استقلال یک - شهرخودرو صفر/ استقلال، آرمانی اختلاف را ۶ امتیازی کرد

گروه ورزشی الف،   4010219112

استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با یک گل شهرخودرو را شکست داد و اختلافش با پرسپولیس را به ۶ امتیاز رساند.

استقلال یک - شهرخودرو صفر/ استقلال، آرمانی اختلاف را ۶ امتیازی کرد

به گزارش ایسنا، استقلال و شهرخودرو امشب (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که استقلال با گل دقیقه 88 آرمان رمضانی به پیروزی یک بر صفر رسید.

استقلال با این نتیجه 60 امتیازی شد و اختلافش با پرسپولیس که مقابل ذوب‌آهن متوقف شده بود، به 6 امتیاز افزایش داد. شهر خودرو هم با 15 امتیاز در رده شانزدهم قرار گرفت.

نیمه اول

شهر خودرو بازی را بهتر از استقلال شروع کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت. دلیل این اتفاق احتمالا توقف پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن بود و دست کم گرفتن شهرخودروی انتهای جدولی بود اما به مرور شاگردان فرهاد مجیدی بازی را به تعادل کشیدند.

تنها موقعیت خطرناک استقلال و این دیدار تا دقیقه ۳۰، موقعیتی بود که ارسلان مطهری در دقیقه ۱۲ از دست داد. البته این موقعیت روی حرکت بازیکنان استقلال نبود و مطهری روی تعلل دروازه‌بان شهر خودرو در گوشه محوطه جریمه، توپ‌ربایی کرد که ضربه‌اش در میانه راه توسط مدافع شهر خودرو به کرنر رفت. البته شوت مطهری به دروازه خالی شهر خودرو کیفیت لازم را هم نداشت و اگر مدافع نبود، باز هم توپ وارد دروازه نمی‌شد.

پس از ۲۰ دقیقه بالاخره استقلال یک موقعیت خطرناک دیگر ایجاد کرد. رودی ژستد در دقیقه ۳۲ ارسال جعفر سلمانی را با ضربه سر به سمت دروازه شهر خودرو زد که این توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. شاگردان مجیدی پس از این موقعیت کمی به خودشان آمدند و مالکیت توپ را بیشتر در اختیار داشتند اما باز هم در ایجاد موقعیت خطرناک ناکام بودند تا در نیمه‌ای که استقلال ضعیف‌تر از حد انتظار ظاهر شد، بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم

فرهاد مجیدی که تیمش در نیمه نخست غافلگیر شد و نتوانست در حد انتظار ظاهر شود، در بین دو نیمه روزبه چشمی را تعویض کرد و زبیر نیک‌نفس را به میدان فرستاد تا تحرک تیمش در میانه میدان بیشتر شود. این تعویض تا حدی جواب داد و استقلال در نیمه دوم مالکانه‌تر ظاهر شد تا شهرخودرو عقب بنشیند.

نخستین موقعیت خطرناک استقلال در دقیقه ۵۳ رقم خورد که کار ترکیبی بازیکنان این تیم در نهایت، توپی بود که برای یامگا کاشته شد اما شوت او در میانه راه به بازیکن شهرخوردو برخورد کرد و به بیرون رفت. در ادامه استقلال باز هم صاحب شانس گل‌زنی شد که ضربه سر دانشگر با واکنش خوب بهزادی به کرنر رفت.

فرهاد مجیدی در ادامه بازی وقتی دید که دفاع تیمی شهرخودرو مانع از موقعیت‌سازی تیمش می‌شود، رو به بازی بلند آورد و پس از تازه نفس کردن جناحین تیمش با آوردن جلالی و حردانی، آرمان رمضانی هم به جای ارسلان مطهری به میدان فرستاد تا روی ارسال‌های بلند به گل برسد.

استقلال در دقیقه 81 بالاخره توانست یک ارسال مناسب برای مهاجمان بلند قامتش انجام دهد اما ضربه سر ژستد در اختیار دروازه‌بان شهرخودرو قرار گرفت. حملات آبی‌پوشان پس از این صحنه قطع نشد و آرمان رمضانی یک دقیقه بعد، چرخش زیبایی در محوطه جریمه شهرخودرو داشت اما شوت او با بدشانسی به تیرک دروازه خورد و به بیرون رفت.

در نهایت تلاش‌های استقلال جواب داد و آرمان رمضانی توپی که ژستد پاس داده بود، حسین‌زاده با برگردان به تیرک دروازه زده بود را در نهایت به تور دروازه شهرخودرو کوبید تا آبی‌ها به یک پیروزی ارزشمند و دراماتیک مقابل تیم انتهای جدولی برسد.

در ادامه هم استقلال و هم شهرخوردو موقعیت‌هایی داشتند که نتیجه‌ای نداشت تا بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان برسد.

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، محمد دانشگر (امیرحسین حسین‌زاده، دقیقه 71)، رافائل سیلوا، عارف غلامی، وریا غفوری (صالح حردانی، دقیقه 71)، جعفر سلمانی (ابوالفضل جلالی، دقیقه 71)، روزبه چشمی (زبیر نیک نفس، دقیقه 46)، کوین یامگا، مهدی مهدی‌پور، ارسلان مطهری (آرمان رمضانی، دقیقه 76) و رودی ژستد.

ترکیب شهر خودرو: یوسف بهزادی، ابراهیم رضازاده، محمدحسین حیدری، محمد احسان حسینی، مجتبی بیژن، علی طاهران، ابوذر صفرزاده (فردین رابط، دقیقه 76)، ابوالفضل بابادی، امیرحسین نعمتی، مرتضی حسین‌زاده و محمدرضا فلاحیان.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین