بررسی چالش‌های صنعت حمل‌ونقل ایران در شماره جدید ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری"

گروه اقتصادی الف،   4010221055

در شصت و چهارمین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" مهمترین چالش‌های شرکت‌های حمل‌ونقل و را‌هکارهای گسترش سیستم‌های لجستیکی کشور توسط مدیران و صاحب‌نظران این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در بخش پرونده ویژه شماره جدید ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" مصاحبه‌هایی با وحید نباتی، مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل شهاب ثاقب با عنوان "تاثیر منفی افزایش سه برابری قیمت‌ها بر فرآیند حمل‌ونقل"، مجید رسولی، مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی امین ترابر با موضوع "حمل‌ونقل نقش مهمی در رشد صادرات کشور دارد"، سید مرتضی قدمگاهی، عضو اتاق فکر سازمان بنادر و دریانوردی کشور با عنوان "فعالان حوزه حمل‌ونقل، منتظر دولت و برجام نمانند" و مصطفی آقایانی، مدیرعامل شرکت خدمات بار هوایی باراکومینا با موضوع "فرآیند طولانی صدور مجوز، چالش شرکت‌های حمل‌ونقل" به چاپ رسیده است.

در بخش اقتصاد بازار شصت و چهارمین شماره از این نشریه نیز مطالبی با عنوان "توسعه کارت اعتباری، نیاز صنعت بانکداری مدرن"، "چشم‌انداز صنعت رمزارز و بلاکچین در سال 1401" و "پیش‌بینی وضعیت بازار سرمایه در سال جدید" منتشر شده است.

در بخش دنیای انرژی این شماره گفت‌وگوهایی با حسین حسین‌زاده، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با عنوان "صرفه‌جویی در مصرف انرژی با توزیع عادلانه یارانه" و محمد مصطفوی، مدیرعامل شرکت پارس پترو زاگرس با موضوع "ضرورت توسعه و بهره‌برداری از میادین نفت و گاز" انجام شده است. همچنین گزارشی از افتتاح مجتمع گوگردی سردار شهید سلیمانی با عنوان "سرخس به هاب گوگردی خاورمیانه تبدیل می‌شود" از دیگر مطالب منتشر شده در این بخش می‌باشد.

در بخش دنیای خودرو شصت و چهارمین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" نیز مصاحبه‌هایی با بابک کریمخان، نایب رییس انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودرو کشور با موضوع "بحران نقدینگی قطعه‌سازان، نتیجه قیمت‌گذاری دستوری"، امیرحسین جلالی، مدیرعامل شرکت ایسکرا با عنوان"رشد تولید، عامل اصلی بهبود فضای کسب‌وکار" و سیروس کوهستانی، مدیرعامل شرکت صنعت گستر سدید با موضوع "کمبود نقدینگی، معضل اصلی قطعه‌سازان خودرو" و همچنین گزارشی از همایش زنجیره خودروسازی در افق 1401 با عنوان "حمایت راهبردی، جایگزین تصدی‌گری دولت در خودروسازی شود" به چاپ رسیده است.

در بخش دنیای صنعت شماره جدید این ماهنامه نیز گفت‌وگوهایی با رضا خلج، مدیرعامل شرکت امن پردازان سورنا با موضوع "سرمایه‌گذاری، لازمه توسعه صنعت آی تی در ایران"، علی اوسط اکبری مقدم، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با عنوان "افزایش دو برابری شرکت‌های دانش‌بنیان منطقه آزاد انزلی طی چند ماه آینده"، یحیی مازاده، کارشناس ارشد منابع آب با موضوع "رونق گردشگری با احیای منابع آبی کشور" و نیز گزارشی از فعالیت‌های شرکت معدنی و صنعتی گل گهر منتشر شده است.

در بخش اقتصاد کلان شصت و چهارمین شماره از این نشریه نیز مصاحبه‌هایی با خانم اعظم درویش خضری، معاون امور بانوان و مشاور رییس شورای سیاست‌گذاری مرکز ایرانیان خارج از کشور با عنوان "ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای ایرانیان خارج از کشور" و حمید یزدانیان، کارشناس حوزه ایرانیان خارج از کشور با موضوع "غفلت از سرمایه 2 میلیارد دلاری ایرانیان مقیم خارج" انجام شده است.

"معرفی کارهای تولیدی با سرمایه کم و سود بالا"، "سرمایه‌گذاری‌های پر سود در سال جدید" و "آشنایی با پر تقاضاترین گروه‌های شغلی در سال 1401" از مطالب خواندنی این شماره از ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" است که شما مخاطبان را به مطالعه آن دعوت می‌کنیم.

شصت و چهارمین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در 80 صفحه با قیمت 100 هزار تومان از طریق اشتراک و نیز پایگاه خبری این نشریه به نشانی www.dsg-m.ir از هم‌اکنون در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین