهر باید ببینید، کلیساهای قدیمی آن است. کلیسای ساگرادا فامیلیا شکل عجیبی از معماری تلفیقی سنتی و مدرن را نشان می‌دهد. ساخت این کلیسا در سال 1884 آغاز شد و پس از 42 سال همچنان ادامه داشت. این جاذبه تاریخی سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

خیابان‌های هر شهری نماینده فرهنگ و تاریخ آن شهر هستند. خیابان لارامبلا در بارسلونا هم یکی از مکان‌های شلوغ و پرطرفدار این شهر است. این خیابان مرکز فرهنگی بارسلون به‌حساب می‌آید چون اکثر مراکز و سالن‌های تئاتر با معماری خیره‌کننده در این شهر بنا شده‌اند. دیدن خانه‌های عجیب با معماری‌های خاص هم می‌تواند برنامه جذابی برای سفر به بارسلون باشد، برای مثال کاسا میلا یا خانه خانواده میلا یکی از این خانه‌های تاریخی و  رمزآلود در دل بارسلونا است.

مدت زمان پرواز استانبول به بارسلونا

بارسلونا پارک‌های زیادی دارد. پارک گوئل که روی تپه ال کارمل واقع شده یکی از پارک‌های طراحی شده توسط گائودی بزرگ است. این پارک مانند یک اثر هنری به مجسمه‌ها، پیکره‌های عجیب و کاشی‌کاری‌های خاصش شناخته می‌شود.

مدت زمان پرواز استانبول به بارسلونا

بارسلونا شهری ا‌ست که نامش را با تیم ورزشی‌اش گره زده‌اند. ورزشگاه نیوکمپ بزرگ‌ترین ورزشگاه اسپانیا و اروپا به‌حساب می‌آید و تیم بارسلونا را می‌توان یکی از معروف‌ترین تیم‌های این کشور دانست که تاکنون از لالیگا خارج نشده است. به‌همین خاطر این شهر جاذبه ویژه‌ای برای علاقه‌مندان به فوتبال دارد و سالانه گردشگران زیادی برای بازدید از موزه نیوکمپ و خود ورزشگاه به این شهر سفر می‌کنند.

 

از استانبول به بارسلونا

برای سفر از شهر استانبول به بارسلونا یک راه پیش‌رو دارید و آن هم پرواز مستقیم است. بارسلون دو فرودگاه دارد که فرودگاه ال پرات بزرگ‌ترین فرودگاه بارسلون و دومین فرودگاه بزرگ اسپانیا و فرودگاه سابادل هم در منطقه سابادل دومین فرودگاه این شهر است. البته سابادل بازنظر لحاظ حجم پروازهای ورودی و خروجی اصلا قابل مقایسه با ال پرات نیست. برای سفر از استانبول به بارسلونا باید در فرودگاه ال پرات فرود بیایید چون اکثر پروازهای خارجی در این فرودگاه به زمین می‌نشینند. این فرودگاه در 10 کیلومتری جنوب‌غربی شهر بارسلون واقع شده و از آنجایی که شهر بارسلونا یکی از پربازدیدترین شهرهای اروپایی است سالانه مسافران زیادی به این شهر پرواز می‌کنند. اگر شما هم قصد سفر به این شهر تاریخی، ساحلی و گردشگری را دارید، پرواز تهران بارسلونا شما را به مقصد می‌رساند و می‌توانید یکی از جذاب‌ترین سفرهایتان را تجربه کنید. هواپیمایی ماهان در هفته دو بار در روزهای دوشنبه و پنجشنبه به فرودگاه ال پرات پرواز دارد. این پروازها حدودا شش ساعت طول می‌کشد تا از فرودگاه امام خمینی پرواز تهران بارسلونا فرود بیاید.

استانبول که خودش هم شهری ساحلی است و در مرز دو قاره اروپا و آسیا واقع شده در فاصله 2243 کیلومتری بارسلون قرار دارد. مدت زمان پرواز بین این دو شهر سه ساعت تخمین زده شده که البته ارتباط مستقیمی با وضعیت آب‌وهوا و ترافیک مسیرهای هوایی دارد.

استانبول و بارسلونا هر دو شهرهای ساحلی هستند و از آنجایی که استانبول هم یکی از مهم‌ترین شهرهای آسیا و همچنین دروازه ارتباطی اروپا و آسیا است، به اکثر نقاط جهان پرواز دارد. این شهرها به‌لحاظ موقعیت اقتصادی اهمیت بالایی دارند و به‌خاطر موقعیت بندری‌شان همیشه از نقاط استراتژیک در سطح جهانی به‌حساب می‌آیند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین