وزیر ورزش: فعالیت ۴۰۰۰ سمن در کشور/ مسئولان دولت سیزدهم به دنبال جبران عقب‌افتادگی‌ها هستند

گروه ورزشی الف،   4010312118

 وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه حدود ۴ هزار سمن فعال در کشور داریم و حدود ۵۰۰ سمن دیگر نیز به زودی به این جمع اضافه می‌شوند، گفت: این تعداد سمن ظرفیت خوبی برای فعالیت‌های جوانان در زمینه‌های مختلف اقتصادی، علمی، فرهنگی، ایثار و شهادت و ... است.

به گزارش ایسنا، دکتر سیدحمید سجادی در جلسه شورای اداری شهرستان هریس با ابراز خوشحالی به جهت حضور در بین مردمان غیور و غیرتمند آذربایجان شرقی افزود: خوشحالم امروز در خدمت این خطه از مردمان عزیز سرزمینم هستم و خدارا شاکر هستم که بار دیگر فرصت خدمت‌رسانی به مردم کشور برای بنده فراهم شد.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه به پیگیری مشکلات ورزشی از سوی نمایندگان استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و افزود: تشکر می‌کنم از پیگیری‌های نمایندگان این استان که تمامی  موارد و مشکلات ورزشی استان را مستمر پیگیری می‌کنند، در این دوره نمایندگان انقلابی و پیگیر در مجلس حضور دارند و این مهم خود از بهترین مقاطع تاریخی به شمار می‌رود که دولت و مجلس باهم نزدیک و صمیمی و همراه هستند.

نماینده ویژه رییس جمهور با اشاره به اینکه دولت از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم کشورمان دریغ نخواهد کرد ابراز داشت: در دورانی قرار داریم که هیچ مسئولی در دولت سیزدهم از تلاشی فروگذار نیستند و اعضای دولت تمام قد در دو شیفت کار می‌کنند تا خیلی از عقب افتادگی‌ها جبران و مشکلات مردم عزیز برطرف شود.

وی خاطر نشان کرد: دولت در مدت حضورش تمام تلاشش را کرده که مشکلات مرتفع شود و تمام اعضای هیات دولت از صبح تا شب پیگیر امور هستند و با سرعت روند پیگیری پیش می‌رود.

دکتر سجادی ادامه داد: موارد خواسته شده از سوی شما عزیزان به دولت گزارش و مکاتبه می‌شود و قطعا به صورت رسمی پیگیری خواهد شد.

 وزیر ورزش ‌وجوانان در ادامه به جلسه دیروز هیات دولت اشاره کرد و افزود: در جلسه دیروز هیات دولت چند مصوبه در خصوص سفر استانی دولت داشتیم، آخرین سفر هیات دولت استان تهران بود که نکاتی را شهرک‌های صنعتی به جهت ادامه  فعالیت درخواست کردند و دقیقا چند روز بعد از سفر استانی و در روز گذشته مشکلات شهرک‌های صنعتی تهران مورد بررسی قرار گرفت و این نشان می‌دهد که مطالبات و درخواست‌های مردم عزیزمان در سفرهای استانی رییس جمهور تا کسب نتیجه پیگیری خواهد شد و این آثارهای سفر استانی است.

دکتر سجادی درخصوص تاکیدات رییس جمهور در سفرهای استانی گفت: تکلیف‌مان در سفرهای استانی این است که موارد و مشکلات را  ببینیم، بشنویم، درک کنیم ،حس کنیم، برنامه ریزی کنیم، گزارش کنیم  تا با پیگیری و برنامه ریزی مشکلات حل شود و این موارد عنوان شده تاکیدات رییس‌جمهور در سفرهای استانی است.

وزیر ورزش ‌وجوانان تصریح کرد: در بازدید چند ساعته از هریس به مشکلات پی بردیم و حتما رسیدگی خواهد شد و در ادامه به شهرستان اهر خواهیم رفت و در نهایت در شورای اداری حضور خواهیم داشت، آنجا مجدد همه مشکلات مرور می‌شود و دغدغه همه شما پیگیری خواهد شد.

دکتر سیدحمید سجادی با اشاره به پیشینه سازمان‌های ملی جوانان و ورزش، توضیحاتی را درخصوص چگونگی تشکیل وزارت ورزش و جوانان ارائه کرد.

وی با اشاره به وجود ۴ هزار سمن فعال در حوزه جوانان گفت: معاونت جوانان وزارتخانه بعنوان قرارگاه جوانان دارای ۴ اداره کل فعال در حوزه جوانان است. همچنین تحقق اهداف بیانیه گام دوم در دستورات کارمان قرار گرفته است و با انتخاب مدیران و روسای جوان احساس جوان‌باوری را در حوزه ورزش و جوانان سراسر کشور القا کردیم.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: در راستای تاکید مقام معظم رهبری درخصوص بکارگیری نخبگان و افراد صاحب فکر در دستگاه‌های اجرایی در کنار مدیران، شورای اندیشه ورزی جوانان را تشکیل داده‌ایم و در کنار اداره ۱۴ هزار هیات ورزشی، ۵۲ فدراسیون، ۱۱۰ انجمن ورزشی و ۲۳۵ گونه ورزشی در کشور  و دیگر کارهایی که بر عهده مان است از نشست نخبگان در حوزه ورزش و جوانان غافل نشده‌ایم.

دکتر سیدحمید سجادی به انعقاد تفاهم نامه با شبکه رادیویی ورزش اشاره کرد و گفت: به زودی یک شبکه رادیویی مختص ورزش بانوان در جمهوری اسلامی ایران خواهیم داشت که نتیجه نشست با نخبگان در حوزه ورزش است.

وی به وجود تفاهم نامه هایی در حوزه جوانان با ارگان‌های مختلف اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تمامی تفاهم نامه‌ها بازبینی، بروزرسانی و تمدید شده‌اند، همچنین فعالیت های مشترک با بسیج، بنیاد مستضعفین و..... جهت ایجاد فضاهای ورزشی برای مناطق مختلف کشور بخصوص مناطق کم برخوردار را آغاز کرده‌ایم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: با توجه به مردمی بودن دولت باید به دنبال راهکارهایی جهت نزدیک کردن فاصله میان مردم و دولت، بهره‌گیری از دارایی‌های دولت، تغییر و تحول و انجام تکالیف باشیم و باید با برنامه ریزی و همکاری مدیران کل و روسای فدراسیون‌ها بتوانیم از امکانات ورزشی دیگر ارگان ها استفاده کنیم.

دکتر سید حمید سجادی اظهار داشت: بنده بعنوان وزیر ورزش و جوانان موظف به رسیدگی تمامی مسائل مختص به ورزش و جوانان کل کشور هستم و باید در هرجایی از کشور صحبتی که در خصوص ورزش و جوانان می‌شود در راستای جلو بردن اهداف این ۲ حوزه و هم مسیر با وزارت ورزش و جوانان باشد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین