بهترین کرم های آبرسان ایرانی و خارجی

گزارش بازرگانی،   4010228045

پوست درخشان، شاداب و بدون چروک مهم‌ترین عامل زیبایی چهره است. سایر اجزای صورت هر چقدر هم که زیبا باشند وقتی روی صورتی با پوست کدر، خشک و پر از چروک‌های ریز و درشت قرار بگیرند جذابیت خود را از دست می‌دهند. درست مثل یک صورت آفتاب سوخته و پر از چروک با چشمانی زیبا و نافذ. متاسفانه تصور بسیاری از افراد بر این است که کرم‌های آبرسان فقط مخصوص پوست‌های خشک هستند و افرادی با پوست چرب نیازی به استفاده از انواع کرم‌های مرطوب‌کننده و آبرسان ندارند. این تصور غلط باعث می‌شود که این افراد از پوست خود مراقبت نکنند و در دراز‌مدت دچار مشکل شوند. در این مطلب قصد داریم تفاوت بین کرم‌های آبرسان و مرطوب‌کننده را بررسی کرده و سپس چند کرم آبرسان محبوب در بازار ایران را به شما معرفی کنیم. کرم‌هایی مانند آبرسان الارو و آبرسان ژوت جزو بهترین کرم‌های آبرسان هستند. اخیر برند جدیدی تحت عنوان نیتروژنا وارد بازار شده که توانسته جای خود را در بین مشتریان ایرانی باز کند. آبرسان نیتروژنا و سایر محصولات این برند، را می‌توانید از فروشگاه مو تن رو خریداری کنید.

تفاوت آبرسان‌ها و مرطوب‌کننده‌ها

مرطوب‌کننده: واژه مرطوب‌کننده را می‌توان برای محصولاتی برپایه روغن به کار برد. این نوع محصولات نوعی خاصیت مسدودکنندگی دارند به این شکل که وقتی از مرطوب‌کننده استفاده می‌کنید سطح پوست شما را پوشش داده و منافظ آن را مسدود می‌کند . با این کار مانع از خروج رطوبت پوست و خشک‌شدن آن می‌شود. در کرم‌های مرطوب‌کننده معمولا از روغن‌های پالایشگاهی مانند وازلین، روغن‌های معدنی و گیاهی استفاده می‌شود. یک مرطوب‌کننده خوب می‌تواند لطافت لازم را به پوست شما هدیه کند و مانع از خشک‌شدن و در نتیجه ایجاد چین و چروک شود.

آبرسان: واژه آبرسان هم در مورد موادی به کار می‌رود که خاصیت جذب رطوبت را دارند. این مواد می‌توانند روی سطح پوست قرار بگیرند و با جذب رطوبت هوا، پوست شما را نمدار و مرطوب نگه دارند. اصلی‌ترین ماده کرم‌های آبرسان ماده‌ای به نام هیالورونیک اسید است که می‌تواند تا 1000 برابر وزن خود رطوبت جذب کند. در تولید محصولاتی چون کرم آبرسان آلارو و سایر آبرسان‌های تولیدی شرکت های معتبر از مواردی استفاده می‌شود که بتواند بیشترین مقدار رطوبت را برای پوست تامین کند.

اما سوال مهمی که اینجا مطرح می‌شود این است که چه نوع کرمی مناسب پوست من است؟

عوامل تاثیرگذار بر انتخاب آبرسان مناسب پوست

همان‌طور که می‌دانید پوست را می‌توان به دو دسته پوست خشک و پوست چرب تقسیم کرد که هر کدام از این دو نوع هم درجات مختلفی از خشکی و چربی را دارند و کرم آبرسانی که تهیه می‌کنید باید متناسب با نوع پوست شما باشد.

علاوه بر نوع پوست باید به برندی که خریداری می‌کنید هم توجه کنید. برخی از برندها برای کاهش قیمت محصولات خود از مواد اولیه ارزان قیمت استفاده می‌کنند و یا هزینه‌های زیادی را صرف واحدهای تحقیقاتی و آزمایشگاه‌های خود نمی‌کنند به همین دلیل محصولات تولیدی آن‌ها نه تنها کمکی به حفظ سلامت پوست نمی‌کنند بلکه در برخی از مواقع استفاده از محصولات آن‌ها در طولانی‌مدت پوست را دچار مشکلات جبران‌ناپذیری هم می‌کنند.

خوشبختانه بعد از انتخاب برند، کار انتخاب خود محصول بسیار راحت‌تر است. چون شرکت‌های معتبر محصولات خود را بر حسب پوست‌های مختلف طبقه‌بندی می‌کنند و حتی تمامی موادی که در تولید محصولات به کار می‌روند را هم روی بسته‌بندی قید می‌کنند. این کار به مشتری کمک می‌کند تا با صرف زمان و هزینه کمتری، محصول مناسب پوست خود را تهیه کند.

برای مثال آبرسان ژوت مخصوص پوست چرب با آبرسان مخصوص پوست خشک متفاوت است و شما بر حسب نوع پوست خود اقدام به خرید محصول نهایی می‌کنید.

اما به طور کلی اگر پوست خشکی دارید بهتر است از مرطوب‌کننده‌ استفاده کنید. مرطوب‌کننده با ایجاد لایه محافظتی مانع تبخیر شدن و از بین رطوبت پوست شما می‌شود. چون در مورد پوست خشک قبل از اینکه به فکر آبرسانی آن باشید، باید راهی برای حفظ رطوبت آن پیدا کنید.

کسانی که پوستشان چرب است نباید فکر کنند که نیازی به آبرسان ندارند. یک پوست چرب هم می‌تواند رطوبت خود را از دست بدهد. بخصوص کسانی که ساکن شهرهای مناطق خشک و کویری هستند. این افراد باید از آبرسان‌هایی بر پایه آب استفاده کنند. آبرسان بر خلاف مرطوب‌کننده فاقد چربی است و پوست را چرب نمی‌کند. بهترین انتخاب برای این افراد انواع آبرسان‌های ضد آکنه است چون معمولا پوست‌های چرب مستعد جوش و آکنه هستند. واتر ژل آبرسان نیتروژنا مدلHydro Boost برای این گروه مناسب است.

مواد تشکیل‌دهنده آبرسان‌ها و مرطوب‌کننده‌ها

یک آبرسان خوب معمولا حاوی موادی چون هیالورونیک اسید، گلیسیرین، آلوئه ورا، عسل، کرم حلزون و سرامید و سیتریک اسید است.

در مقابل یک مرطوب‌کننده خوب باید از موادی چون روغن بادام، روغن نارگیل، شی باتر، آسکوآلن، جوجوبا، درخت چای، روغن‌های معدنی و لانولین تشکیل شده باشد.

انواع آبرسان ژوت، الارو، اوریفلیم، ایوروشه، لورآل‌، آبرسان نیتروژنا و اَوِن جزو بهترین برندهای آبرسان بازار هستند و شما می‌توانید با خیال راحت از محصولات این برندها استفاده کنید.

برای خرید این محصولات می‌توانید سری به وب سایت فروشگاه مو تن رو بزنید و با بررسی محصولات مختلف، بهترین آبرسان را برای پوست خود به صورت آنلاین خریداری کرده و در مدت زمان کمی آن را تحویل بگیرید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. این صدای اقتدار ایران است ...

  4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  5. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  8. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  9. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  10. کمی دیر نیست؟

  11. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  12. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  13. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  14. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  15. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  19. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  20. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  21. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  22. اسراییل چه باید بکند؟ 

  23. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  24. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  25. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

آخرین عناوین