رستورانی که گوشت گراز توزیع می‌کرد!/ مسئولین سردرگم یک گراز فروش

گروه اجتماعی الف،   4010318002 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

یک باند سازمان یافته شکار غیر مجاز حیوانات وحشی مانند گراز و جوجه تیغی که اقدام به عرضه غیر مجاز گوشت گراز در یکی از رستوران‌های شهرستان آبدانان می‌کردند، متلاشی شد این در حالی است که هیچ یک از مسوولین در این خصوص حاضر به پاسخگویی نشدند.

به گزارش فارس از ایلام، در پی رصدهای اطلاعاتی دقیق صورت گرفته توسط سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان و ارجاع گزارش به دادستانی، باند سازمان یافته شکار غیر مجاز حیوانات وحشی مانند گراز و جوجه تیغی که اقدام به عرضه غیر مجاز گوشت گراز در یکی از رستوران‌های شهرستان آبدانان کرده بودند، متلاشی و تمام اعضای باند دستگیر و روانه زندان شدند.

به علت سازمان یافته و مشهود بودن جرایم ارتکابی بلافاصله دستور جلب و دستگیری اعضای این باند سه نفره صادر و متهمین در مخفیگاه خود دستگیر شدند که در این خصوص، متهمین به ارتکاب جرایم مذکور اقرار و پس از آن متهمین با صدور قرار وثیقه روانه زندان شدند و تحقیقات جهت کشف زوایای پنهان موضوع هم ادامه دارد.

در بازرسی صورت گرفته از رستوران مذکور ، مقدار حدود شصت کیلو گوشت گراز آماده عرضه نیز کشف و ضبط شد که با دستور مستقیم دادستان آبدانان، واحد صنفی مذکور پلمپ شد.

لازم به ذکر است در خصوص این خبر علیرغم تلاش خبرنگار فارس هیچ یک از مسوولین از جمله محمد کارگر دادستان آبدانان حاضر به گفت‌وگو با خبرنگار فارس نشد.