معرفی پمپ خانگی کوچک و پمپ بی صدا برای استفاده در آپارتمان

گزارش بازرگانی،   4010207030 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

وجود پمپ خانگی کوچک و بی صدا در هر خانه‌ای لازم است و علاوه بر افزایش فشار آب مشکل قطعی آب فصول گرم سال را در فضای آپارتمان را حل می‌کند. صدای پمپ آب در بسیاری موارد بسیار بلند و آزار دهنده است به نحوی که آرامش ساکنان ساختمان را سلب می‌کند، از سوی دیگر پمپ‌های بزرگ فضای زیادی هم اشغال می‌کنند و عملا مشکلات متعددی را برای ساکنان خانه ایجاد می‌کند. به این ترتیب یافتن پمپ بی صدا که فضای زیادی را هم اشغال نکند بسیار مهم است.

آیا خرید پمپ خانگی کوچک نیاز شما را برطرف می‌کند؟

از آنجا که پمپ‌ آب خانگی کوچک فضای کمتری اشغال می‌کنند و معمولا تولید صدای کمی هم دارند بسیار پرطرفدار هستند اما دغدغه اصلی خریداران این است که آیا خرید آن‌ها نیازشان را برطرف می‌کند یا خیر. این امر به عوامل مختلفی مثل تعداد طبقات ساختمان، متراژ، فشار آب منطقه و ... بستگی دارد. خبر خوب اینکه معمولا نیاز ساختمان‌ها و آپارتمان‌های متوسط با پمپ‌های کوچک خانگی برطرف می‌شود.

در مجتمع‌های بزرگ هم می‌توان یک فضای مجزا برای نصب پمپ در نظر گرفت تا صدای آن کمتر به داخل خانه‌ها نفوذ کند. اگر به دنبال خرید پمپ آب خانگی و بی صدا هستید انتخاب درست برند و مدل دستگاه که توان مناسبی داشته باشد بسیار مهم است.

استفاده از نظر متخصصان و تکنسین‌های آگاه بسیار مهم است، به سراغ برندهایی بروید که شناخته شده هستند و در کاتالوگ دستگاه تمام مشخصات آن با جزئیات ذکر شده تا بهتر و با شناخت کامل بتوانید تصمیم‌گیری کنید.



آیا دسترسی به پمپ خانگی بی صدا امکان پذیر است؟

حقیقت این است که اگر شب‌ها به خاطر سر و صدای شدید پمپ آب خانگی خود بی‌خواب شده باشید حاضر خواهید بود هر هزینه‌ای را برای خرید یک پمپ آب بی‌صدا پرداخت کنید. خبر بد اینکه پمپ بدون صدا وجود خارجی ندارد و اگر کسی چنین وعده‌ای داد حتما کلاهبردار است.

تمام پمپ‌های خانگی برای فعالیت صدا تولید می‌کنند اما ساختار برخی از آن‌ها به نحوی است که صدای کمتری تولید کرده و روی کیفیت زندگی ساکنان تاثیر منفی نمی‌گذارد. گاهی نصب نادرست پمپ توسط افراد غیر متخصص صدای یک پمپ را چند برابر می‌کند پس حتما به سراغ افرادی بروید که در این حوزه متخصص هستند.

پمپ‌های باکیفیت پروانه‌های از جنس مناسب دارند که سر و صدای زیادی تولید نمی‌کند، سرعت سیال و دوران دستگاه هم به نحوی تنظیم شده که تولید صدای زیادی نمی‌کند. ساختارهای پمپ‌های مدرن به نحوی طراحی شده که بسیار سبک‌تر از قبل هستند و صدای کمتری هم تولید می‌کنند پس هنگام خرید بهتر است به سراغ برندهای مدرن که از تکنولوژی‌های روز دنیا برای تولید محصولات خود استفاده می‌کنند بروید.

در کشور شرکت‌های معتبری وجود دارند که پمپ خانگی کوچک و باکیفیت را با کمترین صدا تولید می‌کنند.



علت اصلی صدای پمپ آب خانگی چیست؟

دو نوع پمپ چند طبقه و یک طبقه داریم که تحقیقات نشان داده پمپ‌های آب خانگی یک طبقه صدای کمتری نسبت به سایرمدل‌ها تولید می‌کنند. گاهی پوشاندن پمپ با محفظه و عایق سازی آن هم به کاهش صدای پمپ آب خانگی کمک بسیاری می‌کند. عایق‌های صوتی باید به درستی انتخاب شوند و محفظه مناسب روی سیستم نصب شود تا صدای پمپ به میزان معقولی کاهش پیدا کند. پروانه دستگاه هم باید به درستی کار کند و تراوش نامناسب نداشته باشد با تنظیم درست ضریب تصحیح می‌توان سرعت پمپ و ساختار آن را بهبود بخشید.

نصب پمپ در نزدیکی محل سکونت ساکنان هم عامل بازدارنده دیگری است که صدای دستگاه را به شکل حداکثری منتقل می‌کند. گاهی برای نصب مناسب پمپ به زیر سازی نیاز است تا دستگاه درجایی ثابت و بدون تحرک قرار بگیرد که صدای کمتری تولید کند.



کم صداترین پمپ‌های خانگی کدامند؟

ساختار و عملکرد دستگاه هم روی صدای آن تاثیر دارد، پمپ‌های سانتریفیوژ که بسیار مشهور و پرطرفدار هستند معمولا صدای بیشتری تولید می‌کنند. این پمپ‌ها به دلیل ساختار ساده، تعمیر راحت و قیمت پایین بسیار پرطرفدار هستند و بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص دادند.

اگر اولویت شما خرید پمپ کوچک خانگی است که کمترین صدا را داشته باشد و هزینه خرید و تعمیر برای‌تان اهمیت کمتری دارد پمپ‌های بشقابی، جتی و خورشیدی انتخاب‌های بهتری خواهند بود که البته باید هزینه بیشتری پرداخت کنید، تعمیر آن‌ها دشوارتر است و هر تکنسینی قادر به تعمیر آن‌ها نخواهد بود.

اگر یک پمپ خانگی نیم اسب نیاز خانه شما را برآورده کند کمترین صدا را دارد به ویژه اگر پروانه بشقابی استیل داشته باشد اما مساله این است که آیا این توان نیاز ساختمان شما را برآورده می‌کند یا خیر قطعا اگر بر حسب نیاز به پمپ یک است یا بیشتر نیاز داشته باشید صدای تولید شده پمپ هم افزایش پیدا خواهد کرد.

با این وجود پمپ‌های یک اسب و بالاتر موجود در بازار نسبت به گذشته صدای کمتری دارند و کیفیت بالای کار آن‌ها باعث می‌شود که افراد از خریدشان راضی باشند.



نتیجه گیری

نوع پمپ آب خانگی، حجم و اندازه آن و همچنین جنس پروانه دستگاه روی صدای آن تاثیر مستقیم دارد. همچنین کیفیت نصب دستگاه هم بسیار مهم است و باید به سراغ نصابی بروید که به بهترین شکل دستگاه را راه اندازی کند تا صدای کمتری تولید کند. پمپ‌های خانگی به نسبت نوع صنعتی اندازه کوچکتری دارند و صدای کمتری هم تولید می‌کنند به این ترتیب نصب و راه اندازی آن‌ها در انواع ویلا، ساختمان یک طبقه، آپارتمان و مجتمع‌های مسکونی برای تامین فشار آب بسیار مفید است. پمپ خانگی کوچک و بی‌ صدا وجود خارجی ندارد و همه دستگاه‌های الکترونیک هنگام کار میزانی از صدا را تولید می‌کنند. شما با انتخاب مناسب‌ترین دستگاه متناسب با نیاز خود می‌توانید خرید به‌صرفه‌ای داشته باشید و صدای کمتری هم در محیط ساختمان پخش خواهد شد.

هر چه پروانه‌های پمپ بیشتر باشد، میزان فشار پمپ فشاری افزایش پیدا کند و نوع شارژ پمپ خانگی روی صدای آن تاثیرگذار است. به این ترتیب می‌بینید که انتخاب پمپ خانگی پیچیدگی‌های خاص خود را دارد با انتخاب برند مناسب و استفاده از خدمات نصب و راه اندازی آن می‌توانید دغدغه خرید خود را به حداقل برسانید.

مشکلات کم آبی، بلند مرتبه سازی ساختمان‌ها و فشار پایین آب در برخی مناطق کشور نیاز به پمپ آب خانگی را افزایش داده است، خرید پمپ خانگی کوچک و پمپ آب خانگی بی‌ صدا برای آپارتمان‌ها به یک اولویت تبدیل شده، خوشبختانه در کشور محصولات خوبی تولید می‌شود که نیاز داخلی و حتی کشورهای دیگر را به خوبی برآورده می‌کند.

بخوانید: 7 مدل از انواع پمپ آب برای حل مشکل فشار و انتقال آب در منزل و محیط کار شما

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین