۸+۱ مدل ترند برای اکسسوری های مردانه

گزارش بازرگانی،   4010306030 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

اکسسوری‌ها یا همان لوازم جانبی در واقع حالتی نسبی دارند. این یعنی شما با توجه به موقعیتی که در آن قرار خواهید گرفت یک اکسسوری را انتخاب می‌کنید. انتخاب صحیح تا حد زیادی به توانایی شما در استایل کردن وابسته است. می‌توانید با ما چند مورد را امتحان کنید تا در آینده بتوانید اکسسوری‌های صحیح را برای موقعیت‌های مختلف انتخاب کنید. ما چند نمونه پیشنهادی داریم تا بتوانید روند استایل کردن را به درستی یاد بگیرید.

  1. ساعت مردانه

از مهمترین اکسسوری‌های مورد نیاز برای هر مردی ساعت است. شما می‌توانید خاص و بی‌نقص به نظر برسید. نباید بیش از اندازه استایل خود را شلوغ و پر زرق و برق کنید. بعضی از مردان علاقه به استفاده افراطی از رنگ‌های تجملاتی مانند طلایی دارند و این استایل‌‌ها را با گردنبند‌های جواهر و دستبندهای طلا تکمیل می‌کنند. استفاده بیش‌از اندازه از این تجملات شما را به جای یک جنتلمن تبدیل به یک لوزر خواهد کرد. این برای جنس مخالف جذاب و چشمگیر نیست. تا حد امکان ساده و مردانه باشید. یک ساعت مردانه شیک به دست کنید و کت و شلواری مناسب با موقعیت بپوشید. برند پوش باشید و مدل‌های اصل مانند ساعت مردانه کاسیو، سیتیزن یا رومانسون را امتحان کنید. این مدل‌ها چشم‌گیر هستند.

  1. انگشتر

انگشتر مردانه اکسسوری مورد علاقه بسیاری از مردانه و البته دیدنی از نظر خانم‌ها است. انواع انگشتر‌های طلا یا نقره مردانه را به راحتی با دستبندهای چرم با دستبند کارتیر مردانه بپوشید. برای استایل مردانه و شیک پیراهن بپوشید و استایل خود را به همراه شلوار پارچه‌ای تکمیل کنید. می‌توانید یک استایل اسپرت‌تر داشته باشید. شلوار کتان کرم رنگ بپوشید. پیراهن سفید خود را داخل شلوار بزنید و کفش و کمربند چرم قهوه ای استفاده کنید. همچنین می‌توانید برای این استایل، کیف دستی چرمی داشته باشید. آستین خود را بالا بزنید و انگشتر طلا و دستبند کارتیر را به دست کنید. این استایل نظر هرکسی را جلب می‌کند. می‌توانید مدل‌هایی از انگشتر را با نگین‌های عقیق یا مونزانایت بخرید. نگین‌های مشکی رنگ استایل شما را خاص‌تر می‌کنند.

  1. دستبند

این اکسسوری تنوع بالایی دارد و استایل‌های مختلفی از آنها استفاده می‌کنند. می‌توانید مدل‌هایی که نوازنده‌گان موسیقی راک و متال به دست می‌کنند را ببینید. آنها دستبند‌های مشکی و خاصی دارند و اکثر اکسسوری‌های آنها تیره رنگ است. در مقابل استایل‌هایی هم هستند که دستبندهای طلا و جواهر را ترجیح می‌دهند. تنوع بالای دستبند آن را به یک اکسسوری پرطرفدار تبدیل کرده است. انواع مدل‌های چوبی، چرمی، طلا، استیل، بافتنی و حتی پلاستیکی مورد پسند جوانان و نوجوانان هستند. متناسب با استایلی که دوست دارید مدل خاص خود را انتخاب و استفاده کنید.

  1. گوشواره‌های حلقه‌ای

بعضی از مردانه که ترجیح می‌دهند متفاوت باشند، از این گوشواره‌ها استفاده می‌کنند. مدل‌های گوشواره میخی و حلقه‌ای زیادی برای مردان وجود دارد و اکثرا استایل‌های اسپرت و خیابانی از آنها استفاده می‌کنند. همچنین بعضی استایل‌های کژوال و بوهو به استفاده از گوشواره علاقه دارند. این مورد مورد علاقه همه نیست اما استایل حاصل از آن خاص و متفاوت است. ترند شدن گوشواره‌ها در سالهای اخیر بیشتر به چشم می‌خورد.

  1. کلاه

کلاه مدل ‌های مختلفی دارد و افراد با سلیقه‌های گوناگون از آن استفاده می‌کنند. بعضی از مدل‌‌ها، کاربردی جز زیبایی ندارد اما مدل‌هایی مانند کلاه‌های لبه‌دار برای محافظت از پوست و چشم‌ها کاربردی هستند. کلاه کپ که لبه پهنی دارد، برای محافظت از پوست عالی است. سایر کلاه‌های کلاسیک و لبه‌دار نیز برای این منظور کاربرد دارند. این کلاه‌ها مدل‌های متنوعی دارند و شما می‌توانید انواع چرمی، برزنتی، پارچه‌ای و زنجیر دار را برای استایل خود تهیه کنید. کلاه‌های شاپو نیز جذاب و خاص هستند و برای استایلی متفاوت عالی به نظر می‌رسند.

  1. کیف دستی کوچک

استایل مردانه با کیف دستی عالی می‌شود. برای محل کار یا قرار اداری باید بتوانید کیف مناسبی تهیه کنید که استایلتان را تکمیل کند. از یک چرم دوز کمک بخواهید یا از برندهای معتبر و موجود در بازار استفاده کنید و محصول مورد نظر خود را تهیه کنید. شما نمی‌خواهید هر روز مبلغ زیادی برای خرید یک کیف جدید بپردازید، بنابراین بهتر است تا رنگ انتخابی شما برای کیف یک رنگ قابل استفاده برای موقعیت‌های مختلف باشد. همچنین می‌توانید کیف‌های کلاسوری چرمی را امتحان کنید تا کاغذهای مورد نیاز برای کار را در ان حمل کنید. این کیف‌ها اکسسوری شیک و مناسبی برای محیط‌های اداری هستند.

  1. ساس بند

برای مواقعی که قصد رفتن به مهمانی یا دورهمی را دارید، از ساس بند استفاده کنید. این اکسسوری جدا از زیبایی، باعث می‌شود شیک و مرتب دیده شوید. پیراهن سفید، شلوار پارچه ای چهارخانه و خاکستری رنگ، شلوار و کمربند چرم به رنگ مشکی و درنهایت ساس بند برای مهمانی یا حتی رفتن به جشن عروسی عالی است. دستبند چرم مشکی با پلاک طلا به دست کنید و از زنجیر طلا استفاده کنید.

  1. استایل طبیعت گردی

برای یک استایل طبیعیت گردی عالی شما به اکسسوری و وسیله‌های متفاوتی نیاز دارید. برای این استایل لباس‌های راحتی نیاز دارید که مخصوص پیدا‌روی و کوهنوردی باشد. کفش‌های کوهنوردی بپوشید. برای لوازم جانبی شما نیاز به چیزهای قابل استفاده دارید. ساعت‌های کامپیوتری مانند مدل‌های جیشاک برای استایل کوهنوردی و طبیعیت گردی عالی هستند. احتیاج به کلاه آفتابگیر و کوله پشتی دارید. باید تمام لوازم و غذاها را روی پشت خود حمل کنید تا به راحتی بتوانید از دست‌ها برای کنترل بدن در مسیرهای سخت استفاده کنید.

نکات مهم در استایل کردن

برای آنکه استایل شما به همراه اکسسوری‌ها خاص و متفاوت دیده شود نیاز به آموزش چند نکته کلیدی دارید:

  • آستین‌های خود را تا کنید تا ساعد دست به خوبی خودنمایی کند و برای استفاده از ساعت، دستبند و انگشتر مناسب‌تر به نظر برسد.

  • پیراهن‌های خود را اتو کنید. لباس‌های نامرتب جلو زیبایی نخواهد داشت.

  • زمانی که قصد استفاده از زنجیرهای طلا را دارید از لباس‌های یقه گرد استفاده کنید و تا حد امکان مدل‌های دکمه دار بپوشید و دکمه انتهای پیراهن را باز بگذارید.

  • برای آنکه شیک‌تر باشید دستبند، کمربند و کفش خود را ست کنید.

  • از گردنبندهای مهره‌دار برای جمع‌های آشنا استفاده کنید و در مراسم‌های رسمی زیروآلات طلا را جایگزین کنید.



به عنوان سخن آخر توجه داشته باشید تا در انتخاب اکسسوری‌ها افراط نکنید. اگر از دستبند و ساعت برای یکی از دست‌ها استفاده کردید، دست دیگر را خالی بگذارید. با این روش بهترین حالت از استایل خودتان را تجربه خواهید کرد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  11. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  12. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  13. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  14. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  15. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  16. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  17. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  18. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  19. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  20. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  21. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  22. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

  23. با انواع شیوه‌های اعدام در دنیا آشنا شوید

  24. رئیسی: همه بخش‌های تولیدی مخاطب شعار سال هستند

  25. همکاری شریفی‌نیا با رهبری درارتباط با موسیقی و قرآن

آخرین عناوین