ارسال پیامک انبوه به صرفه ترین روش تبلیغات

گزارش بازرگانی،   4010207034

امروزه بسیاری از کسب‌ وکارها به دنبال شیوه‌ای مدرن و نو برای تبلیغات خود هستند که علاوه بر تاثیرگذاری به صرفه نیز باشد. یافتن مناسب ترین روش تبلیغات بنا بر مخاطبان و بازار هدف هر کسب‌ وکار متفاوت است و به نظر می‌رسد که نمی‌توان برای تمامی کسب‌ وکارها یک روش تبلیغاتی را عنوان نمود اما باید بدانید که این کار امکان پذیر است. بازاریابی پیامکی یکی از روش های مدرن تبلیغات است که مناسب هر کسب‌ وکاری است.

بازاریابی پیامکی چیست؟

بازاریابی پیامکی یکی از شیوه های تبلیغات مدرن است که با استفاده از پنل اس ام اس، امکان آگاه ساختن مخاطبان جدید و همچنین مدیریت مشتریان سابق را برای صاحبین مشاغل  به وسیله‌ی ارسال اس ام اس فراهم ‌می‌کند.

سامانه پیامکی مدیانا اس ام اس

مهم ترین ویژگی تبلیغات به وسیله بازاریابی پیامکی در سامانه مدیانا اس ام اس امکان تفکیک بازار هدف و ارسال پیامک به آن ها است. با استفاده از این امکان صاحبان کسب‌ وکارها قادر خواهند بود تا با تفکیک مخاطبان بر اساس سن و جنسیت، منطقه، کدپستی، شغل و... به صورت هدفمندتر پیامک های تبلیغاتی خود را ارسال نمایند.

در مقایسه با سایر روش های تبلیغات، بازاریابی پیامکی جزء مقرون به صرفه ترین شیوه های تبلیغات است.

در خرید پنل اس ام اس مدیانا به دلیل قیمت گذاری مناسب خطوط، عدم نیاز به تمدید سالانه این سامانه در مقایسه با سایر رقبای خود از هزینه پایین تری برخوردار است.

ویژگی های سامانه مدیانا اس ام اس

پیامک هدفمند

ارسال پیامک در جهت تبلیغات و آگاه ساختن بازار هدف از وجود برند و کسب و کارها یکی از رایج ترین امکانات سامانه پیامکی مدیانا است.

با ویژگی ارسال پیامک هدفمند، کاربران قادر خواهند بود تا با دسترسی به بانک شماره تلفن مشاغل مختلف در مدیانا اس ام اس پیامک های تبلیغاتی خود را به صنف مشخصی از مشاغل ارسال نمایند

یکی از قابلیت های سامانه پیامک انبوه انتخاب محله به روی نقشه است با این ویژگی مشاغل قادر خواهند بود تا تبلیغات منطقه‌ای و کمپین تبلیغاتی دقیق تری را اجرا نمایند.

در ارسال پیامک انبوه و هدفمند محدودیتی برای تعداد ارسال وجود ندارد و کاربران قادر خواهند بود به طیف گسترده‌ای از بازار هدف، پیامک تبلیغاتی ارسال نمایند.

وب سرویس

جدا از تبلیغات اگر صاحب کسب‌ و‌کار آنلاین و یا دارای فروشگاه اینترنتی هستید به طور حتم از میزان اهمیت ارتباط و تعامل با مشتریان آگاه هستید. یکی از رایج ترین روش ها در کسب‌ وکار های الکترونیک برای برقراری ارتباط با مخاطبین ارسال پیامک به آن ها است.

معمولا کسب‌وکارهای اینترنتی و وبسایت ها برای انجام اموری مانند ارسال پیام عضویت، رمز عبور یکبار مصرف، پیگیری سفارشات، خبرنامه پیامکی، اطلاع رسانی و... نیازمند ابزاری هستند که بهترین و سریع ترین گزینه برای آن پیامک می‌باشد.

با توجه به تغییرات مداوم دنیای اینترنت، نرم افزارها و سیستم های مدیریت محتوا، انتخاب سامانه پیامکی بروز بسیار حائز اهمیت است. مدیانا اس ام اس با در اختیار قرار دادن افزونه های پیامکی برای سیستم های مدیریت محتوا و نرم افزارها به صورت رایگان و بروزرسانی مداوم آن ها در تلاش است تا خدمات با کیفیت تری را به مشتریان خود ارائه دهد.

ارسال پیامک به مشتریان

هزینه جذب مشتری جدید سه برابر هزینه حفظ مشتریان یک کسب‌وکار است به یاد داشته باشید این مشتریان یک مجموعه هستند که به آن هویت می‌بخشند از این رو حفظ و ارتباط با مشتریان سابق باید یکی از اولویت های هر کسب‌ وکار باشد.

ارسال پیامک اطلاع رسانی، ارسال کارت ویزیت الکترونیک، امکان نوبت دهی به وسیله پیامک، برگزاری مسابقات پیامکی، منشی پیامکی، اطلاع رسانی از تخفیفات و حراج ها، باشگاه مشتریان و.... از امکانات سامانه پیامکی برای حفظ مشتریان است.

همچنین با جمع آوری اصولی شماره مشتریان و دسته بندی آن ها به گروه های متفاوت، صاحبان مشاغل قادر خواهند بود تا با دقت بیشتری پیام های کسب‌وکار خود را به گوش مشتریان برسانند.

 دستگاه ثبت شماره مشتری یک روش حرفه‌ای برای جمع آوری شماره مشتریان است. مدیانا اس ام اس با ارائه دستگاه ثبت شماره مشتری به صورت تکی و همچنین انبوه در تلاش است تا ظاهری حرفه‌ای تر به کسب‌ وکار شما ببخشد.

مدیانا اس ام اس، حرفه ای ترین ابزار ارتباط با مشتری

در این مقاله به اهمیت بازاریابی پیامکی و ویژگی های سامانه ارائه دهنده‌ی آن یعنی مدیانا اس ام اس پرداختیم؛ اینکه بدون شک هر کسب‌ وکار برای تبلیغات خود نیازمند استفاده از پیامک خواهند بود و با قابلیت ارسال پیامک هدفمند و انتخاب بازار هدف خود قادر خواهند بود تا تبلیغات موفق تری را برای کسب‌ وکار خود رقم بزنند.

جدا از تبلیغات حفظ مشتریان یکی از دغدغه های هر کسب‌وکاری است با سامانه پیامکی مدیانا اس ام اس بدون نگرانی از هزینه های ارسال پیامک و پنل شما قادر خواهید بود تا ارتباط خود را با مشتریان خود حفظ نمایید.

مدیانا اس ام اس با در نظر گرفتن تعرفه مناسب ارسال، هزینه خطوط و همچنین عدم دریافت هزینه پنل به صورت سالیانه در تلاش است تا بهترین خدمات را با کمترین هزینه به مشتریان خود ارائه دهد چرا که بر این باور است که کاربران مدیانا سرمایه های این شرکت هستند.

پشتیبانی فنی و 24 ساعته مدیانا اس ام اس یکی از دیگر فاکتورهایی است که این سامانه پیامکی قدیمی را از سایر رقبای خود متمایز کرده است.

اگر هنوز برای کسب‌ وکار خود پنل اس ام اس تهیه نکرده اید برای دریافت فوری پنل اس ام اس مدیانا به https://medianasms.com/ مراجعه نمایید و در صورت نیاز به دریافت اطلاعات تکمیلی کافیست تا با شماره 02154968000-داخلی فروش تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین