تنگه «شیرز»

گروه عکس الف،   4010231074 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

تنگه یا دره شیرز از جاهای دیدنی غرب ایران در مرز بین استان‌های ایلام و لرستان است که طبیعتی منحصربه‌فرد و زیبا دارد. بهترین مسیر دسترسی به این تنگه تماشایی از شهرستان کوهدشت در لرستان است و به همین دلیل، تنگه شیرز را از زیباترین جاهای دیدنی لرستان می‌دانند. این منطقه، در دل رشته کوه زاگرس، قدمتی چند میلیون ساله دارد و نمونه‌های طبیعی شبیه به این تنگه در معدود نقاط جهان دیده می‌شود.

تنگه «شیرز»تنگه «شیرز»تنگه «شیرز»تنگه «شیرز»تنگه «شیرز»تنگه «شیرز»تنگه «شیرز»تنگه «شیرز»تنگه «شیرز»تنگه «شیرز»تنگه «شیرز»تنگه «شیرز»تنگه «شیرز»تنگه «شیرز»تنگه «شیرز»تنگه «شیرز»تنگه «شیرز»تنگه «شیرز»تنگه «شیرز»تنگه «شیرز»تنگه «شیرز»تنگه «شیرز»تنگه «شیرز»

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۵۰۹۵۹۰۱۵:۱۵:۴۳ ۱۴۰۱/۲/۳۱
زمان سیل ، برای امدادرسانی به این منطقه رفتم و برای اولین بار اونجارو دیدم. تقریباً برخی توصیفاتی که توی کتابها از بهشت نوشته شده رو میشه اونجا دید.
محمد۲۵۰۹۶۰۶۱۵:۴۲:۰۵ ۱۴۰۱/۲/۳۱
چقدر زیبا چقدر زیبا ارزش اینکه یک همچین چیزی رو نشر دادین خیلی بالاست اینقدر زیبا اینقدر زیبا بود این مطلب چقدر قشنگ بعد دیدن چیزای بد اینو دیدیم چقدر لذت بردیم آره نیروی برشی در یک سوم دهانه از هر دو طرف بیشترین است بنابراین فاصله خاموت های برشی در یک سوم دهانه از هر طرف کمتر طراحی میشود
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین