واکنش چمران به هک شدن سایت شهرداری تهران/ ارزیابی اسلامی از تاثیر قطعنامه احتمالی شورای حکام/ پیشنهاد عباس عبدی به قوه قضائیه درباره حادثه متروپل

گروه سیاسی الف،   4010317081 ۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

واکنش چمران به هک شدن سایت شهرداری تهران/ ارزیابی اسلامی از تاثیر قطعنامه احتمالی شورای حکام/ پیشنهاد عباس عبدی به قوه قضائیه درباره حادثه متروپل

واکنش چمران به هک شدن سایت شهرداری تهران

به گزارش مهر، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در شصت و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به هک کردن سیستم‌های شهرداری گفت: برنامه ریزی مفصلی از سوی موساد و منافقین و همکاری تمام ضد انقلاب‌ها صورت گرفت و با برنامه ریزی دقیق و مفصلی که از قبل صوت گرفته بود آنها تصمیم گرفتند تا در ایام سالروز ارتحال امام خمینی سیستم‌ها را هک کنند اما به لطف خدا و قداست امام راحل آنچه که این افراد می‌خواستند انجام دهند محقق نشد و با قدرت دوستان ما در شهرداری این اقدام در حد انتشار چند تصویر موهن بود.

وی ادامه داد: درست است که سیستم‌ها دچار اختلال شدند اما از امروز این سیستم‌ها فعال می‌شوند و برنامه ریزی این ضد انقلابیون منتفی شد البته رها شدن شهرداری و عدم اضافه شدن نیروی متخصص در چند سال گذشته غیر مؤثر نبوده است و باید این نقص‌ها را جبران کنیم.

گفتنی است سایت تهران من، شهرداری تهران، دوربین های نظارتی سطح تهران، سیستم شارژ بلیط مترو و اتوماسیون داخلی کارکنان شهرداری تهران از چند روز گذشته بر اثر حمله سایبری از کار افتاده اند و خدمات در این بخش ها تاکنون متوقف است.

روز گذشته هم به همه کارکنان شهرداری ابلاغ شد که سیستم های خود را روشن نکنند.

***

پاسخ ایران به قطعنامه احتمالی شورای حکام

به گزارش ایرنا، سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در یک گفت‌وگوی تلویزیونی با اشاره به نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و احتمال صدور قطعنامه علیه ایران در این نشست، گفت: متاسفانه مدیرکل آژانس یک گزارشی را به صورت شتابزده علیه ایران ارائه کرده است که البته این را پیش از این که منتشر کند، در پارلمان اروپا گفته بود و با موضع جمهوری اسلامی ایران مواجه شد. ایران عنوان کرد با توجه به اینکه هنوز دور سوم رایزنی‌های ایران و آژانس برگزار نشده، شواهد حاکی از این است که انگار تصمیم از قبل گرفته شده که گزارش جهت‌گیری خاصی داشته باشد.

خطیب‌زاده تصریح کرد: ما نه تنها این قطعنامه را سازنده نمی‌دانیم، بلکه تصور و برداشت ما این است که هم در مسیر کل همکاری‌های ما با آژانس و هم در مذاکرات ما اثرات منفی خواهد داشت.

وی ادامه داد: بانیان این قطعنامه باید بدانند هرچقدر هم این قطعنامه را شکلی معرفی کنند، از نظر ما مردود است و از اعضای شورای حکام هم خواستیم که مراقب نیات رژیم صهیونیستی و بانیان این قطعنامه باشند و به قطعنامه رای منفی بدهند تا این پنجره‌ای که جمهوری اسلامی ایران برای دیپلماسی ایجاد کرده است در مسیر خود باز بماند.

خطیب‌زاده گفت: ما امیدواریم بر اساس آنچه که گفته شده، این سه کشور اروپایی و آمریکا از مسیر اشتباهی که در این خصوص آغاز کردند، عقب‌نشینی کنند وگرنه هم چین و هم روسیه آنچه که جمهوری اسلامی ایران گفته مبنی بر مخالفت است و اگر موضوع به رای‌گیری گذاشته شود، رای منفی این دو کشور و احتمالا کشورهای دیگر کل این موضوع را به سمت دیگری خواهند برد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان بیان داشت: ما پیش داوری نمی‌کنیم، ولی قطعا متناسب با اتفاقی که بیفتد پاسخ‌های خود را خواهیم داد.

خطیب‌زاده خاطرنشان کرد: اجازه دهید منتظر نتیجه شورای حکام طی چند روز آینده باشیم. احتمالا سه شنبه یا چهارشنبه موضوع ایران بحث خواهد شد و بعد متناسب با آن پاسخ را خواهیم داد.

روزنامه ایران نوشت: «تردیدی وجود ندارد در صورت صدور قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام در روزهای آتی، این واکنش ایران است که خبرساز خواهد شد. به این ترتیب اقدام جدید اعضای غربی آژانس نه پایان یک داستان که آغاز رویدادهایی دیگر پیرامون نحوه همکاری ایران با مرجع بین‌المللی نظارت بر فعالیت‌های هسته‌ای‌اش خواهد بود که مدت‌هاست به محلی برای امتیازگیری طرف‌های غربی و فشار به جمهوری اسلامی تبدیل شده است.

هیچ بعید نیست که ایران به جای پذیرش بی‌چون وچرای خواست‌های آژانس که می‌تواند به عنوان یک رویه‌ جهت طرح ادعاهای بیشتر و بازرسی‌های بدون چهارچوب باشد، اهرم‌های حیاتی بلندمدت و کوتاه مدت ویژه خود را برای تلافی‌جویی صحنه‌سازی غرب در زمین شورای حکام به کار بگیرد.

ممانعت ایران از صدور مجوز دسترسی آژانس به اطلاعات حافظه دوربین‌های نصب شده در مکان‌های درخواستی این سازمان و از بین بردن این اطلاعات می‌تواند نخستین قدم ایران برای مواجهه با کارزار سیاسی آژانس باشد.»

ارزیابی اسلامی از تاثیر قطعنامه جدید در شورای حکام

به گزارش ایرنا، محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگو با شبکه الجزیره افزود: پاسخ‌هایی که تاکنون به سوالات آژانس بین المللی انرژی اتمی داده‌ایم، دقیق بوده است.

وی گفت: مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اراده جدی برای "قانع کننده" توصیف کردن پاسخ های ما ندارد. آژانس بین المللی انرژی اتمی به گزارش های اطلاعاتی دشمنان ما و در راس آن ها اسرائیل استناد می کند.

اسلامی گفت: قطعنامه‌ای که برخی در شورای حکام برای رسیدن به آن تلاش می کنند اوضاع جدیدی را به وجود نخواهد آورد. آژانس باید نفوذ سیاسی در داخل خود را متوقف کند و به قوانین پایبند باشد.

رییس سازمان انرژی اتمی ایران تاکید کرد: آژانس بین المللی انرژی اتمی از هدف قرار دادن سایت های ما انتقاد نکرد و این یک پرسش بزرگ است. سلاح هسته ای در راهبرد ما جایی ندارد و چیزهایی که مطرح می شود تنها اتهامات مغرضانه است.

اسلامی تاکید کرد: سهم ما از انرژی جهانی تنها سه درصد است و ۲۵ درصد فعالیت بازرسان آژانس در خاک ما انجام می شود. تصمیم غنی سازی اورانیوم ۹۰ درصد منوط به تصمیمات مسئولان مربوطه است. ما تصمیم غنی سازی اورانیوم را تنها برای تحریک کردن اتخاذ نمی کنیم. دستیابی آژانس به فیلم‌ها و ضبط ویدیویی منوط به سرنوشت توافق است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما بدون توجه به نتیجه توافق به فعالیت های مسالمت آمیز هسته ای خود ادامه می دهیم. ما آماده پایبندی به توافق هسته ای هستیم به شرطی که طرف های دیگر به تمام بندهای توافق پایبند باشند.

روسیه: از هیچ قطعنامه ضد ایرانی در آژانس حمایت نمی‌کنیم

به گزارش ایرنا، تارنمای خبرگزاری تاس روز سه شنبه به نقل از اولیانوف نوشت: قصد شرکت‌کنندگان غربی در مذاکرات وین(آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان) برای تصویب قطعنامه درباره ایران در نشست کنونی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، سازنده نیست.

اولیانوف گفت؛ «روسیه با قطعنامه ای غیر سازنده درمورد  ایران ، درصورت تصویب آن در نشست کنونی شورای حاکم آژانس، همراهی نخواهد کرد».

این دیپلمات روس افزود: هرچه جلوتر می رویم، بیشتر مشخص می شود که قصد شرکت کنندگان غربی در مذاکرات وین درمورد تصویب قطعنامه ای درمورد ایران در نشست کنونی شورای حکام آژانس برای «برجام» غیر سازنده است.

***

جزئیات تازه‌ از پرونده سرقت از بانک ملی

سرقت از صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه خبری بود که روز گذشته در خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت.

اخبار اولیه حاکی از آن بود که سارقان با تخریب و ایجاد حفره وارد قسمت صندوق امانات شده و تعدادی صندوق را سرقت کرده اند؛ در فضای مجازی برخی تعداد صندوق های به غارت رفته را ۲۵۰ و برخی دیگر هزار صندوق عنوان کرده‌اند؛ خبری که بانک ملی در خصوص آن هنوز اظهار نظری نکرده است.

خبرنگار فارس کسب اطلاع کرد که سرقت در پنجشنبه شب و در ساعات بامدادی روز ۱۳ خرداد به وقوع پیوسته و سارقان از طریق درب پشت ساختمان که در داخل پارکینگ داخلی وجود دارد با تخریب و بریدن قفل وارد ساختمان شده و بعد از برش دادن در گاوصندوقی بزرگ و بر هم زدن رمز آن به محوطه صندوق امانات بانک وارد شده اند.

 بر اساس تحقیقات صورت گرفته ۲۵۰ صندوق امانات تخریب شده اما محتویات فقط ۱۶۹ صندوق تخلیه شده است.

 گفتنی است سارقان بعد از سرقت از درب پشتی بانک _که در داخل پارکینگ قراردارد و قفلش را شکسته بودند_ خارج شده و دوباره بر روی آن در «قفل» زده و درنهایت از پارکینگ خارج شدند.

 لازم به ذکر است که روز گذشته بعد از ورود کارمندان به بانک ، سرقت به پلیس اطلاع داده شد.

بانک ملی: خسارت می‌دهیم

به گزارش ایسنا، در پی سرقت تعدادی از صندوق‌های اجاره‌ای یکی از شعب بانک ملی در تهران، روابط عمومی این بانک اعلام کرد که در این خصوص هماهنگی های لازم با مقامات قضایی جهت تعیین بازپرس ویژه برای حضور در محل و رسیدگی به درخواست های متقاضیان بعمل آمده و با هماهنگی مقام قضایی  و در اسرع وقت نسبت به جبران کامل بهای اموال مسروقه اقدام خواهد شد.

***

پیشنهاد عباس عبدی به قوه قضائیه درباره حادثه متروپل

عباس عبدی، تحلیلگر سیاسی، اجتماعی در اعتماد نوشت: «اكنون ساختمان متروپل آبادان فرو ريخته و احساسات مردم يك شهر، استان و حتي كشور را جريحه‌دار كرده است.

خيلي حرف‌ها درباره اين ماجرا گفته مي‌شود. از فسادهاي موجود در آن تا دخالت و نفوذ افراد سياسي و مديران منطقه‌اي و حتي كشوري و نيز زنده بودن يا فوت مالك ساختمان، همگي موجب مي‌شود كه حدس‌ها و گمان‌ها و اخبار راست و دروغ فراواني زده شود و مردم در حيرت و سرگرداني تحليلي و داوري قرار گيرند...

راه‌حل براي خروج از اين سرگرداني چيست؟ راه‌حل اصلي و ريشه‌اي برگزاري يك دادگاه بدون هيچ قيد و شرطي و بازخواست از همه افراد متهم و شهود است. از مقامات سياسي استان يا بالاتر گرفته تا مقامات قضايي محل و نيز سازمان‌هاي گوناگون مثل شهرداري، وزارت راه و شهرسازي، سازمان نظام مهندسي و ساير نهادهاي ذي‌ربط حتي مقامات ديگر مثل ائمه جمعه، صداوسيما، نيروي انتظامي و نظارتي و اطلاعاتي و... همه بايد اتهامات احتمالي را بشنوند و دفاعيات خود را صادقانه مطرح كنند.

متروپل فرو ريخته و تاكنون بيش از ۴۰ نفر قرباني شده‌اند. هزينه‌هاي مادي و رواني سنگيني به مردم شهر و استان وارد شده است، دو پرسش اساسي براي جامعه وجود دارد. اول اينكه چرا اين اتفاق رخ داده و چه كساني مقصر بوده‌اند؟ دوم اينكه آيا درباره آنان عدالت اجرا خواهد شد؟...

دادگاهي مستقل و كاملا آزاد كه محدوديت‌هاي امنيتي و مصلحتي براي آن برقرار نشود و همه افراد و دست‌اندركاران احتمالي و داراي نقش فراخوانده شوند و متهمان با داشتن وكلاي مبرز و مسلط بكوشند كه واقعيت ماجرا را در صحن عمومي دادگاه به تصوير بكشند و در نهايت نيز حكمي مناسب كه نشانگر اجراي عدالت باشد براي اقناع وجدان عمومي صادر شود.»

بازداشت 14 نفر در پرونده متروپل

به گزارش ایسنا مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری درباره تشکیل پرونده برای حادثه متروپل گفت: کسانی که ممکن است قصور یا تقصیر کرده باشند دستگیر شدند.  دستگاه قضایی با همکاری ضابطین دادگستری اقداماتی را با رعایت موازین انجام دادند و  ۱۴ نفر از افرادی که تشخیص داده شد، مقصر حادثه هستند بازداشت شدند. شهرداران سابق و اسبق ۴ نفر بودند و کسانی که مسئول حوزه نظام مهندسی در شهرستان بودند  دستگیر شدند.

ستایشی افزود:  با رعایت موضوع مقررات ماده ۳۶ قانون مجازات اسلامی، عناوین احصا و قابل ذکر است. شهردار سابق، رئیس نظام مهندسی، مهندس ناظر پروژه، شهردار منطقه ۱، سرپرست شهرداری منطقه ۱، معاون امور زیربنایی و حمل و نقل و سرپرست معاونت فنی و عمرانی و معاونت فنی شهرداری جز کسانی بودند که در این تصمیمات به موجب قرار تأمین کیفری بازداشت شدند.  اجرای دقیق قانون بهترین راه تجلی عدالت است. باید تاکید مؤکد بر این باشد که باید متمسک به رعایت قوانین باشیم.

ستایشی تصریح کرد: هر تصمیمی که نسبت به قاصران این حادثه گرفته شود، به موجب قانون خواهد بود. قرارهای صادره هم متناسب با جرم مرتکب شده، بوده است.

***

قالیباف: آمریکا هیچگاه با ما کنار نمی‌آید

به گزارش ایرنا، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس در سومین اجلاس بین‌المللی فعالان مهدوی گفت: سه ویژگی را باید در کشور محقق کنیم؛ برای ساختن دولت اسلامی باید عرصه خدمات عمومی مشترک که مورد نیاز همه جوامع است را به درستی توسط خود مردم در کشور تولید کنیم به گونه‌ای که با سایر دولت‌ها قابل رقابت باشیم. امروز مطالبه عمومی جامعه این است خدمات عمومی مورد رضایت مردم، ارائه دهیم. اگر انقلابی و مهدوی هستیم و یک منتظر واقعی هستیم، وظیفه ما این است. 

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا هیچ‌گاه با ما کنار نمی‌آیند تاکید کرد: هیچ‌گاه بر سر اهداف انقلاب اسلامی با کسی معامله نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: دولت اسلامی یک نقطه تمایز با سایر دولت‌ها دارد و وظیفه دارد به دلیل این تمایز با قدرت نرم و گفت‌وگو یا با قدرت سخت و بازدارندگی علی رغم تمامی فشارها  برای حفظ هویت و استقلال خود، مقاومت و ایستادگی کند، سلطه‌پذیر نبوده و بر سر سیرت انقلاب در هیچ زمانی با هیچکسی معامله نکند.

رئیس قوه مقننه تأکید کرد: دولت اسلامی باید دولتی باشد که الگوی کشورهای مسلمان قرار گیرد و همه آزادگان جهان احساس کنند که تامین سعادت دنیوی و اخروی انها در گروی پیروی از الگوی نظام مقدس است. جوانان نیز باید با تکیه بر علم و دانش در این مسیر حرکت کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما منتظر نشسته نداریم؛ منتظر همیشه باید بایستد و در حال پیشرفت باشد. برنامه هفتم ما نیز باید در این راستا باشد. بر تحقق این سه گام ما نیازمند حکمرانی نو هستیم. 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۵۳۲۸۱۲۲۲:۴۶:۳۵ ۱۴۰۱/۳/۱۷
چه دیگران بخواهند و چه نخواهند سرود سلام فرمانده توانسته در معادلات جبهه فرهنگی انقلاب تحول بزرگی به وجود بیاورد.
ناشناس۲۵۳۲۸۱۸۲۲:۵۱:۳۷ ۱۴۰۱/۳/۱۷
دلار در بازار آزاد 32 هزار تومان را رد کرد!!!
ناشناس۲۵۳۳۲۵۰۱۰:۰۳:۵۱ ۱۴۰۱/۳/۱۸
تورم 37 درصدی ایران و تورم 7 درصدی آمریکا و تا آخر سال باقی بماند دلار 30درصد باید گران شود نسبت به سال قبل
ناشناس۲۵۳۲۸۲۵۲۳:۰۱:۱۷ ۱۴۰۱/۳/۱۷
امیر امینیان رئیس اتحادیه اغذیه فروشان شمیرانات: هزینه‌ها بالا رفته و فروش‌ کم شده است. مردم توان پرداخت مثلا 200 هزارتومان برای یک پیتزا آن هم با این حقوق‌ها را ندارند. اگر فروش به همین منوال باشد، بسیاری از اغذیه فروشان تعطیل خواهند شد.
ناشناس۲۵۳۳۳۰۷۱۰:۴۴:۲۸ ۱۴۰۱/۳/۱۸
یکی از مسایلی که در پی افزایش مواد غذایی باید به آن توجه شود، نزول سطح کیفی و بهداشتی اغذیه است. مثلاً استفاده چند باره از روغن برای سرخ کردن مواد غذایی یا استفاده مجدد از پس مانده غذای مشتریان!
ناشناس۲۵۳۳۳۲۹۱۰:۵۸:۲۲ ۱۴۰۱/۳/۱۸
نگران نباش خیلی ها می خرند و این فروشنده ها هم سودش را در می اورند
ناشناس۲۵۳۳۰۴۹۰۷:۱۸:۴۱ ۱۴۰۱/۳/۱۸
چند فرد مریض‌القلب چگونه جسارت پیدا کرده و به خود جرأت داده‌اند برای اینکه نزد دشمنان دیده شوند با ساخت فیلمی سیاه از ایران و ایرانی به ساحت مقدس امام رضا(ع) و مردم مشهد توهین کنند؟ریشه این جسارت را باید در داخل کاوید و خشکاند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

    2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

    3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

    4. این صدای اقتدار ایران است ...

    5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    7. وحدت ملی با وعده صادق

    8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

    12. کمی دیر نیست؟

    13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

    14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

    24. اسراییل چه باید بکند؟ 

    25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

    پربحث‌های اخیر

      پربحث‌های هفته

      1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

      2. این صدای اقتدار ایران است ...

      3. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

      4. وحدت ملی با وعده صادق

      5. استخوانی در گلوی اسرائیل!

      6. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

      7. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

      8. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

      9. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

      10. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

      11. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

      12. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

      13. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

      14. اسراییل چه باید بکند؟ 

      15. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

      16. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

      17. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

      18. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

      19. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

      20. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

      21. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

      22. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

      23. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

      24. احتمال تشکیل استان تهران غربی

      25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

      آخرین عناوین